Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 maart 2007, 14:19
evelinebillen evelinebillen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 maart 2007
Berichten: 1
evelinebillen is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief laborante

Momenteel ben ik nog bezig met mijn stage, waar ik hopelijk na mijn studies verder aan de slag kan.
Kunnen jullie mijn brief een keer nakijken op spelling- en andere fouten (vooral mijn zinconstructies)?
Alle feedback is welkom!

groetjes eveline

Vacature:
Het Algemeen Ziekenhuis Diest heeft in het klinisch labo een vacature voor:
MEDISCH LABORATORIUMTECHNOLO(O)G(E) (M/V)

PROFIEL:
• U beschikt over een diploma medisch laboratoriumtechnoloog (klinische scheikunde, hematologie + microbiologie)
• U heeft zin voor initiatief met aandacht voor kwaliteitszorg.
• U bent correct, respectvol en loyaal.
• U beschikt over sterke communicatieve eigenschappen.
AANBOD:
• Een passende verloning volgens de officiële wettelijke ziekenhuisbarema’s, aangevuld met een groeps- en hospitalisatieverzekering.
• Interne en externe vormingsmogelijkheden.

Geďnteresseerden kunnen hun sollicitatiebrief met CV voor 22/04/2007 bezorgen aan Stefaan Devos, human resources manager, Michel Theysstraat 18 te 3290 Diest.
Email: s.devos@azdiest.be
Verdere informatie kan u bekomen bij Apr. Bioloog, Mevr. I. Vandenbossche,
013/35 44 47
Email: i.vandenbossche@azdiest.be

Sollicitatiebrief:

A.Z. Diest Lummen; 24 maart 2007
T.a.v. Dhr Devos S.
Micheltheysstraat 18
3290 Diest

Betreft: Vacature MLT

Geachte heer Devos,

Via mijn stageplaats in het Algemeen Ziekenhuis Diest heb ik vernomen dat er een vacature voor laborante open staat. Graag zou ik mij hiermede kandidate willen stellen.

Het laboratorium van het A.Z. Diest spreekt me erg aan omwille van de uitgebreide variatie aan taken die elke laborante invult.
Ook de leuke werksfeer en een goede teamgeest zijn voor mij niet onbelangrijk.

Dit schooljaar zal ik met vrucht mijn studie PBA in de Biomedische laboratoriumtechnologie beëindigen. Aangezien ik mijn stage bij jullie vervuld heb, denk ik zeker de geschikte kandidate te zijn om verder opgeleid te worden tot volwaardige laborante.
Ik ben respectvolle jongedame met gevoel voor orde en nauwkeurigheid, en bovendien een flexibele persoon die graag zelfstandig werkt, maar ook goed in teamverband kan werken.

De talrijke studentenjobs die ik reeds uitoefende hebben mij voornamelijk sociale en communicatieve vaardigheden bijgebracht, maar ook werken in teamverband en flexibel zijn.
Ik ben er mij sterk van bewust dat verdere opleidingen en cursussen onontbeerlijk zijn in ons vak en ben altijd zeer geďnteresseerd om bij te leren.
Ik hoop dat jullie in mij de ideale kandidate gevonden hebben.

Met vriendelijk groet


Eveline Billen


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 maart 2007, 23:37
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief laborante

Hier even een paar losse opmerkingen, ik hoop dat jer er iets mee kunt:

-"hiermede kanditate" is ouderwets taalgebruik en loopt ook niet lekker. Beter is: "met deze brief stel ik mij kanditaat voor de functie van... "
-Tussen "ik ben" en "respectvolle jongedame"hoort "een"
-Voor en hoort geen komma
- Je geeft twee keer aan flexibel te (willen) zijn en drie keer gaag in teamverband te werken. Probeer dit te beperken tot eenmaal.
- Voor verdere opleiding ben je geďnterresseerd, beter is om te zegen dat je bereid bent verdere opleiding te volgen omdat je je wilt blijven ontwikkelen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 maart 2007, 14:21
Charly Charly is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 maart 2007
Berichten: 3
Charly is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief laborante

En dan nog een paar losse opmerkingen van mij, aavullend misschien op mijn voorganger. Over het algemeen schrif je wel ouderwets zoals: hiermede, respectvolle jongedame, reeds uitoefende.. Dat soort dingen. Je kan ook zakelijk schrijven zonder deze termen, dat leest vaak beter weg voor de persoon die alle brieven moet lezen.

Graag zou ik mij hiermede zou ik niet gebruiken zo'n ouderwets woord, maak er gerust van bijv: graag stel ik mij hierbij kandidaatkandidate willen stellen.

Dit schooljaar zal ik met vrucht met succes?mijn studie PBA in de Biomedische laboratoriumtechnologie beëindigen.

respectvolle jongedame klinkt ook te ouderwets, zou ik weghalen als ik jou was

flexibele persoon moet zijn flexibel
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 maart 2007, 18:04
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief laborante

heel hard bedankt voor jullie reacties

jullie hebben helemaal gelijk!

groetjes eve
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag reacties op brief van loopbaanadviseur Lonny Sollicitatiebrief en cv 1 14 augustus 2006 12:14
sollicitatiebrief adviseur bouwkunde, graag reacties op brief margot Sollicitatiebrief en cv 4 14 juli 2006 11:31
Graag reacties op mijn open sollicitatiebrief jannie Sollicitatiebrief en cv 7 30 juni 2006 17:01
Sollicitatiebrief telefonisch medewerker klantenservice.. graag reacties Brigitte70 Sollicitatiebrief en cv 3 22 mei 2006 20:58
Sollicitatiebrief financieel medewerker: graag jullie reacties Ramoon Sollicitatiebrief en cv 2 25 april 2006 21:29


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon