Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 mei 2011, 18:26
nmj nmj is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Berichten: 3
nmj is on a distinguished road
Standaard Motivatiebrief grondstewardess, graag feedback

Bedoeling: Ik zou graag feedback willen hebben op de indeling en inhoud van mijn brief. Zit er voldoende motivatie in, worden mijn competenties goed aangekaart in lijn met hun eisen, is het duidelijk waarom ik geschikt zou zijn als grondstewardess?

Hieronder de vacature:
Description
Wij bieden jou op dit moment de functie van grondsteward(ess) voor een grote luchtvaartmaatschappij. Het gaat hierbij om een functie voor langere tijd vanaf minimaal 20 uur per week. Jouw taken bestaan uit het proactief benaderen van passagiers, assisteren of verwijzen van passagiers om het proces optimaal te laten verlopen, innemen van handbagage, assisteren bij het instappen van vluchten, floorwalken, ID-check uitvoeren. Voor deze functie is het van belang dat je klant- en servicegericht bent, stressbestendig, flexibel, sterk bent in communicatie. De eisen voor deze functie: - Havo of MBO4 diploma - Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal - Ervaring met het werken met computers - Ervaring in een dienstverlenende functie - Minimaal 3 dagen per week beschikbaar - Bereid om wisseldiensten te werken (ochtend, middag, avond, nacht, weekend) - Geen vakanties gepland tijdens de schoolvakanties/ hoogseizoen - 4 a 5 weken vanaf juni aaneengesloten fulltime beschikbaar om de training te volgen Ben je geďnteresseerd in deze functie? Dan ontvangen wij graag jouw cv en een motivatiebrief!




Anoniem
xxxxxxxxxx
Postcode en Plaats


Plaats, xx mei 2011


Betreft: Sollicitatie grondstewardess

Geachte mevr xxxxx,

Tijdens het zoeken naar een geschikte vacature in de recreatieve en toerisme sector stuitte ik op de vacature, grondstewardessen gezocht! 8 juli 2010 ben ik afgestudeerd aan de Hoge school van Amsterdam. Ik heb hier Culturele Maatschappelijke Vorming gestudeerd. Ik ben een veelzijdig persoon met een passie voor mensen, kunst, cultuur en reizen. Werken voor een bedrijf en op een locatie waar ik contact kan leggen met verschillende mensen, diversiteit van culturen en waarvoor ik van betekenis kan zijn spreekt mij zeker aan.

Tijdens mijn opleiding ben ik veel bezig geweest met het organiseren van verschillende soorten culturele en educatieve projecten waarin ik met/ voor verschillende (nationale en internationale) mensen heb samengewerkt. Naast mijn werk als pedagogisch medewerkster en workshop docente ben ik ook actief als poetry writer/spokenword performster. Ik ben een ondernemend en innovatief persoon en een van mijn streven en motivatie is een bijdrage te kunnen leveren in het begeleiden en ondersteunen van anderen in het behalen van hun doelen en met deze instelling en enthousiasme wil ik graag als grondstewardess passagiers assisteren en begeleiden zodat zij met plezier en een gerust hart hun bestemming kunnen bereiken.

Contactleggen en service verlenen is voor mij geen probleem, tijdens mijn studie heb ik met veel plezier als enquetteur gewerkt bij een onderzoeks/marketingbureau, hiervoor deed ik telefonisch zowel als face to face onderzoeken. Ik beheers de Nederlandse, Engelse en Papiamentse taal zeer goed. Ik ben een spontaan, communicatief, ondernemend en enthousiast persoon, die altijd open staat om iets nieuws te leren en van uitdagingen houdt. Ik kan goed zelfstandig werken maar kan ook heel goed in een team functioneren.

In een sollicitatiegesprek wil ik graag mijn ambities en ideeën verder bespreken en welke positieve bijdrage ik aan het bedrijf kan leveren. Een uitnodiging voor een gesprek zie ik met plezier tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
Anoniem
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 mei 2011, 19:51
Linda1985 Linda1985 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 april 2011
Berichten: 71
Linda1985 is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nmj Bekijk bericht
Bedoeling: Ik zou graag feedback willen hebben op de indeling en inhoud van mijn brief. Zit er voldoende motivatie in, worden mijn competenties goed aangekaart in lijn met hun eisen, is het duidelijk waarom ik geschikt zou zijn als grondstewardess?

Hieronder de vacature:
Description
Wij bieden jou op dit moment de functie van grondsteward(ess) voor een grote luchtvaartmaatschappij. Het gaat hierbij om een functie voor langere tijd vanaf minimaal 20 uur per week. Jouw taken bestaan uit het proactief benaderen van passagiers, assisteren of verwijzen van passagiers om het proces optimaal te laten verlopen, innemen van handbagage, assisteren bij het instappen van vluchten, floorwalken, ID-check uitvoeren. Voor deze functie is het van belang dat je klant- en servicegericht bent, stressbestendig, flexibel, sterk bent in communicatie. De eisen voor deze functie: - Havo of MBO4 diploma - Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal - Ervaring met het werken met computers - Ervaring in een dienstverlenende functie - Minimaal 3 dagen per week beschikbaar - Bereid om wisseldiensten te werken (ochtend, middag, avond, nacht, weekend) - Geen vakanties gepland tijdens de schoolvakanties/ hoogseizoen - 4 a 5 weken vanaf juni aaneengesloten fulltime beschikbaar om de training te volgen Ben je geďnteresseerd in deze functie? Dan ontvangen wij graag jouw cv en een motivatiebrief!




Anoniem
xxxxxxxxxx
Postcode en Plaats


Plaats, xx mei 2011


Betreft: Sollicitatie grondstewardess

Geachte mevr xxxxx,

Tijdens het zoeken naar een geschikte vacature in de recreatieve en toerisme Het is ''recreatie en toerisme'' of ''recreatieve en toeristische'' anders kloppen de woorden niet met elkaar sector stuitte ik op de vacature, grondstewardessen gezocht! Ik zou zeggen ''kwam ik uw vacature tegen waarin u op zoek bent naar grondstewardessen'' 8 juli 2010 ben ik afgestudeerd aan de Hoge school van Amsterdam. Ik heb hier Culturele Maatschappelijke Vorming gestudeerd. Ik ben een veelzijdig persoon met een passie voor mensen, kunst, cultuur en reizen. Werken voor een bedrijf en op een locatie waar ik contact kan leggen met verschillende mensen, diversiteit van culturen en waarvoor ik van betekenis kan zijn spreekt mij zeker aan.

Tijdens mijn opleiding ben ik veel bezig geweest met het organiseren van verschillende soorten culturele en educatieve projecten waarin ik met/ voor verschillende (nationale en internationale) mensen heb samengewerkt je kunt niet voor iemand samenwerken, dus het woordje ''voor'' kun je er uit laten . Naast mijn werk als pedagogisch medewerkster en workshop docente ben ik ook actief als poetry writer/spokenword performer Denk je dat de lezer zal weten wat dit is? Ik heb namelijk geen idee... Sluit het aan op de vacature? Zo ja, even benoemen wat er dan zo goed aansluit . Ik ben een ondernemend en innovatief persoon en een van één van zou ik weglaten mijn streven en motivatie is een bijdrage te kunnen leveren in het begeleiden en ondersteunen van anderen in het behalen van hun doelen en Ik zou een punt zetten en een nieuwe zin beginnen. De zin wordt anders wel errug lang en leest niet handig met deze instelling en enthousiasme wil ik graag als grondstewardess passagiers assisteren en begeleiden zodat zij met plezier en een gerust hart hun bestemming kunnen bereiken. Je weet niet of ze plezierig en met een gerust hart de bestemming bereiken, want je biedt geen service tijdens de vlucht maar alleen vóór de vlucht als grondstewardess, toch?

Contactleggen en service verlenen is voor mij geen probleem, tijdens mijn studie heb ik met veel plezier als enquetteur gewerkt bij een onderzoeks/marketingbureau, hiervoor deed ik telefonisch zowel als face to face onderzoeken Deed ik zowel telefonisch als face to face onderzoek . Ik beheers de Nederlandse, Engelse en Papiamentse taal zeer goed. Ik ben een spontaan, communicatief, ondernemend en enthousiast persoon, die altijd open staat om iets nieuws te leren en van uitdagingen houdt. Ik kan goed zelfstandig werken maar kan ook heel goed in een team functioneren. Beetje erg standaard...

In een sollicitatiegesprek wil ik graag mijn ambities en ideeën verder bespreken en welke positieve bijdrage ik aan het bedrijf kan leveren. Een uitnodiging voor een gesprek zie ik met plezier tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
Anoniem
Heel veel succes met je sollicitatie!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
stewardess

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief kinderopvang, graag feedback emkooij Sollicitatiebrief en cv 3 11 april 2011 19:21
Motivatiebrief (feedback gewenst) Willy W Sollicitatiebrief en cv 2 23 november 2010 00:04
Sollicitatie consultant, graag jullie feedback LianneN Sollicitatiebrief en cv 2 11 mei 2010 17:14
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07
Motivatiebrief loopbaanadviseur, graag feedback Evelien V Sollicitatiebrief en cv 8 15 februari 2010 15:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon