Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 april 2010, 21:21
Tiramisu Tiramisu is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2007
Berichten: 15
Tiramisu is on a distinguished road
Standaard Graag ontvang ik feedback over mijn sollicitatiebrief

Met veel belangstelling las ik uw vacature van senior beleidsmedewerker. Momenteel ben ik op zoek naar een flinke uitdaging binnen een dynamische werkomgeving waarin ik mijn carričre een nieuwe impuls kan geven. In de functie zie ik nieuwe aantrekkelijke kansen liggen. Daarom solliciteer ik graag voor de functie.

De functie biedt mij mogelijkheden mijn opgebouwde kennis en ervaring op het gebied optimaal te kunnen benutten. Uit mijn curriculum vitae kunt lezen dat ik zeer bedreven ben in bedrijfseconomische vraagstukken en jaren ervaring heb opgedaan in diverse functies. Gezien mijn diversiteit aan (werk) ervaring, interesses en intellectuele bagage ben ik in staat om nieuwe kennis eigen te maken en om mijn kennis op nieuwe terreinen toe te passen.

Binnen de functie, zoals omschreven staat, denk ik mijn affiniteit met de doelgroep in combinatie met mijn werkervaring te kunnen combineren. Daarom wil ik graag voor uw organisatie werken omdat mijn inspanningen ten goede komen voor betere zorg, sneller genezen, meer bewegen en gezonder leven. Het lijkt mij erg uitdagend om aan de slag te kunnen en denk met mijn kennis en vaardigheden een goede invulling kan geven aan de gestelde taken.

U mag van mij een enthousiaste en gemotiveerde collega verwachten die zeer leergierig is, goed in teamverband kan werken maar ook zelfstandig. Van nature ben ik dienstverlenend ingesteld, beschik over goede sociale en contactuele eigenschappen, ben klant- en resultaatgericht, stressbestendig, flexibel, toon initiatief, ben kritisch, nauwkeurig, analytisch, zakelijk en creatief in het vinden van oplossingen.

Omdat een brief slechts beperkte ruimte laat om al mijn kennis en ervaring te beschrijven, zie ik gaarne een uitnodiging voor een gesprek tegemoet waarin ik mijn belangstelling voor de functie nader zal toelichten.

Ik vertrouw erop zo spoedig mogelijk een positieve reactie van u te vernemen.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 april 2010, 12:17
DubbelePunt DubbelePunt is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2009
Berichten: 43
DubbelePunt is on a distinguished road
Standaard Re: Graag ontvang ik feedback over mijn sollicitatiebrief

Beste Tiramisu,

Ik heb een paar foutjes uit je brief gehaald, zie bijlage.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Tiramisu.doc‎ (23,5 KB, 317x gelezen)
__________________
Met vriendelijke groeten, Anne-Marie van der Aa



Voor sollicitatiebrieven en cv's zonder fouten - Dubbele Punt tekstcorrectie
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 april 2010, 16:23
Tiramisu Tiramisu is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2007
Berichten: 15
Tiramisu is on a distinguished road
Standaard Re: Graag ontvang ik feedback over mijn sollicitatiebrief

Beste DubbelePunt,

Hartelijk dank voor je input.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag feedback op mijn sollicitatiebrief rocks Sollicitatiebrief en cv 1 30 september 2009 16:07
Graag jullie feedback op mijn sollicitatiebrief Senseo Sollicitatiebrief en cv 1 10 april 2009 01:11
Sollicitatiebrief assistent inkoop, graag feedback Abigail_Virginia Sollicitatiebrief en cv 2 14 december 2008 13:17
Sollicitatiebrief Ambulant hulpverlener: graag feedback Es P Sollicitatiebrief en cv 2 27 mei 2008 13:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon