Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 juni 2009, 18:23
Mary Jane Mary Jane is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 juni 2009
Berichten: 1
Mary Jane is on a distinguished road
Exclamation Sollicitatie administrateur

Hi!

Ik ben enige tijd bezig met het zoeken naar een nieuwe job en ik kan wel wat hulp gebruiken bij het schrijven van mijn sollicitatiebrief!!

Ik ben nog nieuw op het forum en zal zeker ook mijn steentje bijdragen in andere topics, maar zou het op prijs stellen indien er in de tussentijd ook op mijn brief gereageerd wordt





Betreft: vacature administrateur

Geachte heer xx,

Een zelfstandige, integere administrateur die uw huidige team kan versterken? Dat is een omschrijving die bij mij past en daarom dé reden voor mij om op uw vacature te reageren.

Ik raakte geďntrigeerd door het xx toen ik uw website bezocht en meer over uw Stichting te weten ben gekomen. Tegenwoordig heeft vrijwel iedereen in zijn (of haar) omgeving te maken met xxx. Ook ik ben daar geen uitzondering in en als ik de mogelijkheid kan hebben om bij een maatschappelijk betrokken organisatie te werken die zich o.a. bezig houdt met de vroege opsporing van deze ziekte en de verbetering van kwaliteit, kennis en toegankelijkheid van de zorg hieromtrent, dan zou ik me zeer vereerd voelen.

In de jaren dat ik in de Accountancy werk heb ik ervaring opgedaan met onder andere het samenstellen van jaarrekeningen, het voeren van (kleinere) administraties, het uitvoeren van diverse subsidiecontroles en het in kaart brengen van de AO bij mijn klanten en adviseren waar deze beter kan.
Mijn motivatie om uit de Accountancy te stappen komt doordat ik heel graag aan de andere kant van de tafel wil komen te zitten. Het trekt mij meer om één organisatie financieel te kunnen doorgronden en erin mee te groeien, dan van veel bedrijven het ‘hoogst noodzakelijke’ te weten te komen.

Ik ben mij ervan bewust dat een overstap zeker niet makkelijk zal zijn, maar door mijn enthousiasme en doorzettingsvermogen weet ik dat ik niet opgeef. Een uitdaging ga ik vol vertrouwen aan, hoe pittig deze ook mag zijn.

Graag zou ik een oriënterend gesprek met u van gedachten wisselen over de invulling van deze functie binnen de stichting xxx.


Met vriendelijke groet,

xxxx


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 juni 2009, 18:56
Ronneman Ronneman is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 juni 2009
Berichten: 3
Ronneman is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie administrateur

Hoi Mary Jane,

ik vind het een leuke brief en zou je zo uitnodigen voor een gesprek.
Wat ik zou veranderen is wellicht het woord intrigerend, ikzelf vind dat nogal een formeel en lastig woord, maar voor deze functie is het misschien gebruikelijk.

Je verwijst naar je directe omgeving waarin iemand de ziekte heeft waar de stichting zich mee bezig houdt, wellicht is het een idee om iets meer hierover uit te breiden zodat je aantoont dat je persoonlijk betrokken bent.

Hopelijk heb je iets aan mijn feedback en krijg je de baan.

Ronneman
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40
Brief voor een BBL-stage administrateur GJP Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2008 12:08
Sollicitatiebrief Administrateur. graag tips sweety Sollicitatiebrief en cv 2 13 juni 2007 00:07
Sollicitatiebrief Administrateur. heel erg graag commentaar sweety Sollicitatiebrief en cv 4 12 juni 2007 23:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon