Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 17 juni 2009, 12:33
Blanchimont Blanchimont is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2009
Berichten: 22
Blanchimont is on a distinguished road
Standaard [Vastgoed] Open sollicitatie

Een maand na het aflopen van mijn contract en een korte periode van bezinning heb ik besloten de sollicitatie-draad weer op te pakken.

Vandaar de volgende brief aan een woningcorporatie/gemeente voor een open sollicitatie. Ik hoor graag jullie reactie. De brief is als volgt:


Citaat:
Geachte mevrouw, geachte heer,

Is er in uw organisatie nog plaats voor een jonge enthousiaste vastgoedmedewerker?

Sinds het eerste jaar van mijn HBO-opleiding Vastgoed & Makelaardij was mij duidelijk dat ik in mijn werk bij wil dragen aan een prettige leef-, woon- en werkomgeving. Immers, het geluk van het individu is onlosmakelijk verbonden met de kwaliteit van zijn woonomgeving. Dit werd me duidelijk tijdens een wandeling door de ‘Kop van Zuid’ in Rotterdam. Ik raakte geďntrigeerd door het ambitieniveau van de stad Rotterdam en de hogere leefkwaliteit die de stad Rotterdam in dit gebied heeft weten te realiseren.

Deze idealen heb ik terug kunnen zien in mijn functie als researcher bij [X]. Helaas ben ik wegens bedrijfseconomische omstandigheden genoodzaakt een andere werkplek te zoeken. Mijn hart ligt bij het vastgoed en ik wil deze situatie dan ook benutten om dit vakgebied vanuit een andere discipline te zien.

Betrokkenheid en ambitie tonen staan centraal in mijn werk. Dit heeft als gevolg dat ik het belangrijk vind om kwaliteit te leveren. Om te komen tot een zo goed mogelijk eindresultaat, werk ik hard en denk ik graag buiten de geijkte kaders. Nu zou ik graag mijn kennis verder uitbreiden om mijzelf verder te ontwikkelen tot een volwaardig medewerker met verstand van zaken.

Doordat ik breed geďnteresseerd ben, vind ik het zeer boeiend om mij zowel met beleidsvraagstukken als met de vastgoedpraktijk bezig te houden. Een woningcorporatie lijkt mij bij uitstek de organisatie waar deze elementen bij elkaar komen. Graag lever ik hieraan een bijdrage door bij [X] in dienst te treden. Bovendien lijkt een baan bij uw bedrijf mij een prachtige mogelijkheid om mijn horizon te verbreden. Werken bij [X] is denk ik dan ook erg afwisselend en uitdagend.

Graag zou ik in een oriënterend gesprek met u van gedachten wisselen over de invulling van een geschikte functie binnen uw organisatie.

Hoogachtend,



Mijn Naam

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie naar andere functie in de zorg, wie helpt mij aub!! Miem Sollicitatiebrief en cv 3 15 juli 2014 16:16
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie startende/ junior reisadviseuse Grada Sollicitatiebrief en cv 2 8 februari 2007 14:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon