Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 maart 2010, 00:42
Fatma Fatma is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 maart 2010
Berichten: 2
Fatma is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie medewerk(st)er bediening. Graag feedback

Fatma B.
***
***

***
***
***
***

K***, 4 maart 2010

Betreft: sollicitatie medewerk(st)er bediening


Geachte heer ***,

De gasten oprecht en warm welkom heten. Het voldoen aan hun wensen. Het geven van net dat stukje meer dat ze niet verwachten, waardoor zij met een voldaan en tevreden gevoel weer richting huis vertrekken. Dit is mijn visie op gastvrijheid, en hier sluit uw bedrijf uitstekend op aan.
Toen ik op uw site las ik dat u, voor uw locatie in Z*** en binnenkort ook in K***, op zoek bent naar enthousiaste medewerk(st)ers voor in de bediening, besloot ik dan ook direct te solliciteren.

Wat mij specifiek trekt in uw bedrijf is de luxe en de vele mogelijkheden op maat die u biedt. De professionaliteit en gastvrijheid van uw personeel. Het complete plaatje, wat ik tevens zelf heb ervaren.

Tijdens mijn eerste bijbaan in de horeca, ben ik verkocht geraakt aan de horecabranche. Ik kon hier mijn enthousiasme in kwijt en had veel plezier in mijn taken. Dit heeft mij ertoe doen besluiten mij verder te ontwikkelen binnen de horecabranche, vandaar het Hoger Hotelonderwijs.

Ik ben een persoon die verschillende werkzaamheden kan doen en toch het overzicht kan houden. Door mijn vorige banen heb ik geleerd dat ik ondernemend en organisatorisch sterk ben. Stilzitten is niets voor mij en ik houd er dan ook van nieuwe opdrachten en taken met beide handen aan te pakken. Naast het zelfstandig uitvoeren van opdrachten, ben ik een teamspeler. Ik ben leergierig en pik snel nieuwe informatie op. Kortom: kwaliteiten en competenties die me prima van pas zullen komen tijdens deze baan.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek mijn motivatie met u willen bespreken.

Met vriendelijke groet,



Fatma B.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 maart 2010, 09:57
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie medewerk(st)er bediening. Graag feedback

Hoi Fatma,

Mooie brief. Wat ik je nog kan meegeven is het zelfstandig werken te verwoorden (bijvoorbeeld mise en Place) en het werken in teamverband nader te belichten (bijvoorbeeld het samen verzorgen van bruiloften waar je een spilfunctie vervult)

Succes met je sollicitatie.
Groet,
Rens.
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #3  
Oud 6 maart 2010, 13:42
DubbelePunt DubbelePunt is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2009
Berichten: 43
DubbelePunt is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie medewerk(st)er bediening. Graag feedback

Beste Fatma,

Ik heb wat tekstuele aanpassingen gedaan, hieronder in rood aangegeven.
Veel succes!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fatma Bekijk bericht

K***, 4 maart 2010

Betreft: sollicitatie medewerk(st)er bediening


Geachte heer ***,

De gasten oprecht en warm welkom heten. Het voldoen aan hun wensen. Het geven van net dat stukje meer dat ze niet verwachten, waardoor zij met een voldaan en tevreden gevoel weer richting huis vertrekken. Dit is mijn visie op gastvrijheid, en hier sluit uw bedrijf uitstekend op aan.
Toen ik op uw site las ik (verwijderen) dat u, voor uw locatie in Z*** en binnenkort ook in K***, op zoek bent naar enthousiaste medewerk(st)ers voor in de bediening, besloot ik dan ook direct te solliciteren.

Wat mij specifiek aantrekt in uw bedrijf is de luxe en de vele mogelijkheden op maat die u biedt. De professionaliteit en gastvrijheid van uw personeel. Het complete plaatje, dat ik tevens zelf heb ervaren.

Tijdens mijn eerste bijbaan in de horeca, (verwijderen) ben ik verknocht geraakt aan de horecabranche. Ik kon hier mijn enthousiasme in kwijt en had veel plezier in mijn taken. Dit heeft mij ertoe (verwijderen) doen besluiten mij verder te ontwikkelen binnen de horecabranche, vandaar de keuze voor het Hoger Hotelonderwijs.

Ik ben een persoon die verschillende werkzaamheden kan doen en toch het overzicht kan houden. Door mijn vorige banen heb ik geleerd dat ik ondernemend en organisatorisch sterk ben. Stilzitten is niets voor mij en ik houd er dan ook van nieuwe opdrachten en taken met beide handen aan te pakken. Naast het zelfstandig uitvoeren van opdrachten, ben ik ook zeer goed in staat om in een team te werken. Ik ben leergierig en pik snel nieuwe informatie op. Kortom: kwaliteiten en competenties die me prima van pas zullen komen tijdens deze baan.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek mijn motivatie met u willen bespreken.

Met vriendelijke groet,



Fatma B.
__________________
Met vriendelijke groeten, Anne-Marie van der Aa



Voor sollicitatiebrieven en cv's zonder fouten - Dubbele Punt tekstcorrectie
Met citaat reageren
  #4  
Oud 9 maart 2010, 11:51
Fatma Fatma is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 maart 2010
Berichten: 2
Fatma is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie medewerk(st)er bediening. Graag feedback

Echt super! Bedankt Rens en Anne-Marie!!!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 9 maart 2010, 12:52
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie medewerk(st)er bediening. Graag feedback

Hoi Fatma,

Laat je weten hoe het is gegaan/

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag feedback op mijn open sollicitatie Toet Sollicitatiebrief en cv 3 4 augustus 2009 11:30
Sollicitatie hoofd administratie, graag feedback Vlammetje Sollicitatiebrief en cv 0 16 maart 2009 15:15
Sollicitatie medewerkster bediening jessdw Sollicitatiebrief en cv 1 29 januari 2009 15:39
interne sollicitatie pedagogisch medewerker A, graag feedback en advies sannelba Sollicitatiebrief en cv 5 9 december 2008 15:01
Sollicitatie als CEH verpleegkundige, graag feedback! Debbus Sollicitatiebrief en cv 3 7 oktober 2007 15:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon