Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 november 2009, 01:49
Jac9ueline Jac9ueline is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 november 2009
Berichten: 7
Jac9ueline is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie zonder alle kwalificaties

Funktieeisen bij vacature:
* MBO+/HBO-denkniveau een goede kennis van de medische terminologie en bij voorkeur kennis van de oncologie
* een goede kennis van de Engelse taal
* werkervaring als verpleegkundige, datamanager of medisch codeur strekt tot aanbeveling
* zelfstandig, accuraat en goede contactuele vaardigheden
* ervaring met geautomatiseerde gegevens
__________________________________________________

Moeilijkheden m.b.t. deze sollicitatie:
Aan funktie-eis 1 voldoe alleen kwa denkniveau. Ik heb geen ervaring in de medische sector.
Aan funktie-eis 3 voldoe ik half; mijn ervaringen zijn enigzins te vergelijken met datamanagement, en ik heb ervaring met coderen in andere sector.
Het max-salaris is ietsje lager dan wat ik nu verdien.

Moeilijkheid in het algemeen:
Ik raak per 1 januari mijn baan kwijt vanwege financiele tegenvallers bedrijf. Ongeveer 1/3de van de mensen wordt ontslagen. Ik ben tijdens groei onlangs intern naar een nieuwe funktie gegaan die inderdaad nog weggepoetst kan worden en waarvan de werkzaamheden dan teruggaan naar degenen die ze voor mij deden. Maar het is ook zo dat een recenter aangenomen iemand een aantal taken krijgt die ook aan mij gegeven hadden kunnen worden.
Mijn CV beslaat 2 kantjes, 1ste pagina compleet gewijd aan huidige baan, waarin ik nooit een funktieomschrijving heb gehad en dus alles beschrijf wat ik deed die 2 en 1/2 jaar en waarmee, 2de pagina is de rest waarin ook een wat kaal stuk van 9 jaar met alleen wat bijbaantjes naast de zorg voor de kids.
__________________________________________________
Mijn naam
mijn adres
mijn plaats

Bedrijfsnaam
adres bedrijf
adres plaats

Betreft: Vacature registratiemedewerker

Aan: (Naam), Hoofd (afdelingsnaam)

(Mijn plaats), (datum) 2009

Geachte meneer (Naam),

Na het lezen van de advertentie op de website (websitenaam.nl) wil ik solliciteren naar de functie van registratiemedewerker bij het (Bedrijfsnaam). Ik ben doordrongen van het belang van dergelijke registraties en het (Bedrijfsnaam) als instituut staat zeer goed bekend. Het grotere doel achter de werkzaamheden is een extra motiverende factor, die voor mij uiteindelijk, naast de werkzaamheden die ik uitvoer, ook belangrijk is.

Mijn ervaringen met het werken met en het verwerken van gegevens vormen voor mij een rode draad. Tijdens mijn studie sociologie in de cursussen SPSS, in het begin van mijn werkend bestaan als programmeur voor kleine databasepakketten, voor de ministeries (in projectverband) heb ik rechtbankarchieven gecodeerd en een NAW-dataverzameling aangelegd. In mijn huidige baan werk ik met catalogus- en planningsdatabases van een educatieve uitgeverij en draag ik mijn steentje bij aan het overzichtelijk houden van onze duizenden projecten. En het doet mij persoonlijk altijd weer genoegen als door stap voor stap nauwgezette uitvoering van een klus uiteindelijk een ordening bereikt kan worden.

Ik ben nauwkeurig, analytisch, integer en flexibel. Ik vind het zowel prettig om zelfstandig te werken op een afgebakend gebied, als ook raakvlakken te hebben met collega's.
Naast bovengenoemde factoren, mijn vakliefde voor en ervaring met data, en de motivatie om bij uw centrum te werken, wil ik nog noemen dat ik een brede achtergrond heb en er veel voor over heb (bijvoorbeeld het steken van tijd in extra studie) om van mijn werk een succes te maken. Wat talen betreft, Engels en Frans zijn vloeiend, ik heb een basiskennis Latijn en Duits door de middelbare school.
De geboden uren voor de functie sluiten geheel aan bij mijn wensen.

Heel graag zou ik uitgenodigd worden om in een gesprek verdere mogelijkheden te bespreken.

Met vriendelijke groet,

Mijn naam
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie verpleegkundige, graag commentaar Carola Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2009 11:00
Eerste open sollicitatie; alle tips zijn welkom! fs259 Sollicitatiebrief en cv 2 23 juni 2009 20:27
Sollicitatie voor marktonderzoeker - alle tips welkom! vooranneke Sollicitatiebrief en cv 7 23 juni 2009 20:24
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Sollicitatie werkervaringsplaats. Alle opmerkingen zijn welkom! iertje Sollicitatiebrief en cv 0 13 maart 2009 16:08


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon