Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 juli 2006, 13:55
dees dees is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 2
dees is on a distinguished road
Standaard Hulp gevraagd!

Wat een handige site zeg, ik ben bezig met een brief nu, maar raak dan helaas wat onzeker. Zou iemand me kunnen zeggen wat hij of zij ervan vind!?

Bedankt vast voor jullie medewerking


Geachte heer xxxxx,

Na ons telefoongesprek van afgelopen vrijdag jongstleden, ter aanleiding van uw vacature in de telegraaf besloot ik te solliciteren naar een fulltime functie binnen uw sportschool.

Momenteel ben ik werkzaam als fitness- en aerobics docent bij Meeractivity in Hoofddorp. Ik verzorg hier diverse lessen waarbij het plezier van de klant voor mij voorop staat. Gedurende mijn werkervaring is gebleken dat ik zeer gedreven ben in mijn vak, het geeft mij veel voldoening te zien dat ik mijn kennis kan overbrengen en de klanten hun doel kunnen bereiken.
Ik ben iemand die zelfstandig kan werken maar ook goed functioneert binnen teamverband. Verder ben ik erg leergierig en flexibel.

Ik hoop dat deze brief uw interesse in mij geprikkeld heeft. Graag wil ik een en ander nader toelichten in een persoonlijk gesprek



Met sportieve groet xxxxxx



ps. adres etc heb ik weg gelaten
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 juli 2006, 15:24
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard Re: Hulp gevraagd!

Hallo Dees,

Ik vind je brief erg kort en wat oppervlakkig. Welke lessen geef je nu bijvoorbeeld? Probeer jezelf te verkopen. Bedenk wat jouw specifieke kwaliteiten zijn en ga hier in je brief uitgebreider op in dan je nu doet.

Op onze site vind je veel nuttige informatie over hoe je een goede sollicitatiebrief schrijft. Lees de informatie maar eens door en kijk dan nog maar eens goed naar je brief.

Succes!

Groeten,
Marieke
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 juli 2006, 15:36
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Hulp gevraagd!

hallo dees,
een paar puntjes..
afgelopen vrijdag jongstleden: is dubbelop
ter aanleiding : naar aanleiding van
telegraaf: dagblad De Telegraaf
een fulltime : de aangeboden...
Gedurende mijn werkervaring is : ervaring kan hier beter weg... ik zou maken : Ik ben zeer gedreven in mijn vak.
het geeft mij : Het geeft mij.....
Ik ben iemand die zelfstandig kan werken maar ook goed functioneert binnen teamverband: Ik kan zelfstandig werken, maar functioneer ook goed binnen teamverband.
Ik hoop dat deze brief uw interesse in mij geprikkeld heeft: eh??? liever gewekt heeft..

wat je geneigd bent te doen is verkeerde samentrekkingen maken.. je wilt teveel te kort of te mooi zeggen.. houd het simpel....
veel succes
clair1991
Met citaat reageren
  #4  
Oud 9 juli 2006, 16:41
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Hulp gevraagd!

Dank je wel, heb hem aangepast. Nu maar afwachten he!! Blijft toch moeilijk, maar met hulp van deze site gaat het wel wat beter!!

groetjes Desiree
Met citaat reageren
  #5  
Oud 9 juli 2006, 16:43
dees dees is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 2
dees is on a distinguished road
Standaard Re: Hulp gevraagd!

Bedankt voor jullie hulp, heb me brief aangepast!! Ik blijf het moeilijk vinden hoor, maar met de hulp van deze site kom ik er wel meer uit!!

groetjes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatie consultant........hulp gevraagd!!! ella Sollicitatiebrief en cv 3 21 juni 2006 13:51
Hulp gevraagd bij mijn 1e sollicitatiebrief Nathaley Sollicitatiebrief en cv 3 18 april 2006 16:40
1e sollicitatiebrief, IT-technieker - commentaar gevraagd bertbert Sollicitatiebrief en cv 1 13 april 2006 02:00
Uw hulp eschievink Sollicitatiebrief en cv 1 21 maart 2006 20:11
Feedback gevraagd op sollicitatiebrief Maatschappelijk werker anomalus Sollicitatiebrief en cv 6 30 augustus 2005 14:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon