Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 mei 2013, 01:53
bmh bmh is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 mei 2013
Berichten: 1
bmh is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Accountmanager, graag feedback!

Graag zou ik feedback krijgen op deze voor het eerst in jaren geschreven sollicitatiebrief.

xxx
xxx
xxx

Betreft: Accountmanager xxx


xxx, 28 mei 2013


Geachte heer van xxx,

Heeft u wel eens gedacht aan een verkoper met ervaring als inkoper?

De heer xxx, directeur van xxx en toeleverancier aan/partner van xxx, wees mij in een gesprek op uw bedrijf en de vacature die u aanbiedt.

In mijn functie als inkoper/productontwikkelaar heb ik een zeer brede en gedegen kennis opgedaan van voedingsmiddelen en aanverwante producten.
Veel van uw partners zijn mij dan ook niet onbekend.
In horeca en catering is het gebruik van biologische, duurzame en Fair Trade producten niet meer weg te denken.
Ook op dit gebied heb ik mij de laatste jaren sterk ontwikkeld.

Met mijn basis als chef kok en passie voor alles wat met food te maken heeft weet ik met enthousiasme producten en innovaties op ‘licht eigen wijze’ aan de man te brengen.
Het ondersteunen van nieuwe en bestaande klanten bij het ontwikkelen van concepten ingevuld met producten uit het assortiment van xxx is mij dan ook op het lijf geschreven.

Ik beschik over de eigenschappen die u schetst in de vacature en ben van mening dat ik met mijn scherp analytisch vermogen, commercieel inzicht en grote dosis doorzettingsvermogen actief kan inspelen op de uiteenlopende behoeften van de klanten, en hiermee een positieve bijdrage kan leveren aan het bedrijfsresultaat.

Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet, en hoop in een persoonlijk gesprek een eerste succesvolle verkoop te realiseren: De verkoop van een inkoper voor de functie van verkoper.

Met vriendelijke groet,
xxx

Bijlage: Curriculum Vitae

In de 2e alinea heb ik staan toeleverancier aan/partner van. Dit vraag ik morgen nog even na.

Op 'licht eigen wijze' heb ik gebruikt omdat er in de vacature werd aangegeven te zoeken naar een licht eigenwijs persoon. Of moet het dan 'licht eigenwijze' zijn? Het eerste refereert aan de manier van aanpak, het tweede op een karaktereigenschap.

Ben benieuwd! Moet morgen de deur uit, dus hoop op spoedige reactie.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatie accountmanager

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief beleidsmedewerker; graag feedback! Sodo Sollicitatiebrief en cv 1 21 januari 2013 14:11
Sollicitatiebrief PLC programmeur, graag feedback johnnieb Sollicitatiebrief en cv 2 3 december 2012 21:13
Sollicitatiebrief consultant, graag feedback jes Sollicitatiebrief en cv 3 2 januari 2012 21:59
Sollicitatiebrief verkoper reizen, graag feedback Nili Sollicitatiebrief en cv 1 26 juli 2011 13:34
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon