Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 september 2005, 13:42
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatiebrief secretaresse. Is het wat?

Hallo Allemaal,

Ben na bijna 5 jaar weer begonnen met solliciteren en kwam hier terecht, want vinden jullie van de sollicitatiebrief, heb ongeveer 6 jaar lang met veel plezier bij onderstaand bedrijf gewerkt en er is nu weer een functie vrijgekomen, (zelfde functie als 6 jaar geleden!!)

Alvast bedankt voor de reactie's , groetjes Chantal
Komt ie dan:


Beverwijk, 12 september 2005

Betreft: sollicitatie secretaresse afdeling Hypotheken.

Geachte heer Koomen,

Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud van hedenmorgen, treft u hierbij mijn sollicatiebrief aan.

Momenteel ben ik moeder van 2 kinderen en op zoek naar een leuke parttime baan, aangezien ik weet wat voor beleid het kantoor voert, lijkt het mij erg leuk om het kantoor te ondersteunen met mijn kwaliteiten.

Het takenpakket ben ik geheel machtig door ervaring op uw kantoor, tevens verwijs ik u hiervoor kortweg naar mijn bijgevoegde levensloop met persoonlijke gegevens.

Ik hoop van harte dat deze sollicitatie, gesteund door mijn gegevens, voor u aanleiding zal zijn mij uit te nodigen voor een gesprek.

Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,

Chantal ......
.................
................
.................

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 september 2005, 18:06
Atje Atje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 september 2005
Berichten: 3
Atje is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief secretaresse. Is het wat?

Hoi,

Het ziet er goed uit. Zou er opzich niets aan veranderen. Eventueel zou je erbij kunnen schrijven waarom je graag voor deze functie solliciteerd naast je capaciteiten. Dat is een optie. Veel succes

Groetjes
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 september 2005, 12:05
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Question Re: Sollicitatiebrief secretaresse. Is het wat?

Ja, kort en bondig, je hebt er al gewerkt, misschien dat je nog kunt vermelden waarom je terug wilt?
Het enige dat me direct opvalt is dat je schrijft: "Momenteel" ben ik moeder van 2 kinderen. Dat ben je over een heleboel jaren natuurlijk nog! Of betekent het dat een 3e kind onderweg is?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 16 september 2005, 22:29
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief secretaresse. Is het wat?

Ziet er wel goed uit. Ik zou alleen de motivatie iets uitgebreider doen. Bijvoorbeeld wat je zo aanspreekt in de functie.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
HBO-Verpleegkunde, ervaring van een student Lilmissindo Opleiding kiezen en volgen 11 27 november 2011 21:46
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief??? Ilsie Sollicitatiebrief en cv 1 3 mei 2006 10:52
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon