Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 mei 2013, 17:39
char1987 char1987 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 mei 2013
Berichten: 4
char1987 is on a distinguished road
Standaard Op zoek naar tips voor banen naast lerarenopleiding

Sinds een aantal maanden ben ik afgestudeerd aan de opleiding HBO Media, Informatie en Communicatie. Op zich best een leuke opleiding, maar op dit moment geen werk in te vinden voor een starter. Tijdens mijn studie heb ik de minor Jeugd en Media gedaan en ook heb ik een afstudeeronderzoek gedaan voor een uitgeverij van aanvullend lesmateriaal. Hiervoor heb ik vele gesprekken moeten houden met docenten en leerlingen en dat heb ik met veel plezier gedaan. Daarom zou ik heel graag iets met onderwijs willen doen en ik zit er dan ook over na te denken om in september te gaan starten met een deeltijd opleiding leraar Nederlands. Ook omdat ik taal en jeugdliteratuur heel erg leuk vindt. Ik zou ook heel graag voor een uitgeverij van lesmateriaal aan de slag gaan of iets in die richting, maar dan zit ik weer met het probleem dat er geen werk in te vinden is. Daarom dacht ik aan een lerarenopleiding. Wel ik ben ik opzoek naar een baan voor ernaast. Anders kan ik het niet financieren. Het liefst zou ik dan iets doen dat ook met onderwijs te maken heeft, zodat ik gelijk wat relevante werkervaring op doe. Daarom ben ik benieuwd of er mensen zijn die zelf ook ooit een lerarenopleiding hebben gedaan en misschien wat tips voor mij hebben. Ik heb me rot gezocht naar een lerarenforum om dit bericht te plaatsen, maar heb die niet kunnen vinden op een belgisch forum na. Dus als iemand er een weet, hoor ik het graag.

Groet!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 mei 2013, 10:56
Jasperboe Jasperboe is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2013
Berichten: 14
Jasperboe is on a distinguished road
Standaard

Nu weet ik dat er soms een dergelijk tekort is aan leraren dat men nog wel eens mensen van de lerarenopleiding zoeken als invalskracht. Ik weet alleen niet of dat op dit moment ook het geval is en het zal ook wel van de regio/school afhangen. Het kan geen kwaad wat rond te vragen/kijken.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 juni 2013, 20:06
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard invallers zijn er nooit genoeg.

Ik zelf werk in Almere en hier is de invalpoule steeds weer leeg. Ik zou open sollicitaties sturen naar de stichtingen bij jou in de buurt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opleiding voor naast mijn werk: technische bedrijfskunde o.i.d.? Eric Opleiding kiezen en volgen 4 20 februari 2012 19:49
Is dit een goed cv? Nog tips en opmerkingen ben op zoek naar een administratieve baan Angel-JB Sollicitatiebrief en cv 2 10 februari 2012 18:07
Op zoek naar een passende opleiding Anne123 Opleiding kiezen en volgen 2 6 januari 2010 13:49
ontslag en na 17 jaar weer op zoek naar een baan, help! Astrid001 Sollicitatiebrief en cv 9 21 juli 2008 13:55
Op zoek naar.......wat nu precies? Lady Loopbaanvragen 33 2 oktober 2006 22:02


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon