Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 september 2011, 16:32
TRTint TRTint is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 september 2011
Berichten: 1
TRTint is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief NS Hoofdconducteur

Beste mensen ik heb een sollicitatiebrief geschreven en wil graag een feedback van jullie, alvast bedankt.

Functie

Hoe geef je dagelijks 1 miljoen reizigers persoonlijke aandacht?

Als hoofdconducteur geef jij goede informatie en service. Je controleert vervoersbewijzen, lost problemen op, geeft informatie tijdens de rit, biedt hulp en grijpt in bij onverwachte situaties. Als chef van de trein ben je voor de reizigers hét aanspreekpunt. Je beschikt over de modernste communicatiemiddelen om zo reizigers van informatie te kunnen voorzien. Voor je daadwerkelijk aan de slag gaat, krijg je eerst een speciale fulltime opleiding van een half jaar waarbij je direct salaris krijgt. De opleiding vindt voor een groot deel plaats in en om de trein zodat je de opgedane kennis meteen in de praktijk kunt brengen.

Wij vragen

Naast minimaal een diploma VMBO - gemengde leerweg of VBO - C heb je al een paar jaar werkervaring, bij voorkeur in een servicegerichte omgeving met face to face klantencontacten. Je kunt goed met verschillende type mensen overweg. Je beschikt over goede spreekvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal. Verder ben je representatief, flexibel, kun je relativeren, heb je een goed inlevingsvermogen, sta je stevig in je schoenen en een gezond gevoel voor veiligheid. Eveneens beschik je over eigen vervoer om binnen 45 minuten op de standplaats te kunnen komen.



Geachte heer/mevrouw,

Onlangs ben ik door mijn omgeving geïnformeerd dat er vacatures open staan voor de functie Hoofdconducteur wat mij zeer aanspreekt. Bij deze wil ik graag voor deze functie solliciteren.

Door te informeren op de vacaturesite van NS en de ervaringen van vrienden en kennissen die al jaren in dienst zijn bij de NS, ben ik er van overtuigd dat NS uitstekende arbeidsomstandigheden biedt waar ik graag aan deel zou willen nemen.

In mijn arbeidsverleden heb ik verschillende soorten werkzaamheden uitgevoerd, waar klant- en servicegerichtheid een hoge prioriteit hadden. Naast deze werkzaamheden heb ik niet stilgestaan en mezelf ook ontwikkeld met technische werkzaamheden.

In mijn vrije tijd besteed ik veel aandacht aan literatuur over persoonlijke ontwikkeling en omgang met mensen, waardoor ik steviger in mijn schoenen sta bij omgang met mensen.

Met al deze kwaliteiten ben ik er van overtuigd dat ik een zeer geschikte kandidaat ben voor de functie Hoofdconducteur. Natuurlijk kan ik niet alles tot in details verwoorden in mijn sollicitatiebrief, daarom zou ik graag in een persoonlijke gesprek mijn brief nader willen toelichten.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 september 2011, 17:11
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Hallo TRTint,

Lees eerst even de spelregels:
Citaat:
2. Geef eerst feedback op een paar sollicitatiebrieven of cv's van andere forumleden
Check een paar sollicitatiebrieven en geef jouw commentaar. Op dit forum helpen mensen namelijk elkaar; als jij hulp van anderen verwacht, verwachten wij dat jij eerst anderen helpt.
http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
__________________
René
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon