Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 november 2014, 11:39
pfeffer pfeffer is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 november 2014
Berichten: 1
pfeffer is on a distinguished road
Lightbulb Feedback motivatiebrief examencommissie

Omdat ik dit jaar voor mijn HBO opleiding een minor wil gaan volgen op een andere hogeschool moet ik een motivatiebrief schrijven gericht aan de examencommissie van mijn opleiding. De examencommissie moet mijn verzoek goedkeuren alvorens ik kan gaan beginnen met de minor.
Ik hoop natuurlijk dat mijn aanvraag goedgekeurd gaat worden en wil daarom een zo perfect mogelijke brief.

graag hoor ik wat feedback :

xxxx
adres
postcode, woonplaats

xxx, woensdag 5 november 2014

Hogeschool X
T.a.v. Leden Examencommissie HBO-ICT
adres
postcode, woonplaats

Betreft: Aanvraag goedkeuring minor buiten de xxx

Geachte leden van de examencommissie HBO-ICT,

Middels deze brief vraag ik, xxx met studentnummer xxx, goedkeuring om een minor te volgen buiten de Hogeschool X. Graag zou ik met ingang van februari 2015 tot en met juli 2015 de minor “Online Marketing” willen volgen bij Avans Hogeschool te Breda.

Op dit moment ben ik een derdejaars student van de opleiding Business & Management en loop ik stage bij xxx te xxx. Via de website “Kies Op Maat” ben ik me gaan oriënteren in het minoraanbod. In eerste instantie heb ik gekeken naar het aanbod op de Hogeschool X. De minors die hier worden aangeboden zijn echter geen waar ik mij voor kan motiveren.
Om deze reden ben ik verder gaan kijken en heb ik een minor gevonden die mij zeer interessant lijkt op de Avans Hogeschool te Breda.

De minor “Online Marketing” sprak mij het meest aan omdat dit een erg opkomend onderwerp is waarin ik mij graag zou willen verdiepen. Mijn persoonlijke invloed op de invulling van het studietraject stel ik zeer op prijs. Net zoals de mogelijkheid om nieuwe mensen te leren kennen bij een andere onderwijsinstelling in een andere stad.

Tijdens de eerste twee jaar van mijn opleiding werd al bij de cursussen “E-Business” en “Mens Machine Interactie” het onderwerp “Online Marketing” vermeld. Hierdoor werd de interesse voor dit onderdeel destijds al gewekt.
Waar “E-Business” meer de focus legt op aanbevelingen doen voor een softwarepakket en waar “Mens Machine Interactie” meer ingaat op usability, gaat “Online Marketing” in op het opstellen van een strategie die beschrijft hoe een bedrijf zo effectief mogelijk gebruik kan maken van marketing via internet. Enkele werkzaamheden die tijdens de minor aan bod komen zijn: het bepalen van de online marketing strategie van een bedrijf, het schrijven van een bijbehorend implementatieplan en het analyseren en inzetten van online media zoals Email Marketing, Affiliate Marketing, Social Media en Display Advertising. De overlap met stof uit de cursussen en stof uit de minor is nihil, enkel een usability analyse komt in beiden voor. Tevens treft u in de bijlage de algemene beschrijving van de minor “Online Marketing”.

Een minor is het ideale moment om nieuwe kennis en ervaringen op te doen binnen mijn studieloopbaan. Om van deze kans zo goed mogelijk gebruik te maken, ben ik van mening dat de minor “Online Marketing” een uitstekende keuze is voor mij. Helaas wordt de stof van “Online Marketing” niet aangeboden op de Hogeschool X binnen HBO-ICT. Om deze reden vraag ik u of ik de eerder genoemde minor mag volgen op de Avans Hogeschool te Breda.

Graag dank ik u bij voorbaat voor het door u te nemen besluit.

Met vriendelijke groeten,


xxx


Bijlage: Minor beschrijving “Online Marketing”
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
feedback voor motivatiebrief Claudia00 Sollicitatiebrief en cv 2 17 oktober 2014 17:02
Feedback op motivatiebrief vacature Hostess Jacqueline30 Sollicitatiebrief en cv 1 22 april 2013 17:08
Feedback gevraagd op motivatiebrief advocaat-stagiaire kleine_rood Sollicitatiebrief en cv 3 23 oktober 2012 11:57
Motivatiebrief (feedback gewenst) Willy W Sollicitatiebrief en cv 2 23 november 2010 00:04
Motivatiebrief loopbaanadviseur, graag feedback Evelien V Sollicitatiebrief en cv 8 15 februari 2010 15:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon