Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 oktober 2017, 14:17
John3514 John3514 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2017
Berichten: 1
John3514 is on a distinguished road
Standaard Brief, wie voorziet mij van feedback?

Brief inzake functie bij politie (betreft uitvoerende functie). Ik verneem feedback natuurlijk graag :-)


Geachte mijnheer, mevrouw,

In het afgelopen jaar heb ik mijzelf zo goed als mogelijk trachten voor te bereiden op de functie en zo ook selectieprocedure van ***vacature***. Gelukkigerwijs kan deze sollicitatie -na lang wachten- dan ook eindelijk de deur uit.

Sedert twee jaar heb ik sterk de wens om mijn ‘droom’ te vervullen, in een functie als *vacature*. Echter, zoals u wellicht al begrijpt, is dit op 35-jarige leeftijd, met reeds acht jaar een goed lopend bedrijf binnen de marketing- en consultancy, een zeer grote stap.
Het afgelopen jaar sta ik dan ook -gevoelsmatig steeds sterker- op een zogeheten ‘t-splitsing’, waarbij ik na dagen denken, inlezen, overleg met familie, vrienden, diverse politieagenten, rechercheurs, en niet te vergeten mijn vrouw, op goede gronden en volledige bewustwording, mijn hart dan wel gevoel achterna wil gaan en u hierbij dan ook mijn sollicitatie thans motivatiebrief ontvangt.

Zelf bezit ik, mede door mijn leeftijd, positieve als ook negatieve persoonlijke ervaringen en diverse arbeidservaringen een breed scala aan competenties welke mijns inziens uitstekend bij een functie van hoofdagent passen. Zo ben ik zeer stressbestendig, een denker- als ook doener, enthousiast, flexibel, integer en zeer analytisch.
Ook ben ik gewend om tweewekelijks met een veelvoud aan beledigingen als ook agressie om te gaan en zo ook samen te werken met diverse nationaliteiten, dit als scheidsrechter landelijk bij de KNVB.

Voorts word ik door vrienden bestempelt als sociaal, humoristisch en betrouwbaar. Tenslotte bezit ik over een duidelijk aanwezig rechtvaardigheidsgevoel en ben ik hulpverlenend ingesteld.
Natuurlijk ben ik mijzelf ook bewust geworden van mijn valkuilen, werk ik hier ook aan, en besef ik dat het ‘hele leven’ een continue leerproces is waar ik overigens graag aan deelneem en moeite voor doe.

Al met al hoop ik dat u middels dit schrijven voldoende overtuigd bent van mijn kennis en kunde om mij uit te nodigen voor het selectieproces.

Hopende spoedig van u te vernemen,

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 november 2017, 15:33
richie richie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2017
Berichten: 3
richie is on a distinguished road
Standaard

Het is sowieso verstandig om het persoonlijker te maken dan geachte heer of mevrouw.. vtv een belletje of op het web surfen om te kijken wie gaat over de sollicitaties of wie de directeur is zou een mogelijkheid kunnen zijn.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan niet kiezen uit twee banen Miss Missy Loopbaanvragen 3 14 juli 2015 16:28
Sollicitatie leerling Verzorgende IG. Graag voorzien van feedback! AnnetK Sollicitatiebrief en cv 4 1 november 2012 10:51
Mijn open sollicitatie demaninhetpak Sollicitatiebrief en cv 2 16 augustus 2011 20:02
CV beoordelen svp stefany Sollicitatiebrief en cv 6 15 april 2010 14:44
HBO toegepaste Psychologie Jurgen22 Opleiding kiezen en volgen 14 4 november 2009 10:25


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon