Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 maart 2010, 22:33
twiggy07 twiggy07 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 2
twiggy07 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie re-integratiemedewerker graag commentaar

Hoi, ik zou graag wat commentaar willen hebben. Ik werk al tijden bij hetzelfde bedrijf en heb daarom al een hele tijd geen goede brief geschreven.
Alvast bedankt

******
******
*****

*****
****
******
******
******

Betreft: sollicitatie re-integratie medewerker Sociale Zaken
Bijlage: curriculum Vitae

Datum: 24 maart 2010

Geachte mevrouw ****,

Regelmatig bezoek ik de website van de gemeente **** en deze keer stond de vacature van re-integratie medewerker Sociale Zaken op de site. Ik zie deze functie als een kans mijn ervaring en competenties op een andere manier te benutten. Deze kans laat ik dan ook niet voorbij gaan en wil graag op deze functie solliciteren.

Na mijn opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening ben ik begonnen bij Halt Kop van Noord-Holland als administratief ondersteuner. Na verloop van tijd ben ik binnen Halt de functie van Halt-medewerker gaan bekleden wat tot op heden mijn huidige functie is.

Het voeren van gesprekken met jongeren en hun ouders hebben mij de mogelijkheid gegeven hen te kunnen begeleiden, motiveren, bemoedigen en adviseren bij het uitvoeren van de Halt-afdoening. Ook is het hebben van een signalerende functie belangrijk gebleken bij het, bijvoorbeeld doorverwijzen naar hulpverlening of het verkrijgen van een goede dagbesteding. Verder bestaan mijn huidige werkzaamheden uit het geven van diverse voorlichtingen aan, onder andere jongeren, ouders en ketenpartners. De ketenpartners, waaronder Justitie en de 26 gemeentes uit het gebied Noord-Holland Noord zijn een belangrijk onderdeel van het netwerk waar ik contact mee houd. Behalve Justitie en de gemeenten spelen ook diverse bedrijven en instellingen een rol in mijn netwerk.

Zowel mijn werkzaamheden als die van mijn collega’s worden regelmatig geëvalueerd en aan de hand van deze gegevens heb ik rapporten en verslagen gemaakt ten behoeve van onze partners.
Ik denk dan ook dat ik mijn opgedane ervaring en competenties op een goede manier kan benutten in de functie van re-integratie medewerker Sociale Zaken. Het is tijd om deze kans aan te grijpen zodat ik mijzelf verder kan blijven ontplooien.

Ik zou graag mijn brief en curriculum Vitae in een persoonlijk gesprek toelichten. Ik zie dan ook met plezier uit naar deze kans.



Met vriendelijke groet,


*****
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 maart 2010, 15:57
DubbelePunt DubbelePunt is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2009
Berichten: 43
DubbelePunt is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie re-integratiemedewerker graag commentaar

Beste Twiggy07,

Ik heb enkele (spel)fouten gecorrigeerd. Zie bijlage.
Succes!
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Twiggy07.doc‎ (24,0 KB, 246x gelezen)
__________________
Met vriendelijke groeten, Anne-Marie van der Aa



Voor sollicitatiebrieven en cv's zonder fouten - Dubbele Punt tekstcorrectie
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 maart 2010, 18:33
twiggy07 twiggy07 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 2
twiggy07 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie re-integratiemedewerker graag commentaar

Hoi,

Bedankt dat je m'n brief hebt nagekeken. Op een bepaald moment zie ik het zelf niet meer.

groetjes

twiggy
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie verpleegkundige, graag commentaar Carola Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2009 10:00
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 22:04
Open sollicitatie verpleeghuis, eerste in 10 jaar, commentaar graag Devore Sollicitatiebrief en cv 3 23 september 2007 17:58
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 14:46
Open sollicitatie stageplek adviesbureau. Graag uw commentaar Dhr.A.Noniem Sollicitatiebrief en cv 0 16 februari 2007 01:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon