Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 februari 2013, 22:04
annejo annejo is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 januari 2013
Berichten: 2
annejo is on a distinguished road
Standaard Cv en sollicitatiebrief, iemand tips om te verbeteren

hey
willen jullie misschien even tips geven om mijn cv en sollicitatiebrief te verbeteren.
Ik wil solliciteren bij een ziekenhuis voor de top klinische opleiding tot verpleegkundige.


mijn cv:
Personalia

Naam: J. Achternaam, Annejo
Adres:
Postcode:
Woonplaats:
Geboortedatum: 03-1996
Nationaliteit: Nederlandse
Telefoon:
Mobiel:
E-mail:

Competenties
• Praktisch
• Stressbestendig
• Doorzettingsvermogen
• Verantwoordelijkheidsgevoel
• Sociaal vaardig\

Opleiding
• HAVO
Sinds 2009 tot op heden

Werkervaring

2012-heden:

Naam bedrijf
Verpakkingsmedewerker
Sinds de zomerperiode van 2012 werk ik als verpakkingsmedewerker bij de bedrijf Q. Dat werk doe ik nu nog elke zaterdag. Mijn werkzaamheden zijn vooral het verpakken van vlees.

Zomerperiode 2011:

Naam bedrijf
Schoonmaakhulp

In de zomerperiode van 2011 heb ik als schoonmaakhulp gewerkt via bedrijf X. Mijn werkzaamheden waren vooral het schoonmaken van vakantiehuisjes.



Talen

Nederland mondeling: uitstekend schriftelijk: uitstekend
Engels mondeling: voldoende schriftelijk: voldoende
Duits mondeling: voldoende schriftelijk: voldoende

Overig
• Ervaring met Word, Excel, PowerPoint en Access
• Hobby's: lezen, taarten decoreren, creatief en actief bezig zijn
• Nevenactiviteiten: Ik breng 1 keer per maand een zendingsblad rond

en mijn sollicitatiebrief:

Annejo Achternaam
adres
Postcode en plaats

….. Ziekenhuis
T.a.v.
Adres
Postcode en plaats
Plaats, 27-02-2013

Betreft: vacature Verpleegkundige Topklinische opleiding (leerling)


Geachte mevrouw,

U bent op zoek naar iemand die leergierig en gemotiveerd is, zoals aangegeven staat in de advertentie op de site van het XX ziekenhuis, mag ik mij dan aan u voorstellen mijn naam is Annejo ... en ik ben precies wie u zoekt, ik ben namelijk leergierig en gemotiveerd.
Bent u nieuwsgierig geworden mag ik u dan adviseren om vooral door te lezen, vergeet u mijn CV niet.

Als verpleegkundige moet je iets voor mensen betekenen, je moet ze specifieke zorg verlenen, dat is wat ik wil. Ik ben iemand die hoge eisen aan zichzelf stelt en kwalitatief goed werk wil leveren. Als verpleegkundige werk je in teamverband maar daarnaast werk je ook zelfstandig, dit spreekt mij erg aan.

Ik kies speciaal voor de route van werkend leren omdat ik de praktijk de allerbeste leerschool vind. Vooral bij het vak van verpleegkunde waarbij inlevend vermogen zo belangrijk is, is het beter om zaken aan den lijve te ondervinden. Er zijn nou eenmaal dingen die je makkelijker leert in praktijk dan in theorie.

In bijgaand cv vindt u meer informatie over mijn werkervaring, opleiding en verdere gegevens. Tot slot hoop ik dat u voldoende aanleiding vindt in deze brief om mij uit te nodigen voor het verdere verloop van de selectieprocedure.


Met vriendelijke groet,

Annejo Achternaam

Bijlage: curriculum vitae






alvast allemaal heel erg bedankt voor de tips
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 februari 2013, 00:01
Maris82 Maris82 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 2
Maris82 is on a distinguished road
Standaard

Geachte mevrouw, Weet je zeker dat het een mevrouw is? Wat is de naam van deze persoon?

U bent op zoek naar iemand die leergierig en gemotiveerd is, zoals aangegeven staat in de advertentie op de site van het XX ziekenhuis, mag ik mij dan aan u voorstellen mijn naam is Annejo ... en ik ben precies wie u zoekt, ik ben namelijk leergierig en gemotiveerd. Waarom wil je bij deze organisatie werken
Bent u nieuwsgierig geworden mag ik u dan adviseren om vooral door te lezen, vergeet u mijn CV niet. Ik zou deze regel veranderen of eruit halen.

Als verpleegkundige moet je iets voor mensen betekenen, je moet ze specifieke zorg verlenen, dat is wat ik wil. Ik ben iemand die hoge eisen aan zichzelf stelt en kwalitatief goed werk wil leveren. Als verpleegkundige werk je in teamverband maar daarnaast werk je ook zelfstandig, dit spreekt mij erg aan.

Ik kies speciaal voor de route van werkend leren omdat ik de praktijk de allerbeste leerschool vind. Vooral bij het vak van verpleegkunde waarbij inlevend vermogen zo belangrijk is, is het beter om zaken aan den lijve te ondervinden. Er zijn nou eenmaal dingen die je makkelijker leert in praktijk dan in theorie.

In bijgaand cv vindt u meer informatie over mijn werkervaring, opleiding en verdere gegevens. Tot slot hoop vertrouw (hoop vind ik onzeker overkomen) ik erop dat u voldoende aanleiding vindt in deze brief om mij uit te nodigen voor het verdere verloop van de selectieprocedure.


Met vriendelijke groet,

Annejo Achternaam

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #3  
Oud 2 maart 2013, 13:42
dusdat dusdat is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 maart 2013
Berichten: 4
dusdat is on a distinguished road
Standaard

"...vergeet u mijn cv niet..." kan je weglaten, want het is vanzelfsprekend dat het desbetreffende bedrijf dat niet zal vergeten.
Wat voor layout heb je trouwens gebruikt voor je cv? Beetje spannende layout werkt altijd goed, met bijvoorbeeld omkadering, gebruikt van kleuren en verschillende soorten lettertypen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
cv sollicitatie, sollicitatie, sollicitatie brief, tips, verbetering

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief, CV. Afstudeerder IT. Alan0z Sollicitatiebrief en cv 3 19 december 2012 20:50
Print je sollicitatiebrief en cv op zwaar papier René Sollicitatiebrief en cv 6 13 september 2012 13:01
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon