Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 maart 2011, 16:31
CMelaard CMelaard is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 maart 2011
Berichten: 1
CMelaard is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief controle

Betreft: Administratief Medewerker

Geachte meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw vacature op uw website ben ik geďnteresseerd geraakt in de functie Administratief medewerker. Ik wil bij deze mij interesse in de functie kenbaar maken en stuur ik mijn sollicitatiebrief en CV naar u op.

Sterke punten van mij zijn verantwoordelijkheid, gedreven persoon om te werken, initiatief, zelfstandig, samenwerken, persoonlijkheid, doorzettingsvermogen, geconcentreerd, flexibel en sociaalvaardig, fijne telefoonstem en een hele sterke eigenschap is klantvriendelijkheid.
In mijn werkzaamheden hou ik graag van afwisseling, maar ook van uitdagend werk. Sta dan ook zeker open voor nieuwe ontwikkelingen en persoonlijke groei.
De functie eisen die worden beschreven in het functieprofiel kan ik mij zelf goed in terug vinden en past helemaal bij mij.

Ik zou dan ook graag bij jullie willen werken om zo mijn kennis binnen u organisatie optimaal te kunnen benutten en veel voor u kunnen betekenen. Ik verwacht dat we tot een afspraak kunnen komen en eventuele onduidelijkheden helder kunnen krijgen.

Met vriendelijke groet,
Cynthia

Laatst gewijzigd door mariekevanoosterhout; 5 april 2011 om 11:56 Reden: Achternaam verwijderd i.v.m. privacy
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 maart 2011, 17:10
Peterrr Peterrr is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2011
Berichten: 5
Peterrr is on a distinguished road
Standaard

Het is denk ik wél noodzakelijk om aan te tonen wat je dan

"verantwoordelijkheid, gedreven persoon om te werken, initiatief, zelfstandig, samenwerken, persoonlijkheid, doorzettingsvermogen, geconcentreerd, flexibel en sociaalvaardig, fijne telefoonstem en een hele sterke eigenschap is klantvriendelijkheid."

..maakt. Hiermee weet de werkgever wat ze aan je hebben. Hiervoor kun je ervaringen uit andere banen gebruiken. Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 maart 2011, 17:36
118Noortje 118Noortje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2011
Berichten: 13
118Noortje is on a distinguished road
Standaard

Het is niet zo slim om hier je volledige (echte) naam te gebruiken i.v.m. de privacy.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 maart 2011, 17:59
EvelineB EvelineB is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 20 februari 2011
Berichten: 134
EvelineB is on a distinguished road
Standaard

Inderdaad ik zou je naam even weghalen. Ga ervan uit dat toekomstige werkgevers je ook namelijk altijd kunnen googelen.... Stap 2 van hoe post ik mijn sollicitatiebrief zou ik ook nog even doen. Je helpt anderen met de brief en anderen helpen jou. Ik zou eerst eens kijken naar de typ en spelfouten in je brief. Je beschrijft veel te veel eigenschappen. Maak een lijstje met 5 positieve en 5 negatieve. Gebruik de positieve in je brief/cv. Initiatief is geen eigenschap, persoonlijkheid ook niet en geconcentreerd hoop ik dat iedereen op zijn werk is dus die zou ik weglaten. Beschrijf ook waarom je deze eigenschappen beschikt. Waaruit blijkt dit?
Waarom wil je voor dit bedrijf werken. Heb je al werkervaring? enz.
Groetjes

Laatst gewijzigd door EvelineB; 30 maart 2011 om 18:00 Reden: toevoeging
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Controle sollicitatiebrief verzorging ikke87 Sollicitatiebrief en cv 2 16 juni 2007 16:22
controle sollicitatiebrief ridgeback Sollicitatiebrief en cv 1 12 april 2007 21:16
controle sollicitatiebrief janinrW Sollicitatiebrief en cv 2 31 mei 2006 10:58
Controle sollicitatiebrief Polmpie Sollicitatiebrief en cv 3 24 mei 2006 00:35
Sollicitatiebrief controle DarkChild Sollicitatiebrief en cv 3 17 december 2005 20:03


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon