Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 maart 2010, 12:44
Biancakaa Biancakaa is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 maart 2010
Berichten: 1
Biancakaa is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar Biancakaa
Red face Sollicitatiebrief Helpende

XXX
XXXXXX
XXXXXXX
XXXXXXXXXX

Betreft: Sollicitatie naar de functie, helpende

Geachte X,
Bij het zien van de vacature helpende, was ik al meteen enthousiast.
Zowel de instelling als de functieomschrijving sprak mij erg aan, omdat werken met ouderen mij ook een beloning. Je doet iets voor de mensen wat ze zelf niet meer kunnen.

Door het volgen van de opleiding helpende welzijn aan het ROC te Veghel heb ik veel geleerd over het respecteren en omgaan met ouderen. Ook haalde ik hoge punten bij de vakken communicatie, kwaliteitzorg en persoonlijke verzorging. Die kennis heb ik in praktijk om gezet bij thuiszorg organisatie XXX te XXXX, de werkzaamheden zoals steunkousen aan en uit trekken, mensen wassen en aankleden zijn mijn erg goed bevallen.
Alleen zou mijn werkzaamheden liever voort zetten in een verzorgingstehuis.

Uit mijn stage weet ik dat ik zowel in een team als zelfstandig goed kan werken.

Het lijkt mij een leuke uitdaging om als helpende bij u instelling aan de slag te kunnen en eventueel veder te groeien in Uw organisatie. Met mijn gemotiveerde instelling weet ik zeker een positieve bijdrage te kunnen leven in u organisatie. Graag licht ik dan ook mijn brief en c.v. in een persoonlijk gesprek aan u toe.

In afwachting van uw reactie, verblijf ik,

Met vriendelijke groet,

XXXX
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 maart 2010, 15:48
J_U J_U is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 januari 2010
Berichten: 2
J_U is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie brief Helpende

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biancakaa Bekijk bericht
XXX
XXXXXX
XXXXXXX
XXXXXXXXXX

Betreft: Sollicitatie naar de functie, helpende

Geachte X,

Bij het zien van de vacature helpende, was ik al meteen enthousiast.
Zowel de instelling als de functieomschrijving sprak mij erg aan, omdat werken met ouderen mij ook een beloning ....... Je doet iets voor de mensen wat ze zelf niet meer kunnen. Waarom spreekt de instelling je aan?

Door het volgen van de opleiding helpende welzijn aan het ROC te Veghel heb ik veel geleerd over het respecteren en omgaan met ouderen. Ook haalde ik hoge punten bij de vakken communicatie, kwaliteitzorg en persoonlijke verzorging. Die kennis heb ik in praktijk om gezet bij thuiszorg organisatie XXX te XXXX, waarbij de werkzaamheden zoals steunkousen aan en uit trekken, mensen wassen en aankleden zijn mijn erg goed bevallen. Alleen zou mijn werkzaamheden liever voort zetten in een verzorgingstehuis.

Uit mijn stage weet ik dat ik zowel in een team als zelfstandig goed kan werken.

Het lijkt mij een leuke uitdaging om als helpende bij u instelling aan de slag te kunnen en eventueel verder te groeien in uw organisatie. Met mijn gemotiveerde instelling weet ik zeker een positieve bijdrage te kunnen leven in u organisatie. Graag licht ik dan ook mijn brief en c.v. in een persoonlijk gesprek aan u toe.

In afwachting van uw reactie, verblijf ik,

Met vriendelijke groet,

XXXX
Je 2e zin uit de 1e alinea moet je nog even compleet maken.
Probeer aan te geven waarom de instelling je aanspreek (kijk bv even op hun website)
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 maart 2010, 22:15
JADG JADG is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2010
Berichten: 14
JADG is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Helpende

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biancakaa Bekijk bericht
XXX
XXXXXX
XXXXXXX
XXXXXXXXXX

Betreft: Sollicitatie naar de functie, helpende

Geachte X,
Bij het zien van de vacature helpende, was ik al meteen enthousiast.
Zowel de instelling als de functieomschrijving sprak mij erg aan, omdat werken met ouderen mij ook een beloning. Je doet iets voor de mensen wat ze zelf niet meer kunnen.

Door het volgen van de opleiding helpende welzijn aan het ROC te Veghel heb ik veel geleerd over het respecteren en omgaan met ouderen. Ook haalde ik hoge punten bij de vakken communicatie, kwaliteitzorg en persoonlijke verzorging. Die kennis heb ik in praktijk om gezet bij thuiszorg organisatie XXX te XXXX, de werkzaamheden zoals steunkousen aan en uit trekken, mensen wassen en aankleden zijn mijn erg goed bevallen.
Alleen zou mijn werkzaamheden liever voort zetten in een verzorgingstehuis.

Uit mijn stage weet ik dat ik zowel in een team als zelfstandig goed kan werken.

Het lijkt mij een leuke uitdaging om als helpende bij u instelling aan de slag te kunnen en eventueel veder te groeien in Uw organisatie. Met mijn gemotiveerde instelling weet ik zeker een positieve bijdrage te kunnen leven in u organisatie. Graag licht ik dan ook mijn brief en c.v. in een persoonlijk gesprek aan u toe.

In afwachting van uw reactie, verblijf ik,

Met vriendelijke groet,

XXXX
Er zitten wat spelfouten in. Die zou ik eruit halen voor een goede indruk. Daarnaast zou ik niet zeggen dat je iets gaat doen wat 'ze zelf niet meer kunnen'. Ik werk zelf ook in de zorg en weet daaruit dat dit echt niet meer kan. De tendens is om mensen zo lang mogelijk zelfstandig te houden. Nu weet ik ook wel dat de praktijk iets heel anders is dan de theorie maar ik zou het er niet zo inzetten..Ik zou iets doen van 'mensen ondersteunen bij hun verzorging'..zoiets. Stuur je een cijferlijst mee? Zou ik doen als je cijfers echt hoog waren. Kan geen kwaad.. Maar misschien kun je af met het vermelden van een gemiddeld cijfer.. Geef aan waarom je liever in een verzorgingshuis wilt werken....

Groet! J!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief helpende bij de Thuiszorg Betty Sollicitatiebrief en cv 7 9 februari 2011 01:54
Sollicitatiebrief BBL-plaats Helpende of Verzorgende jojo34 Sollicitatiebrief en cv 6 5 februari 2010 00:15
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Sollicitatiebrief Helpende dromertje Sollicitatiebrief en cv 4 24 oktober 2007 12:17
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon