Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 juli 2012, 00:51
Joyce1 Joyce1 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 juli 2012
Berichten: 1
Joyce1 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Customer Service Representative

Hoi,

Het is alweer een tijd geleden dat ik een sollicitatiebrief heb geschreven... Zouden jullie mijn brief willen beoordelen?
Alvast hartelijk dank!

Betreft: sollicitatie Customer Service Representative

Geachte heer X,

U zoekt een enthousiaste Customer Service Representative? Dit is exact de functie waarnaar ik op zoek ben!

Ik ben een Customer Service Representative die van nature zeer klantgericht is. Graag zou ik mijn talenten bij H inzetten en verder ontwikkelen. Daarom solliciteer ik bij uw organisatie.

Na het afronden van mijn hbo-opleiding Commerciële Economie, heb ik 2,5 jaar met veel plezier bij X, onderdeel van Y gewerkt. Daarna ben ik een jaar werkzaam geweest bij M. Dat was meer een sales ondersteunende functie, met minder telefonisch klantencontact. Aangezien ik dat laatste heel erg miste, heb ik besloten terug te keren naar een Customer Service functie. Sinds 2006 ben ik werkzaam bij de firma S, als Customer Service Representative.

In mijn huidige baan heb ik ervaren hoe ik mijn enthousiasme en servicetalent kan inzetten in mijn werk. Een klantgerichte houding en inlevingsvermogen in de behoeftes van de klant, is, zoals ik heb gemerkt, zeer effectief. Ik ben een echte teamplayer, maar ben ook uitstekend in staat om zelfstandig te werken.

Vrolijk, opgeruimd en begripvol zijn een paar van mijn persoonlijke karaktereigenschappen waarvan ik denk dat deze nodig zijn bij de functie van Customer Service Representative. Ik hoop dan ook dat deze sollicitatie u aanleiding zal geven mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek. In dit gesprek wil ik graag mijn gedrevenheid en enthousiasme voor de functie aan u toelichten.

Met vriendelijke groet,

Joyce
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 juli 2012, 09:19
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Ook voor jou: Lees de spelregels en dan met name punt 2 http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
Met citaat reageren
  #3  
Oud 8 juli 2012, 20:12
Desiree Desiree is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 juli 2012
Berichten: 5
Desiree is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joyce1 Bekijk bericht
Hoi,

Het is alweer een tijd geleden dat ik een sollicitatiebrief heb geschreven... Zouden jullie mijn brief willen beoordelen?
Alvast hartelijk dank!

Jouw adresgegevens

Adresgegevens bedrijf

datum, plaats


Betreft: sollicitatie Customer Service Representative

Geachte heer X,

U zoekt een enthousiaste Customer Service Representative? Dit is exact de functie waarnaar ik op zoek ben!

Ik ben een Customer Service Representative die van nature zeer klantgericht is. Graag zou ik mijn talenten bij H inzetten en verder ontwikkelen. Daarom solliciteer ik bij uw organisatie.

Na het afronden van mijn hbo-opleiding ( HBO-opleiding) Commerciële Economie, heb ik 2,5 jaar met veel plezier bij X, onderdeel van Y, gewerkt. Daarna ben ik een jaar werkzaam geweest bij M. Dat was meer een sales ondersteunende functie, met minder telefonisch klantencontact. Aangezien ik dat laatste heel erg miste, heb ik besloten terug te keren naar een Customer Service functie. Sinds 2006 ben ik werkzaam bij de firma S, als Customer Service Representative.

Als het goed is, kunnen ze je werk verleden zien in je CV, ik zou niet alles plaatsen in je brief. ik zou na 1 functie bijv. schrijven: "Mijn verdere werkervaring kunt u terugvinden in mijn CV"

In mijn huidige baan heb ik ervaren hoe ik mijn enthousiasme en servicetalent kan inzetten in mijn werk. Een klantgerichte houding en inlevingsvermogen in de behoeftes van de klant, is, zoals ik heb gemerkt, zeer effectief. Ik ben een echte teamplayer, maar ben ook uitstekend in staat om zelfstandig te werken.

Vrolijk, opgeruimd en begripvol zijn een paar van mijn persoonlijke karaktereigenschappen waarvan ik denk dat deze nodig zijn bij de functie van Customer Service Representative.Ik zou dit weglaten, je hebt in de vorige alinea al competenties beschreven. hier zou ik beschrijven waarom je bij DIT bedrijf wilt werken.
witregel
Ik hoop dan ook dat deze sollicitatie u aanleiding zal geven mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek. In dit gesprek wil ik graag mijn gedrevenheid en enthousiasme voor de functie aan u toelichten.

Met vriendelijke groet,

Joyce
Boven heb ik in het rood gezet wat ik zou doen
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Medewerker Service en Intake, graag feedback 5xdetinies Sollicitatiebrief en cv 0 6 april 2011 11:46
Sollicitatiebrief adviseur bedrijven Johannes Sollicitatiebrief en cv 3 20 februari 2011 22:25
sollicitatiebrief Administratief Medewerker voor de afdeling Service Center gosiag Sollicitatiebrief en cv 2 1 januari 2010 21:48
Sollicitatiebrief ‘Service Representative Chauffeur’ ABC Sollicitatiebrief en cv 2 19 maart 2009 01:48
Sollicitatiebrief Service Medewerker Rabobank, commentaar aub ghpotman Sollicitatiebrief en cv 2 10 juni 2007 15:42


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon