Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 juni 2009, 11:50
Patita Patita is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 juni 2009
Berichten: 1
Patita is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief groepsleidster

Hallo allemaal,

Kan iemand mijn helpen om wat tips te geven betrefende mij sollicitatiebrief aangezien ik al verschillende sollicitaties brieven heb opgestuurd en geen reacties heb gekregen begin ik te twijfelen aan mijn brief.

Hier is mij brief:


XXXX
XXXXXX


XXXXXXX, 14 Juni 2009

Betreft:Open sollicitatie

Geachte mevrouw/meneer,

Hierbij stuur ik u een opensollicitatie in de hoop om in aanmerking te komen als leerling van één van uw kinderdagverblijven in uw organisatie .

Mijn ervaring als vrijwillige begon in 2004 op de “Kinderopvang - Ambacht”, waar ik in meerdere locaties heb gewerkt. Doordat ik dol ben op kinderen ben ik de opleiding SPW-3 BBL gaan volgen.

De leiding van de Kinderopvang - Ambacht was zeer tevreden over mijn werkzaamheden dat ze mij bij hun een stageplek hadden aangeboden, maar na een jaar de opleiding gevolgd te hebben moest ik stoppen wegens het werk van mijn man (Defensie) wat mij heel erg aantrok.

Door het veranderen van mijn mans werk is de mogelijkheid ontstaan om verder te gaan met mijn ambities .

Op dit moment ben ik bezig met de opleiding PW-3 BBL en de docenten zijn zeer tevreden over mijn resultaten, en momenteel loop ik stage (niet betaald) bij de organisatie SPD (Stichting Peuterspeelzalen Dordrecht).
Aangezien de mogelijkheid beperkt is bij de SPD (geen kinderdagverblijven) en ik meerdere ervaringen wil opdoen ben ik op zoek naar een werk (betaald) in uw organisatie.

Ik vind dat ik de juiste persoon ben, omdat ik goed met kinderen kan omgaan, maar ook ouders. Ik ben ervan overtuigd dat ik met mijn kwaliteiten, enthousiasme, verantwoordelijkheidsgevoel uw organisatie kan versterken. Ook ben ik energiek, creatief en zeer gemotiveerd.
Ik ben ook geïnteresseerd in de ontwikkeling van kinderen, wat belangrijk is in de kinderopvang.

Hopelijk is mijn reactie voor u voldoende om mij beter te leren kennen, ik zie dan ook uw uitnodiging voor een gesprek met belangstelling tegemoet.


Hoogachtend,


Curriculum Vitae

Personalia
Naam
Adres
Postcode
Woonplaats
Telefoon
Mobiel
Geboortedatum
Geboorteland
Geboorteplaats
Burgerlijke staat
Nationaliteit

Opleiding
2003 – 2004 Inburgering cursus, Da Vinci college Certificaat
2004 – 2005 Schakel cursus , Da Vinci college Certificaat
2007 – 2008 Bloemschikken, Wellant college Gedeeltelijk afgerond
2008 – 2009 PW 3, Da Vinci College Bezig

Werkervaring
2008 - 2009 SPD Stichting Peuterspeelzalen Dordrecht Vrijwilliger/stage
2007 – 2008 Bloembinder in Zevenbergen(Seline Flor Bloemsierkunst) Medewerker/Stage
2005 – 2006 Kinderopvang Ambacht (locatie Spetters BSO) Stagiaire
2005 – 2006 Kinderopvang Ambacht Peuterspeelzaal (locatie Spetters) Stagiaire
2004 – 2005 Kinderopvang Ambacht(locatie Vlindertuin), Lunchopvang en
Buitenschoolopvang Vrijwilliger

Taalvaardigheid
Nederlands : in woord en geschrift goed
Portugees : in woord en geschrift goed
Engels : in woord en geschrift redelijk
Spaans : in woord en geschrift redelijk

Sterke eigenschappen
Goede teamwerker,overtuigend, stressbestendig, flexibele instelling, initiatief, ambitieus, leergierig, zelfstandig en doorzettingsvermogen.

Referenties:
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 juni 2009, 11:33
Dorien Dorien is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 juni 2009
Berichten: 39
Dorien is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief groepsleidster

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patita Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Kan iemand mijn helpen om wat tips te geven betrefende mij sollicitatiebrief aangezien ik al verschillende sollicitaties brieven heb opgestuurd en geen reacties heb gekregen begin ik te twijfelen aan mijn brief.

Hier is mij brief:


XXXX
XXXXXX


XXXXXXX, 14 Juni 2009

Betreft:spatie Open sollicitatie

Geachte mevrouw/meneer,

Hierbij stuur ik u een openspatie sollicitatie in de hoop om in aanmerking te komen als leerling van één van uw kinderdagverblijven in uw organisatie . tussen woorden hoeft maar één spatie, jij hebt er soms wel 2/3 spaties tussen.. ?

Mijn ervaring als vrijwillige begon in 2004 op de “Kinderopvang - Ambacht”, waar ik in meerdere locaties heb gewerkt. Doordat ik dol ben op kinderen ben ik de opleiding SPW-3 BBL gaan volgen.

De leiding van de Kinderopvang - Ambacht was zeer tevreden over mijn werkzaamheden dat ze mij bij hun een stageplek hadden aangeboden, maar na een jaar de opleiding gevolgd te hebben moest ik stoppen wegens het werk van mijn man (Defensie) wat mij heel erg aantrok.
Ik snap hier niet zoveel van. Je werk van je man trok je erg aan dus stopte je met de opleiding?

Door het veranderen van mijn mans werk is de mogelijkheid ontstaan om verder te gaan met mijn ambities .

Op dit moment ben ik bezig met de opleiding PW-3 BBL en de docenten zijn zeer tevreden over mijn resultaten, en momenteel loop ik stage (niet betaald) bij de organisatie SPD (Stichting Peuterspeelzalen Dordrecht).
Aangezien de mogelijkheid beperkt is bij de SPD (geen kinderdagverblijven) en ik meerdere ervaringen wil opdoen ben ik op zoek naar een werk (betaald) in uw organisatie.

Ik vind dat ik de juiste persoon ben, omdat ik goed met kinderen kan omgaan, maar ook ouders. Maar ook ouders? Wat maar ook ouders? Ik ben ervan overtuigd dat ik met mijn kwaliteiten, enthousiasme, verantwoordelijkheidsgevoel uw organisatie kan versterken. Ook ben ik energiek, creatief en zeer gemotiveerd.
Ik ben ook geïnteresseerd in de ontwikkeling van kinderen, wat belangrijk is in de kinderopvang.

Hopelijk is mijn reactie voor u voldoende om mij beter te leren kennen, ik zie dan ook uw uitnodiging voor een gesprek met belangstelling tegemoet.


Hoogachtend,


Curriculum Vitae
Ik vind je brief warrig en ik heb geen zin om elke alinea te gaan herschrijven. Ik denk dat je even opnieuw moet beginnen. 3 of 4 duidelijke alinea's en je moet erg letten op je taalgebruik/spelling/briefopmaak (overal die extra spaties!) Lees deze pagina even door, daar staan erg veel tips en ook over de opbouw van de brief is veel te lezen : http://www.carrieretijger.nl/carrier...rief-schrijven
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatiebrief kinderopvang

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Sollicitatiebrief groepsleidster kinderopvang Niet geregistreerd Sollicitatiebrief en cv 3 16 augustus 2005 10:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon