Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 februari 2011, 10:32
Emotions Emotions is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 februari 2011
Berichten: 5
Emotions is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie medewerker Public Relations

Gezocht: ter uitbreiding van het team een parttime prmedewerker.
Groot bedrijf met 2 vestigingen in Nederland. Werkzaamheden"alles mbt websitebeheer, communicatie met reclamebureau's, verzorgen van emailmarketing, comm met nederlandse tijdschriften etc.

Profiel: hbo werk en denkniveau, aantal jaren relevante werkervaring, beheersing ned, eng, du in woord en geschrift. Zelfstandig accuraat, spontaan en creatief. Voor 2 dagen.

Mijn sollicitatiebrief:


ikke
straat 01
6666 aa niemandsland

Niemandsland, datum

Betreft: sollicitatie PR-medewerker

Geachte mevrouw *****,

Op de site van ***** zag ik dat u op zoek bent naar een PR-medewerker voor ** uur. In de beschreven werkzaamheden herken ik mijn persoonlijkheid en werkwijze. De functie omschrijft de werkzaamheden welke ik graag uitoefen. Mijn studie **** via de *** en mijn werkervaring sluiten goed aan bij de gevraagde relevante kennis en vaardigheden, welke de functie, zoals u hebt beschreven, vereist. Mijn motivatie licht ik graag nader toe.

Voor aanvang van mijn studie heb ik ruim zeven jaar voor ******als Senior acceptant *** gewerkt. De laatste drie jaar bij **** heb ik de kans gekregen om mij meer te ontwikkelen in de richting van communicatiemanagement. Ik heb voor het management verschillende projecten mogen opzetten om mijn competenties verder te kunnen ontwikkelen. Het laatste jaar ben ik bij **** werkzaam geweest in het team **** beheerzaken. Ik heb daar de verantwoordelijkheid gekregen om een team op te zetten met als doel het incasseren van ****premieachterstand met behoud van de klant. Ik heb in diezelfde periode deel mogen nemen aan het leidinggevende talententraject van *******, waarvoor een assessment een vereiste was. Het traject heb ik succesvol afgerond. De ervaringen bij ****** hebben mij het inzicht gegeven dat de competenties organiseren en communicatie dicht bij mijn persoonlijkheid staan. Het talententraject en de projectervaringen hebben ertoe geleid dat ik in 2008 een HBO-studie bij het ***ben gestart.

Ter afsluiting van HBO opleiding heb ik voor het ***** een bacheloronderzoek uitgevoerd. Een belangrijk onderdeel van het onderzoek was het uitbouwen van twee waterevenementen **** en de ****met als doel het **** n bij de **** te vergroten. In korte tijd heb ik door middel van samenwerking met verschillende **** en **** dit doel behaald. Ik heb geleerd dat goede samenwerking essentieel is om ****beleid tot een succes te maken.

Het organiseren van evenementen, het geven van presentaties en het schrijven van persberichten is niet nieuw voor mij. Als freelance communicatieadviseur heb ik verschillende profit en non-profit organisaties van advies voorzien. Referenties zijn op aanvraag beschikbaar.

Ik hoop dat het bovenstaande samen met mijn Curriculum Vitae, aanbevelingsbrief en getuigschrift genoeg aanleiding biedt om mij voor een oriënterend gesprek uit te nodigen.

Met vriendelijke groet,

****
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 februari 2011, 16:24
theo theo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2011
Berichten: 15
theo is on a distinguished road
Standaard

Beste,

Een zevental opmerkingen heb ik voor je:

1. 'welke' vervangen door: 'die' (2x)
2. 'deel mogen nemen' vervangen door: 'mogen deelnemen'
3. 'HBO-studie' vervangen door onderkast: 'hbo-studie'
4. 'HBO opleiding' schrijven met koppelteken en bezitt.vnw. ervoor: 'mijn hbo-opleiding'
5. 'freelance communicatieadviseur' schrijven met koppelteken: 'freelance-communicatieadviseur'
6. bijzin tussen komma's: 'twee waterevenementen, ...., met als doel'
7. 'Curriculum Vitae' schrijven in onderkast:


Veel succes gewenst!
groet, Theo
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 februari 2011, 16:36
Emotions Emotions is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 februari 2011
Berichten: 5
Emotions is on a distinguished road
Standaard bedankt

Eea aangepast. Dank je wel voor je feedback

Welke grammaticaregel zit achter freelance-communicatieadviseur?

en wat bedoel je met nr 7?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 17 februari 2011, 16:55
theo theo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2011
Berichten: 15
theo is on a distinguished road
Standaard

Beste,

freelancecommunicatieadviseur is zelfs 1 woord (vergelijk freelancejournalist).
regel 12a: http://woordenlijst.org/leidraad/12/1/
onderkast= kleine letter. Dus: 'curriculum vitae' met kleine letter c en kleine letter v.

groet, Theo
Met citaat reageren
  #5  
Oud 17 februari 2011, 17:01
Emotions Emotions is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 februari 2011
Berichten: 5
Emotions is on a distinguished road
Talking Bedankt

Bedankt voor je snelle reactie en je uitleg!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie juridisch medewerker bbl bij een rechtbank duifje Sollicitatiebrief en cv 2 22 september 2010 14:55
Sollicitatie Financieel-administratief medewerker welsie31 Sollicitatiebrief en cv 0 16 oktober 2009 15:35
Sollicitatie medewerker telefonisch informatiecentrum en receptie Moes83 Sollicitatiebrief en cv 1 8 september 2009 15:28
Medewerker Frontoffice (sollicitatie nr 47 dit jaar..wat vinden jullie van de brief?) Dorien Sollicitatiebrief en cv 12 15 juni 2009 14:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon