Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 november 2009, 01:49
Jac9ueline Jac9ueline is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 november 2009
Berichten: 7
Jac9ueline is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie zonder alle kwalificaties

Funktieeisen bij vacature:
* MBO+/HBO-denkniveau een goede kennis van de medische terminologie en bij voorkeur kennis van de oncologie
* een goede kennis van de Engelse taal
* werkervaring als verpleegkundige, datamanager of medisch codeur strekt tot aanbeveling
* zelfstandig, accuraat en goede contactuele vaardigheden
* ervaring met geautomatiseerde gegevens
__________________________________________________

Moeilijkheden m.b.t. deze sollicitatie:
Aan funktie-eis 1 voldoe alleen kwa denkniveau. Ik heb geen ervaring in de medische sector.
Aan funktie-eis 3 voldoe ik half; mijn ervaringen zijn enigzins te vergelijken met datamanagement, en ik heb ervaring met coderen in andere sector.
Het max-salaris is ietsje lager dan wat ik nu verdien.

Moeilijkheid in het algemeen:
Ik raak per 1 januari mijn baan kwijt vanwege financiele tegenvallers bedrijf. Ongeveer 1/3de van de mensen wordt ontslagen. Ik ben tijdens groei onlangs intern naar een nieuwe funktie gegaan die inderdaad nog weggepoetst kan worden en waarvan de werkzaamheden dan teruggaan naar degenen die ze voor mij deden. Maar het is ook zo dat een recenter aangenomen iemand een aantal taken krijgt die ook aan mij gegeven hadden kunnen worden.
Mijn CV beslaat 2 kantjes, 1ste pagina compleet gewijd aan huidige baan, waarin ik nooit een funktieomschrijving heb gehad en dus alles beschrijf wat ik deed die 2 en 1/2 jaar en waarmee, 2de pagina is de rest waarin ook een wat kaal stuk van 9 jaar met alleen wat bijbaantjes naast de zorg voor de kids.
__________________________________________________
Mijn naam
mijn adres
mijn plaats