Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 november 2008, 16:52
geheimpje7 geheimpje7 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 november 2008
Berichten: 1
geheimpje7 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief assistente polikliniek

Ik ga solliciteren op een vacature waar ik nu 3 maanden als oproep werkzaam ben.Ik wil kenbaar maken in de brief dat het me zo aanspreekt dat je de patienten veel aandacht kan geven en intensief kan begeleiden. Omdat je vaak in het ziekenhuis erg weinig aandacht kan geven aan de patienten, maar op deze afdeling kan dat dus wel en dat spreekt me aan. En dat ik me al helemaal thuisvoel in dit team. Hoe verwerk ik dat in mijn brief??? En graag verbeteringen.

Geachte Mevrouw ***,

Bent u op zoek naar een assistente polikliniek met het profiel ‘goede sociale vaardigheden, stressbestendig en flexibel inzetbaar?’ Dan bent u bij mij aan het goede adres want deze kwaliteiten heb ik ter beschikking. Na telefonisch contact met Mw C. ***, medewerker Bureau Mobi 10 november jl, heb ik vernomen dat er een vacature per 1 december is vrij gekomen op de polikliniek neuro-chirurgie. Ik ben zeer enthousiast over de functie, omdat ik vanaf september als oproep werkzaam ben op de polikliniek, waar de vacature voor uitstaat.

Sinds 1981 ben ik werkzaam in de gezondheidszorg waarvan enkele jaren als leerling verpleegster en gediplomeerd ziekenverzorgende in verpleeghuizen, zorgcentra en bij de thuiszorg.
Daar heb ik veel ervaring opgedaan met het onderhouden van contacten met collega’s, cliënten en hun families, instanties en andere disciplines. Het werken met protocollen en de administratieve registratie hiervan is in de gezondheidszorg iets wat behoort tot de dagelijkse werkzaamheden.

Momenteel werk ik als verzorgende IG in de nachtdienst in een zorgcentrum. Mijn werkzaamheden zijn zeer gevarieerd en bestaan o.a. uit het begeleiden, verzorgen, het verplegen van bewoners en stervensbegeleiding. Daarbij behoort een scala aan medisch - technisch handelingen en ook het opstellen van dossiers en schriftelijk rapporteren.

Mijn belangstelling gaat uit naar bovengenoemde functie omdat ik na al deze jaren in de zorg te hebben gewerkt, mijn blikveld wil verruimen. Opleiding , ervaring en ambitie zijn de elementen om deze stap te zetten .


Kortom, ik ben ervan overtuigd dat ik met mijn brede ervaring een prima kandidate ben voor deze functie.
Ik verwijs u voor een gedetailleerd overzicht naar mijn bijgevoegde curriculum vitae en zou het op prijs stellen mijn sollicitatie mondeling te mogen toelichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief Administratief medewerkster, hoor graag wat jullie ervan vinden :) Ptty Sollicitatiebrief en cv 2 19 juni 2008 10:45
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Sollicitatiebrief Office assistente Yfke Sollicitatiebrief en cv 0 30 september 2007 23:15
Sollicitatiebrief voor klasseassistente Lynnn Sollicitatiebrief en cv 8 5 januari 2007 14:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon