Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 oktober 2010, 21:53
Mandy81 Mandy81 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2010
Berichten: 5
Mandy81 is on a distinguished road
Standaard Graag Feedback op cv

Hallo,

Wie wil mij feedback geven op mijn cv. Ik wil graag een carriereswitch maken. Ik heb voorheen in het bank en verzekeringswezen gewerkt en ook een Mbo opleiding bank- en verzekeringswezen gevolg. Ik heb inmiddels een Hbo cursus casemanagement gevolgd en wil nu graag in de jeugdhupverlening gaan werken. Ik wil nu starten met een Hbo opleiding social work. Dit is een basis jaar waarna je een twee jarige Hbo opleiding richting SPH, MWD of CMV kunt volgen. Ik ben benieuwd of jullie denken dat ik met dit cv kans maak op een baan in de jeugdhulpverlening. Tevens hoor ik graag waar ik mij cv nog kan verbeteren en of jullie een cv met of zonder pasfoto zouden versturen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Dit is mijn cv:



Curriculum Vitae


Naam
Adres
Postcode/woonplaats
Telefoonnummer
Geboortedatum
E-mail

__________________________________________________ _______________

Profiel

Enthousiaste, leergierige en empatische casemanager zoekt een baan in de jeugdhulpverlening. Ik wil graag met jongeren gaan werken, hen motiveren, stimuleren en op weg helpen. Samen met hen een doel bepalen om vervolgens te kijken hoe dit het beste bereikt kan worden. Ik ben dienstverlenend en resultaatgericht ingesteld. Deze competenties heb ik mij onder andere eigen gemaakt als schadecorrespondent, waarbij het belangrijk is om doeltreffend te werk te gaan, zodat een schade snel word verhaald. Tevens bood ik als hondentrainer een basiscursus aan waarin een hond in slechts één maand tijd de meest gebruikte commando’s aanleert. Ik haal veel voldoening uit het feit dat ik iemand geholpen heb of dit nu is door zijn schade te verhalen, zodat zijn auto hersteld kan worden of door iemand te begeleiden met het trainen van zijn hond, zodat hij nog meer plezier van zijn huisdier heeft. Dat ik leergierig ben blijkt uit het feit dat ik dit jaar aan mijn tweede studie begin. Indien het nodig is om aanvullende studies of cursussen te volgen ben ik daar uiteraard toe bereid. Tot slot wil ik nog vermelden dat ik ruime administratieve ervaring heb, waarmee ik u ook van dienst kan zijn.

__________________________________________________ _________

Opleidingen

2010 HBO Social Work ( SPH, MWD en CMV )
2010 HBO Casemanagement
Invalshoek: vraaggestuurd en resultaatgericht invulling geven aan klantprocessen in een organisatie.
2008 Training klantgericht handelen
1997-2001 MBO bank en verzekeringen
1993-1997 Mavo

Talenkennis Nederlands: goed in woord en geschrift

__________________________________________________ ______________

Werkervaring

Maart 2007- april 2009
Bovemij / Stichting Rechtsbijstand Mobiliteitsbranche, Nijmegen
Functie: schadecorrespondent
Werkzaamheden: De voornaamste taak bestaat uit het verhalen van de autoschade van een cliënt. Hierbij beheer je zelfstandig je eigen dossiers vanaf het moment dat je het verzoek om rechtsbijstand binnen krijgt tot aan het moment dat de schade verhaalt is en uitgekeerd. Daarbij is het belangrijk om goed naar de klant te luisteren en de juiste vragen te stellen, zodat je een goed beeld kunt vormen van wat er is voorgevallen. Je onderhoudt contact met diverse partijen om zo te zorgen dat je de claim die je bij de wederpartij indient goed is onderbouwd. Je adviseert de cliënt door hem te vertellen wat hij zelf kan doen om de afwikkeling van de schade te bespoedigen. Verder zorg je ervoor dat je de voortgang van het proces bewaakt en de cliënt hiervan op de hoogte houdt.

Mei 2006 – januari 2007
Functie: zelfstandig ondernemer / hondentrainer op franchise basis
Werkzaamheden: Begeleiden van cursisten bij het trainen van hun hond. Als zelfstandig ondernemer is het belangrijk dat je lef en doorzettingsvermogen hebt. Als trainer moet je kennis over kunnen brengen en goed kunnen observeren om zo individuele problemen aan te kunnen pakken. Tevens is inlevingsvermogen een belangrijke eigenschap. Je dient je te kunnen aanpassen aan het niveau van zowel je cursist als zijn hond. Tevens is creativiteit en out of the box kunnen denken belangrijk, omdat er soms een andere aanpak nodig is om het gewenste resultaat te bereiken.

Januari 2005 - april 2006
De Lage Landen Translease BV, Nijmegen
Functie: schadebehandelaar

April 2004 - januari 2005
Gloudemans Adviesgroep, Hintham
Functie: administratief medewerker verzekeringen

Juli 2003 - april 2004
Holland Districare, Oss
Functie: orderpikker

Juli 2002 - juli 2003
Blommers en Greve, Oss
Functie: secretaresse bedrijfsmakelaar

Januari 2001 - juli 2002
Rabobank
Functie: telefonisch medewerker callcenter / baliemedewerker bank

__________________________________________________ _______________
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 februari 2011, 08:55
pijl82 pijl82 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2011
Berichten: 5
pijl82 is on a distinguished road
Standaard

Ziet er op zich naar mijn mening goed uit. Persoonlijk zou ik het werk als orderpicker weglaten omdat dit niet relevant is voor de baan die je zoekt(plus dat je andere werk en opleidingen op hoger nivo zijn). Verder misschien handig om wat kenrcompetenties op een rijtje te zetten.

En verder mis ik bij een paar werkgevers de functieomschrijving en taken. Het heeft natuurlijk geen zin om ze op papier te zetten als ze bij alle werkgevers het zelfde zijn, maar bv bij je callcenter ervaring denk bv aan: analytisch denkvermogen, doelmatigheid, benutten van mogelijkheden, creeren van maatwerk en onderhandelen. En probeer ook bij je andere werkgevers weer een paar andere voorbeelden te verzinnen die van toepassing kunnen zijn op wat je nu zoekt.

Hoop dat je hier wat mee kunt. Succes!

M.V.G. Vincent
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag feedback over CV dpatak Sollicitatiebrief en cv 1 27 maart 2009 18:16
CV vrachtwagenchauffeur: graag feedback! j27 Sollicitatiebrief en cv 4 8 oktober 2008 21:45
graag wat feedback over m'n CV vroetvoet Sollicitatiebrief en cv 0 8 september 2008 21:36
Eerste cv voor werkzoekende te Londen! heel graag feedback aub yannick321 Sollicitatiebrief en cv 2 5 oktober 2007 01:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon