Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 oktober 2012, 16:48
Achraf Achraf is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2012
Berichten: 2
Achraf is on a distinguished road
Standaard Interne sollicitatie servicemedewerker: opbouwende kritiek gewenst

Beste leden,

Willen jullie mij aub helpen met het nakijken van deze sollicitatiebrief.
ik vind hem zelf een beetje te lang (dradig)
Alvast bedankt voor alle hulp,
Achraf
--------------------------------------------------------------------------
Betreft: Interne Sollicitatie Servicemedewerker MKB Desk


Geachte Mevrouw XXX, Beste XXX,

U zoekt een enthousiaste Servicemedewerker MKB Desk?
Ik ben de gedreven commerciële serviceverlener die graag zijn talenten bij u op de afdeling wil inzetten en verder verbreden. Het is mijn ambitie om als gemotiveerde Servicedeskmedewerker MKB samen met het team een afdeling op te bouwen welke voldoet aan alle eisen. Toen ik in uw vacature zag dat de service en commerciële kanten samen worden gevoegd op een manier die mij heel erg aanspreekt, dacht ik dit is de functie waarin ik mijn talenten volop kan benutten en ontplooien. Mijn genoten opleidingen en werkervaring kan ik hierin goed gebruiken. Ik ben bereid om intern een opleiding te volgen als daar de mogelijkheden voor zijn maar ook als de mogelijkheden er niet zijn ben ik van plan vanaf januari 2012 een HBO opleiding te volgen.

Omdat ik in mijn persoonlijke omgeving te maken heb met ondernemers en ondernemen en vaak weet wat er speelt binnen deze groep, kan ik deze ervaringen goed gebruiken in mijn werk om zo de ondernemer een service en dienst van uitstekende kwaliteit aan te bieden en ze zo optimaal te begeleiden dat ze niet hoeven terug te komen met het zelfde probleem, maar dat ze altijd terug kunnen vallen op de hoog kwalitatieve service en diensten die wij ze aanbieden.

In mijn huidige baan ................ heb ik gewerkt aan mijn servicegerichtheid en flexibiliteit. Ik heb ervaren hoe ik mijn enthousiasme en servicetalent kan inzetten in mijn werk. Een klantgerichte houding en inlevingsvermogen in de behoeftes van de klant, is, zoals ik heb gemerkt, zeer effectief. Ik ben een echte teamspeler, maar ben ook uitstekend in staat om zelfstandig te werken.

Vrolijk, servicegericht en begripvol zijn een paar van mijn persoonlijke karaktereigenschappen waarvan ik denk dat deze nodig zijn bij de functie van Servicemedewerker MKB Desk. Ik hoop dat deze sollicitatie u aanleiding zal geven mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek. In dit gesprek wil ik graag mijn gedrevenheid en enthousiasme voor de functie aan u toelichten.

Met vriendelijke groet,
  #2  
Oud 26 oktober 2012, 10:06
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Lees de spelregels eens door en dan met name punt 2: http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
  #3  
Oud 26 oktober 2012, 15:44
aroel aroel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2012
Berichten: 6
aroel is on a distinguished road
Standaard

Hallo,

Op zich een geode brief, alleen paar zinnen die niet helemaal lekker lopen.. Mss kan je daar iets anders van maken.

Ik ben bereid om intern een opleiding te volgen als daar de mogelijkheden voor zijn maar ook als de mogelijkheden er niet zijn ben ik van plan vanaf januari 2012 een HBO opleiding te volgen.

Ik zou hem veranderen naar: Ik ben bereid om intern een opleiding te volgen als daar de mogelijkheden voor zijn, maar ik ben sowieso van plan om vanaf januari 2012 een HBO opleiding te volgen.

Succes, groetjes Anita
  #4  
Oud 28 oktober 2012, 23:21
Achraf Achraf is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2012
Berichten: 2
Achraf is on a distinguished road
Standaard

Dank je wel Anita

Groetjes,
Achraf
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief interne sollicitatie assistente Bibianne Sollicitatiebrief en cv 1 17 mei 2011 18:47
Interne sollicitatie binnen hetzelfde team. Wie zou mijn brief willen nakijken? Verwijderd acccount Sollicitatiebrief en cv 4 6 juni 2009 10:30
interne sollicitatie regiomanager, spoedje sollicitant99 Sollicitatiebrief en cv 1 10 februari 2009 13:01
interne sollicitatie noumidia0 Alle andere carrièreonderwerpen 1 19 maart 2007 21:00
Interne sollicitatie als produktie-analist MRben34 Sollicitatiebrief en cv 6 20 februari 2007 23:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon