Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 mei 2014, 15:52
Juf Kelly Juf Kelly is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 mei 2014
Berichten: 1
Juf Kelly is on a distinguished road
Post Tips en feedback op sollicitatiebrief.

Hoi allemaal!

Graag had ik tips en feedback gekregen op mijn sollicitatiebrief.
Ik zou 'm graag nog wat 'persoonlijker' en aanlokkelijker maken, maar dat vind ik toch niet zo eenvoudig...

Alvast bedankt!


Mijn naam
Mijn adres
Mijn postcode en plaats

De Heer/Mevrouw (+naam)
Directie (+naam school)
Adres school
Postcode en plaats school

Sollicitatie Plaats, datum

Geachte heer, mevrouw, directeur ...

Graag solliciteer ik naar een eventuele vrije betrekking van leraar lager onderwijs.

In juni behaal ik mijn diploma van Bachelor Lager Onderwijs in de Lerarenopleiding van de campus Thomas More te Turnhout. In deze opleiding heb ik veel ervaring kunnen opdoen in het onderwijs. Uit deze ervaringen zijn mijn interesses voornamelijk getrokken tot het ervaringsgericht onderwijs, het levenslang leren en het welbevinden en betrokkenheid van de leerlingen.
In de verschillende stages heb ik de kansen genomen om mijn organisatorische kant nog beter te ontwikkelen. Ook ben ik te weten gekomen dat ik erg flexibel ben, graag in teamverband samenwerk en zeer leergierig ben. Dit zijn naar mijn mening enkele kenmerken die een leerkracht in zekere mate in zich hoort te hebben.

Na het studeren en de stages sta ik nu te popelen om de opgedane kennis en ervaringen om te zetten in de praktijk. Bij het bekijken van uw website, trok de betrokkenheid van de kinderen door het projectmatig werken en de veeltallige activiteiten, me erg aan.

Graag kom ik u in een persoonlijk gesprek mijn keuze en motivatie voor het beroep van leerkracht verder toelichten.

Met vriendelijke groeten


Kelly en achternaam

Bijlage: CV
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 mei 2014, 20:07
valewegs valewegs is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 mei 2014
Berichten: 5
valewegs is on a distinguished road
Standaard

Dag Kelly,
Is het geen idee om direct al te vermelden waarom je daar wil sollicteren? (ipv ermee te eindigen) AIDA.
Mss jouw troeven ook uitspelen? Mss adhv hobby's, stage.. die een meerwaarde knn betekenen voor jouw toekomstige werkgever?

Mss als volgt wijzigen:
In juni behaal ik het bachelor diploma Lager Onderwijs aan de campus Thomas More in Turnhout. Dankzij deze opleiding heb theroie kunnen toetsen aan de praktijk tijdens verschillende stages. Daar merkte ik dat mijn interesse voornamelijk uitgaat naar het ervaringsgericht onderwijs, het levenslang leren en het welbevinden en betrokkenheid van de leerlingen.

In de verschillende stages heb ik de kansen genomen om mijn organisatorische kant nog beter te ontwikkelen. Verder ben ik erg flexibel, werk ik graag in teamverband en ben ik zeer leergierig. Met deze kenmerken ben ik ervan overtuigd een meerwaarde te beteken in uw lerarenkorps en uw leerlingen.

Na mijn studies sta ik te popelen om de opgedane kennis om te zetten in de praktijk.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 5 mei 2014, 09:40
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Welkom in het forum, juf Kelly. Zou je onze huisregels alsjeblieft even willen doornemen?
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 mei 2014, 19:10
Sollicitantjuh Sollicitantjuh is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 mei 2014
Berichten: 2
Sollicitantjuh is on a distinguished road
Standaard

[QUOTE=Juf Kelly;39240]Hoi allemaal!

Graag had ik tips en feedback gekregen op mijn sollicitatiebrief.
Ik zou 'm graag nog wat 'persoonlijker' en aanlokkelijker maken, maar dat vind ik toch niet zo eenvoudig...

Alvast bedankt!


[I]Mijn naam
Mijn adres
Mijn postcode en plaats

De Heer/Mevrouw (+naam)
Directie (+naam school)
Adres school
Postcode en plaats school

Sollicitatie Plaats, datum

Geachte heer, mevrouw, directeur ...

Graag solliciteer ik naar een eventuele vrije betrekking van leraar lager onderwijs.

In juni behaal ik mijn diploma van Bachelor Lager Onderwijs in de Lerarenopleiding van de campus Thomas More te Turnhout. In deze opleiding heb ik veel ervaring kunnen opdoen in het onderwijs. Uit deze ervaringen zijn mijn interesses voornamelijk getrokken tot het ervaringsgericht onderwijs, het levenslang leren en het welbevinden en betrokkenheid van de leerlingen.
In de verschillende stages heb ik de kansen genomen Ik zal dit anders formuleren.om mijn organisatorische kant nog beter te ontwikkelen. Zal een voorbeeld noemen waarom je te weten bent gekomen waarom je die competenties behaald hebOok ben ik te weten gekomen dat ik erg flexibel ben, graag in teamverband samenwerk en zeer leergierig ben. Dit zijn naar mijn mening enkele kenmerken die een leerkracht in zekere mate in zich hoort te hebben.

Na het studeren en de stages sta ik nu te popelen om de opgedane kennis en ervaringen om te zetten in de praktijk. Bij het bekijken van uw website, trok de betrokkenheid van de kinderen door het projectmatig werken en de veeltallige activiteiten, me erg aan. LICHT TOE WAAROM?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Feedback svp Joon Sollicitatiebrief en cv 3 29 september 2014 16:00
Sollicitatiebrief medewerker klanteninformatie graag tips en feedback mdekker80 Sollicitatiebrief en cv 3 27 juni 2013 16:01
Cv en sollicitatiebrief, iemand tips om te verbeteren annejo Sollicitatiebrief en cv 2 2 maart 2013 12:42
Sollicitatiebrief PLC programmeur, graag feedback johnnieb Sollicitatiebrief en cv 2 3 december 2012 20:13
Sollicitatiebrief Leerling IC verpleegkundige - Graag Advies, tips, feedback Ria Sollicitatiebrief en cv 2 6 december 2008 22:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon