Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 25 januari 2011, 23:34
Pieter Dekker Pieter Dekker is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 november 2008
Berichten: 16
Pieter Dekker is on a distinguished road
Standaard

Hoi Linda,

Je CV ziet er best aardig uit. Overzichtelijk, duidelijke onderscheid tussen de diverse werkervaring / opleiding. Ik moet inderdaad ook opmerken dat de kopjes van werkervaring en opleiding wel lastig te onderscheiden zijn. Daar zou je eens moeten kijken of je dat kan verbeteren, ik heb daar helaas niet zo snel een goede suggestie voor.

Wat mij direct opvalt is dat er een gat in je CV zit. Zo heb je tussen november 2009 en februari 2010 geen werk gehad. Wat is hier gebeurd? Dit is een vraag die je mag verwachten tijdens een gesprek. Sterker nog, het kan zijn dat werkgevers hier al vraagtekens bij gaan zetten als ze het CV zien. Als je toch iets gedaan hebt van vrijwilligers werk vermeld dat dan ook. je foto kan er dan naast staan. Ik zou het onderdeel van waar je gewoond hebt weglaten. Dat is niet relevant en zou ik juist opnemen in je werkervaring daar waar mogelijk.

Om je CV wat meer body te geven zou je kunnen overwegen om jouw persoonlijkheidskenmerken toe te voegen. Dit om meer over jezelf te vertellen wie jij bent als persoon. Let wel dat als je dit doet hier vragen over komen tijdens een gesprek. Waaruit blijkt dat jij jezelf spontaan of pragmatisch vindt? Kun je voorbeelden geven van situaties waarin jij je als persoon open op hebt gesteld? Etc.

Groet,

Pieter
Met citaat reageren
  #12  
Oud 12 februari 2011, 19:30
darlene15 darlene15 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 februari 2011
Berichten: 1
darlene15 is on a distinguished road
Standaard cv 2e versie

Je cv ziet er goed uit Linda.Alleen zou ik afhankelijk van de functie waar je op reageert, de diverse banen niet vermelden.
Met citaat reageren
  #13  
Oud 14 februari 2011, 14:21
Linda van Veen Linda van Veen is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2011
Berichten: 9
Linda van Veen is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Dekker Bekijk bericht
Wat mij direct opvalt is dat er een gat in je CV zit. Zo heb je tussen november 2009 en februari 2010 geen werk gehad. Wat is hier gebeurd?

Om je CV wat meer body te geven zou je kunnen overwegen om jouw persoonlijkheidskenmerken toe te voegen.
Hi Pieter,

Bedankt voor de feedback. Je hebt goed het gat in mijn CV gezien. In ´overige activiteiten´ heb ik vermeld wat ik die 2 maanden heb ondernomen.

Door de kopjes te veranderen en persoonlijkheidskenmerken toe te voegen hoop ik dat de CV nu bijna perfect is.

Ik weet dat per sollicitatie ik de CV eventueel aan moet passen en andere of relevante werkzaamheden of bijbaantjes kan vermelden.

Gr.
Linda
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc CV carrieretijger.doc‎ (51,5 KB, 66x gelezen)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag feedback op mijn CV Fiedel Sollicitatiebrief en cv 3 7 december 2010 09:14
Stelling: Mijn universitaire studie staat slecht op mijn cv Severn Sollicitatiebrief en cv 2 15 november 2010 21:59
Graag feedback op mijn sollicitatiebrief martina Sollicitatiebrief en cv 1 24 augustus 2010 16:26
Motivatie en cv accountmanager genug023 Sollicitatiebrief en cv 3 16 maart 2010 22:34
Mijn CV, feedback erg welkom LindaB Sollicitatiebrief en cv 3 23 december 2008 21:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon