Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 maart 2012, 16:41
ille ille is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 maart 2012
Berichten: 2
ille is on a distinguished road
Standaard Algemene open sollicitatie

Ik wil deze brief aan meerdere bedrijfen sturen, terwijl ze geen vacature hebben.
Alle op / aanmerkingen of verbeteringen zijn welkom




Geachte heer , mevrouw,

Kent u de uitspraak wie niet waagt, wie niet wint?

Mag ik mij aan u voorstellen
Mijn naam is xxxx en ik ben op zoek naar een deeltijdbaan voor max. xxxx uur,
Het liefst in een administratieve functie maar, ik sta open voor alle / andere mogelijkheden.

Ik ben iemand die zowel zelfstandig als in teamverband kan functioneren.
Ik ben gewend om nauwkeurig te werken en kan goed omgang met de computer en sociale media heeft mijn belangstelling. Tevens ben ik in het bezit van een rijbewijs.
Door mijn leergierigheid en betrokkenheid weet ik mij snel aan te passen en ik ben altijd bereidt mezelf door scholing nog verder te ontwikkelen.
Ik heb doorzettingsvermogen en ben niet bang om een stapje extra te doen of een uurtje extra te blijven om een klus te klaren of een collega te helpen. Ook ben ik flexibel wat betreft uren en ben ik per direct inzetbaar

Met mij in uw team kunt u rekenen op een betrouwbare en loyale collega. Een harde werker die zich aan haar afspraken houdt en haar verantwoordelijkheid neemt. Iemand die zich inzet om samen met haar collega’s de doelstellingen te behalen.

Het lijkt me zeer interessant om te worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek.
Mocht u daar op korte termijn geen mogelijkheden voor zien, dan hou ik mij voor in de toekomst aanbevolen."
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 maart 2012, 15:48
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan