Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 november 2007, 14:59
Mo. Mo. is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 71
Mo. is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie: Onderzoeksmedewerker, Junior onderzoeker,

Is er iemand die mij kan helpen met deze brief? Ik heb er lang op gezeten en ben er erg onzeker over. Dus als je punten ter verbetering ziet, of onduidelijkheden, dan weet dan verneem ik dit graag: Bij voorbaat dank!!

Betreft: Open sollicitatie: Onderzoeksmedewerker, Junior onderzoeker,

Geachte *********

Op uw website geeft u aan altijd op zoek te zijn enthousiaste en deskundige mensen om uw teams te kunnen versterken. Aangezien het gewenste profiel nauw aansluit aan mijn opleiding en voorkeur, wil ik mij graag als kandidaat beschikbaar stellen voor de mogelijke functie van Onderzoeksmedewerker, Junior Onderzoeker.

******* profileert zich als een bedrijf dat midden in deze dynamische samenleving staat. Naast marktonderzoek en productwaarneming richt het zich op overheidsbeleid en de waarneming hiervan door verschillende bevolkingsgroepen. Een effectieve benadering wordt gerealiseerd door middel van segmentatie en analysen van doelgroepen. Deze trefzekere en doelgerichte aanpak is iets dat mij erg aanspreekt en waarvoor ik mij graag in de toekomst wil inzetten.

Tijdens mijn studie heb ik gemerkt dat het doen van onderzoek mij op het lijf is geschreven. Mijn doelgerichte houding, analytische vaardigheden hebben mij menigmaal geholpen goede resultaten te boeken. In deze periode heb ik mij onder meer verdiept in politiek, sociale waarneming, en groepsprocessen. Vooral verschillen tussen mensen bij het verwerken van informatie/communicatie is iets wat mij altijd bijzonder gefascineerd heeft. Ik ben ervan overtuigd op basis van mijn kennis en interesse een bijdrage te kunnen leveren aan onderzoek naar leefstijlen.

In mijn curriculum vitae ziet u ter nadere informatie, mijn persoonlijke gegevens en levensloop. Graag zou ik mijn brief nader toelichten in een persoonlijk gesprek. Ik zie uit naar uw spoedige reactie.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 november 2007, 21:49
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie: Onderzoeksmedewerker, Junior onderzoeker,

Betreft: open sollicitatie onderzoeksmedewerker, junior onderzoeker


Geachte *********

Op uw website geeft u aan altijd op zoek te zijn enthousiaste en deskundige mensen om uw teams te kunnen versterken. Het gewenste profiel sluit nauw aan bij mijn opleiding en voorkeur en daarom wil ik mij graag als kandidaat beschikbaar stellen voor een mogelijke functie van onderzoeksmedewerker, junior onderzoeker.

******* profileert zich als een bedrijf dat midden in onze dynamische samenleving staat. Naast marktonderzoek en productwaarneming richt het zich op overheidsbeleid en de waarneming hiervan door de verschillende bevolkingsgroepen. Een effectieve benadering wordt gerealiseerd door middel van segmentatie en analyse van de doelgroepen. Deze trefzekere en doelgerichte aanpak is iets dat mij erg aanspreekt en waarvoor ik mij graag in wil inzetten.

Tijdens mijn studie heb ik gemerkt dat het doen van onderzoek mij op het lijf geschreven is. Mijn doelgerichte houding, analytische vaardigheden hebben mij menigmaal geholpen goede resultaten te boeken. In deze periode heb ik mij onder meer verdiept in politiek, sociale waarneming en groepsprocessen. Vooral verschillen tussen mensen bij het verwerken van informatie/communicatie is iets wat mij altijd bijzonder gefascineerd heeft.

Omdat ik ervan overtuigd ben een bijdrage te kunnen leveren aan onderzoek naar leefstijlen, word ik graag uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek, waarin ik mijn CV en brief kan toelichten..

Volgende week neem ik contact met u op om te informeren of u mijn schrijven heeft ontvangen.

Hoe vind je de brief nu?
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 november 2007, 09:49
Mo. Mo. is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 71
Mo. is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie: Onderzoeksmedewerker, Junior onderzoeker,

Hallo Hetty,

Hartelijk dank voor je reactie.
Ik vind de brief nu een stuk beter, rustiger, waardoor het gene wat ik wil zeggen overtuigender overkomt. Ik vind het moeilijk deze rust in een brief te brengen en heb het idee dat ik soms te veel nadruk leg op argumenten en mezelf verdedigen. Ik vind het heel fijn te zien dat het anders kan.

Groetjes,

Mo.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
Open sollicitatie kinderopvang, graag commentaar beezz Sollicitatiebrief en cv 7 8 november 2007 23:36
Open sollicitatie verpleeghuis, eerste in 10 jaar, commentaar graag Devore Sollicitatiebrief en cv 3 23 september 2007 18:58
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie startende/ junior reisadviseuse Grada Sollicitatiebrief en cv 2 8 februari 2007 14:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon