Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 september 2005, 22:21
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Kan dit zo de deur uit?

Betreft: sollicitatie naar stageplek


Geachte heer ... ,

Dinsdag 13 september jongstleden heb ik de stagemarkt op de hogeschool InHolland bezocht en heeft uw instelling mijn interesse gewekt. Bij dezen solliciteer ik dan ook graag naar een stageplek binnen uw instelling

Inmiddels ben ik begonnen aan het derde jaar van mijn studie Pedagogiek met als afstudeerrichting orthopedagogiek. Ik heb altijd veel interesse gehad voor verschillende ziektebeelden en ontwikkelingsstoornissen en de behandeling hiervan. Bovendien heeft ouderbegeleiding mij ook al lange tijd geboeid. De combinatie hiervan die o.a. tot het takenpakket behoort, sprak mij daarom erg aan. Om deze reden lijkt het mij daarom erg leuk om de theorie hierover, die ik de afgelopen jaren heb opgedaan, in de praktijk uit te brengen.

Gezien mijn ervaring met groepswerk en verschillende problemen en ziektebeelden denk ik deze functie zeker aan te kunnen. Daarnaast ben ik zeer leergierig, beschik ik over de nodige sociale vaardigheden en ben ik bereid om aan mijzelf als professional te werken.

Ik zou mijn motivatie graag verder willen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

....
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 september 2005, 22:38
Marc C. Marc C. is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 september 2005
Berichten: 3
Marc C. is on a distinguished road
Standaard Re: Kan dit zo de deur uit?

"Bij dezen" vervangen door "bij deze".

O
rthopedagogiek.

"De combinatie hiervan die o.a. tot het takenpakket behoort"
is het niet beter om te zeggen "De combinatie van ... en ... , ook door jullie in het takenpakket aangeboden,"? Of zoiets. Nouja, zie maar.

"In de praktijk uitbrengen" is helaas een contaminatie, het zal zijn "In de praktijk brengen" of "uitvoeren".

"Denk ik deze functie zeker aan te kunnen", man, je bent veel beter dan dat!
Ik schat je minstens op een "kan ik deze functie zeker aan", of nog beter: "ben ik ervan overtuigd dat deze functie geschikt is voor mij". Nooit zeggen dat "je geschikt denkt te zijn" voor een functie... als je wilt weten waarom moet je Godfried Bomans maar eens lezen, de meester in het jezelf profileren in een schrijven.
Dit -en het komende- is natuurlijk gericht aan u allen, forumbezoekers: God (en dan bedoel ik niet Godfried, maar God zelf) heeft vaak een veel mooier (reëel!) beeld van u dan u van uzelf heeft. Als u dus te weten wilt komen wie u bent, vraag Hem dan of Hij het bekend wil maken. Ik kan uit ervaring zeggen dat Hij er is als je Hem nodig hebt.

groet,
Marc
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 september 2005, 02:30
Shady Shady is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 september 2005
Berichten: 6
Shady is on a distinguished road
Standaard Re: Kan dit zo de deur uit?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd
Betreft: sollicitatie naar stageplek


Geachte heer ... ,

Dinsdag 13 september jl heb ik de stagemarkt op de Hogeschool InHolland bezocht en daar heeft uw instelling mijn interesse gewekt. (je kan nog melden waarom je belangstelling is gewekt) Bij deze solliciteer ik dan ook graag naar een stageplek binnen uw instelling.

Ik ben begonnen aan het derde jaar van mijn studie Pedagogiek met als afstudeerrichting Orthopedagogiek. Ik heb altijd veel interesse gehad voor verschillende ziektebeelden en ontwikkelingsstoornissen en de behandeling hiervan. Bovendien heeft ouderbegeleiding mij ook al lange tijd geboeid. De combinatie hiervan die o.a. tot het takenpakket behoort, sprak mij (daarom -> weglaten) erg aan. Het (Om deze reden -> weglaten) lijkt het mij (daarom -> weglaten) erg leuk om de theorie, die ik de afgelopen jaren heb opgedaan, in de praktijk uit te brengen.

Gezien mijn ervaring met groepswerk en verschillende problemen en ziektebeelden is dit precies de functie voor mij (denk ik deze functie zeker aan te kunnen - > weglaten). Daarnaast ben ik zeer leergierig, beschik ik over de nodige sociale vaardigheden en ben ik bereid om aan mijzelf als professional te werken.

Ik zou mijn motivatie graag verder willen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

....
Hoi,

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes

Shady
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie reactie op mijn sollicitatiebrief, moet morgen de deur uit. Tijgerkatje Sollicitatiebrief en cv 2 8 april 2006 17:31
Wie wil even kijken of ik het zo kan versturen! celine Sollicitatiebrief en cv 2 23 maart 2006 13:10
is dit een behoorlijke CV (..of kan die naar de prullenbak)? roccoblok Sollicitatiebrief en cv 1 18 februari 2006 12:14
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon