Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 januari 2007, 23:28
kristof84 kristof84 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 1
kristof84 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medisch secretaris neurochirurgie

Hey allemaal, ik ben dit jaar afgestudeerd in de richt Medical management assistant, als opdracht hebben wij van het vak Human recourses management de opdracht gekrgeng een sollicitatie te schrvijen voor een zelfgekozen vacature, kunnnen jullie mij zegge of dit goed is? alvast bedankt







Mevrouw
GROEP GASTHUISZUSTERS VAN ANTWERPEN
Sint-Augustinuslaan 20
2610 WILRIJK


MEDISCH SECRETARESSE NEUROCHIRURGIE (M/V) ref. 376


Geachte mevrouw

Ik las met interesse uw vacature, op 6 januari 2007 via www.vdab.be, waar u op zoek bent naar een medisch secretaris voor de dienst neurologie. Deze functie spreekt mij ontzettend aan door de afwisselende vorm in taken, waar zowel het administratieve aspect als het menselijke aspect een belangrijke factor is.

Dit is ook de voornaamste reden waarom ik de opleiding Medical Management assistant heb gevolgd. Ik vind het voor mezelf belangrijk om een beroep te kunnen uitoefenen waar ik zowel administratie kan toepassen, als een aanspreekpunt ben voor dokter en patiënt en dit is precies wat deze functie mij biedt!

Verder, ben ik al 5 jaar animator in het Jeugdwerk. Na een jaar heb ik besloten om kinderen met een handicap te begeleiden, om dit te kunnen doen zijn zaken zoals: verantwoordelijkheid, stiptheid (bijv. ivm met medicatie en documenten naar de ouders toe), planning (het zoeken naar aangepaste jeugdhuizen, etc…), het zich openstellen als vertrouwenspersoon, enthousiasme, bereidwilligheid, en overleg met andere collega’s van groot belang.

Tenslotte, ben ik van nature uit ontzettend gemotiveerd, heb doorzettingsvermogen, en ben van mening dat er voor elk probleem een oplossing is. Ook zelfstandigheid is iets wat ik ontzettend apprecieer in een beroep, hierdoor krijg je de mogelijk om jezelf kritisch te beoordelen en kan je zelf je prioriteiten opstellen.

Ik heb er alle vertouwen in dat deze verworven competenties, de functie ten goede doen. Door dit te doen heb ik immers al competenties opgebouwd die je normaal opdoet in je beginnende beroepsleven.

Voor verdere informatie, over mijn studies en persoonlijke gegevens, verwijs ik u naar mijn CV in de bijlage. Hopelijk, ben ik die werknemer die u zoekt en volgt er nog een aangename samenwerking met u en de andere werknemers “in de groep gasthuiszusters van Antwerpen”




Alvast bedankt en met vriendelijke groeten,






Kristof De Keyser


hierna de CV



Naam & Voornaam:
Adres:
Gemeente:
Telefoonnummer
GSM-nummer:
e-mail: dekeyserkristof@hotmail.com

Geboren: Duffel, 26/06/1984


Ik heb geen werkervaring, omdat ik pas afgestudeerd ben. Wel, heb ik vorig school jaar stage gelopen in:

Bedrijf/instelling Datum Functie Taken
OCMW Duffel 20.11.2006 –
12.01.2007 Administratief medewerker
• Klassement;
• Correspondentie met de cliënten;
• Organisatie van de serviceflats; waaronder ik verantwoordelijk was voor de gesprekken met de bewoners en input van de juiste gegevens in een zelfontworpen database.
• Het typen van verslagen

Graag had deel ik u nog mee dat mijn volgende stageperiode zal lopen in het AZ Sint-Maarten te Duffel.

Opleidingen:

2004 - 2006: Medical Management Assistant,
Karel-de-Grote Hogeschool, 2000 Antwerpen

2004: Attest bedrijfsbeheer (verkregen door het volgen van de secundaire richting Boekhouden-informatica)
Sint-Jozef Instituut, 2550 Kontich

PC-vaardigheden:
Ik heb een goede kennis in Microsof office:
• MS Acces;
• MS Word;
• MS excel;
• MS Outlook;
• MS publisher;
• MS Frontpage;
• MS Powerpoint.

Aanvullende informatie:
• 22 Jaar oud;
• efficiënt en gemotiveerd;
• Bereid te verhuizen als dit voor het werk nodig is;

Interesses:
ik ben altijd bereid op nieuwe zaken bij te leren.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
Sollicitatiebrief + cv medisch secretaresse Astrid van de Velde Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2006 17:10
sollicitatiebrief secretaresse ziekenhuis noekkie Sollicitatiebrief en cv 2 12 oktober 2006 20:52
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon