Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 maart 2016, 19:48
Vogue_NL Vogue_NL is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 februari 2016
Berichten: 3
Vogue_NL is on a distinguished road
Standaard Reactie op uitnodiging voor gesprek

Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. In de e-mail ze geven me twee opties voor een afspraak ik moet aangeven welke datum of tijdstip mij beter uitkomt.

Graag jullie reactie op onderstaande tekst. Sinds de e-mail die ik ontvangen heb is heel informeel ik dacht ik zou informeel moet reageren?


Hartelijk dank voor jouw reactie en uitnodiging voor een oriënterend gesprek ... komt mij beter uit. De tijdstip maak me niet uit. Graag ontvang ik een bevestiging van je met datum en tijd?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 maart 2016, 14:20
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoi,

Uit jouw bericht wordt niet duidelijk om wat voor soort bedrijf het gaat, én of je die persoon ook kent, maar ik zou altijd die persoon met u aanspreken.
Bovendien zou ik nog eens goed naar de zinsopbouw kijken. Kijk ook eens naar de rood gemarkeerde woorden.

Citaat:
Hartelijk dank voor jouw reactie en uitnodiging voor een oriënterend gesprek ... komt mij beter uit. De tijdstip maak me niet uit. Graag ontvang ik een bevestiging van je met datum en tijd?

Laatst gewijzigd door Verwijderd account; 19 maart 2016 om 14:24 Reden: aanpassing zinsopbouw e.d.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 maart 2016, 15:27
Vogue_NL Vogue_NL is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 februari 2016
Berichten: 3
Vogue_NL is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani Bekijk bericht
Hoi,

Uit jouw bericht wordt niet duidelijk om wat voor soort bedrijf het gaat, én of je die persoon ook kent, maar ik zou altijd die persoon met u aanspreken.
Bovendien zou ik nog eens goed naar de zinsopbouw kijken. Kijk ook eens naar de rood gemarkeerde woorden.
Hartelijk dank voor jouw reactie. Ik ken de persoon die ik moet mailen niet. Ik heb een reactie op mijn sollicitatie, maar sinds haar e-mail heel informeel was, dacht ik dat ik ook in informeel moeten reageren. Maak dat de situatie misschien meer duidelijker?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatie, sollicitatiegesprek, uitnodiging

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe bevestiging op uitnodiging per e-mail formuleren? SamOrii Sollicitatiebrief en cv 7 3 oktober 2012 08:58
graag reactie op mijn brief nieuw Sollicitatiebrief en cv 6 26 juli 2009 20:07
graag reactie vacature jobcoach Cootje Sollicitatiebrief en cv 1 2 maart 2009 16:44
uitnodiging gesprek.. wel of niet doen? dk1978 Sollicitatiebrief en cv 6 7 juni 2007 10:19
Sollicitatie, reactie blijft uit.... dreeken Sollicitatiebrief en cv 3 30 mei 2006 16:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon