Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 april 2008, 02:39
pet pet is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 1
pet is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief 'technisch medewerker'

Mijn eerste sollicitatiebrief sinds 10 jaar, en hij is niet eens helemaal van mezelf. Maar gezien het feit dat hij morgen in de brievenbus moet liggen wil ik hem toch gebruiken en misschien kunnen jullie aangeven of het kan...
Ze vragen mbo werk en denkniveau bouwkunde (of affiniteit daarmee), in principe heb ik die achtergrond niet alleen toch spreekt de vacature me erg aan...gaat om een technisch medewerker/mutatie opzichter



xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxx



Amersfoort .. April 2008,

Betreft: Medewerker technische dienst


Geachte mevrouw ............,

Met veel plezier las ik uw vacature in de ........... op 9 april jl. voor ‘Medewerker technische dienst’. De vacature komt op een goed moment.
Momenteel ben ik als administratief medewerker werkzaam bij ....., maar ik ben toe aan een nieuwe uitdaging in een boeiende werkomgeving.

Afgelopen jaren heb ik veel ervaring opgedaan in een grote organisatie met werkzaamheden als facturering,klachtafhandeling,procesverbetering,re latiebeheer, planning van monteurs en het opleiden van personeel.
Wat me aanspreekt in uw vacature is de diversiteit van werkzaamheden, en ondanks het ontbreken van een bouwkundige achtergrond ben ik er van overtuigd dat ik door mijn vaardigheden en enthousiasme in aanmerking kan komen voor deze functie.

Van nature ben ik dienstverlenend ingesteld. Ik ben tactvol, geduldig en resultaatgericht. Ik werk zelfstandig, maar kan ook goed in teamverband werken. Ik heb een groot doorzettingsvermogen, ben zeer leergierig en meer dan bereid eventuele aanvullende opleidingen die nodig zijn om deze functie goed te vervullen, te volgen.

Graag licht ik mijn ervaring in een persoonlijk gesprek verder toe.




Met vriendelijke groet,


xxxxxxxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 april 2008, 09:49
student86 student86 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Berichten: 3
student86 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief 'technisch medewerker'

Geachte mevrouw ............,

Met veel plezier (hier zou ik interesse van maken, maar dat is misschien persoonlijke voorkeur) las ik uw vacature in de ........... op 9 april jl. voor ‘Medewerker technische dienst’. De vacature komt op een goed moment. (deze zin zou ik weglaten)
Momenteel ben ik als administratief medewerker werkzaam bij ....., maar ik ben toe aan een nieuwe uitdaging in een boeiende werkomgeving.

Afgelopen jaren heb ik veel ervaring opgedaan in een grote organisatie (als je hier de naam weglaat ivm privacy dan is dat logisch, zo niet, dan zou ik de naam vermelden) met werkzaamheden als facturering,klachtafhandeling,procesverbetering,re latiebeheer, planning van monteurs en het opleiden van personeel. (misschien dit nog wat meer toelichten aan de hand van 1 of enkele voorbeelden. De kracht zit hem niet in de mooie termen, maar in hoe ze van toepassing zijn op jou).
Wat me aanspreekt in uw vacature is de diversiteit van werkzaamheden, en ondanks het ontbreken van een bouwkundige achtergrond ben ik er van overtuigd dat ik door mijn vaardigheden en enthousiasme in aanmerking kan komen voor deze functie. (Ik zou deze zin opslitsen, met wat meer uitleg in het eerste gedeelte)
Van nature ben ik dienstverlenend ingesteld. Ik ben tactvol, geduldig en resultaatgericht. Ik werk zelfstandig, maar kan ook goed in teamverband werken. Ik heb een groot doorzettingsvermogen, ben zeer leergierig en meer dan bereid eventuele aanvullende opleidingen die nodig zijn om deze functie goed te vervullen, te volgen. (In dit gedeelte komt het woord IK nogal vaak voor, probeer dit enigzins om te bouwen. Je zegt dat je zelfstandig werkt, maar dat je ook goed in teamverband kan werken --> misschien moet je dat wat toelichten aan de hand van je eerdere werkervaring)

Graag licht ik mijn ervaring in een persoonlijk gesprek verder toe.




Met vriendelijke groet,


xxxxxxxxx


Met wat (kleine) aanpassingen is dit volgens mij een goede brief. Nu ben ik zelf geen expert op sollicatiebrieven, maar je komt in deze brief wel over als een enthousiast iemand.

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief junior wetenschappelijk medewerker - graag commentaar Cee5 Sollicitatiebrief en cv 3 27 december 2007 14:37
sollicitatiebrief pedagogisch medewerker: graag commentaar! ellis Sollicitatiebrief en cv 1 1 juni 2007 20:47
Sollicitatiebrief commercieel technisch medewerker markwolf Sollicitatiebrief en cv 1 10 december 2006 18:43
sollicitatiebrief interventiemedewerker sath Sollicitatiebrief en cv 7 17 oktober 2006 14:52
Sollicitatiebrief technisch medewerker regelingen Claire80 Sollicitatiebrief en cv 3 16 januari 2006 02:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon