Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 maart 2010, 19:19
jass jass is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 1
jass is on a distinguished road
Standaard Motivatiebrief voor doorstromen naar mbo-niveau 4: help please

hoi ik heb een motivatie brief geschreven is dit goed of misschien teveel tekst ?
geef mij goede punten dat ik in mijn brief kan plaatsen om indruk te maken op mijn mentor !

Geachte *****

Hierbij ben ik zeer gemotiveerd om Niveau 3 in een versneld traject te gaan volgen.

Ik wil graag in Januari 2011 doorstromen naar Niveau 4 zodat ik eerder naar het HBO kan.
Het opleiding die ik nu volg vind ik vrij makkelijk.

Volgens mijn mening voldoe ik aan het profiel voor het versnelt traject, gezien mijn grondige kennis van Word, Adobe Flash pro, iWeb, Netwerk beheer en Computerbeheer.
Voor mijn stage kan ik terecht bij Ziggo, tijdens Niveau 1 heb ik daar stage gelopen en ze waren zeer tevreden over mij.
Ik heb daar veel computer kennis opgedaan zoals: Netwerkbeheer, Computerbeheer, webdesign en flash programmering met Adobe Flash Professional.

Ik leef in het ICT wereld, ik leer programma's zelf thuis, maak/repareer computer en host een eigen website for informatie over alles in het ICT wereld!
Mijn doel is om mijn mbo goed en snel **** afronden

Ik hoop dit doel mede te bereiken door toegelaten te worden op het versneld traject.
Ik wacht op nieuws van u en ik hoop dat u me zal uitnodigen voor een gesprek zodat ik u ervan kan overtuigen.


Hoogachtend
******
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 maart 2010, 20:31
FvN FvN is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 maart 2010
Berichten: 1
FvN is on a distinguished road
Standaard Re: Motivatiebrief voor doorstromen naar mbo-niveau 4: help please

COLOR="Red"]Ik heb in het rood wat verbeteringen aangebracht[/COLOR]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jass Bekijk bericht
[
Geachte *****

Hierbij ben ik zeer gemotiveerd om Niveau 3 in een versneld traject te gaan volgen. beetje rare zin vind op mee te openen of hoort dit nog bij je bericht?

Ik wil graag in Januari 2011 doorstromen naar Niveau 4 zodat ik eerder naar het HBO kan.
Het opleiding die ik nu volg vind ik vrij makkelijk. zou misschien zeggen dat het je goed af gaat en je cijfers dat ook laten zien

Volgens mijn mening voldoe ik aan het profiel voor het versnelt traject, gezien mijn grondige kennis van Word, Adobe Flash pro, iWeb, Netwerk beheer en Computerbeheer.
Voor mijn stage kan ik terecht bij Ziggo, tijdens Niveau 1 heb ik daar stage gelopen en ze waren zeer tevreden over mij.zou zo iets zeggen als de stage die ik dan op niveau 4 moet lopen kan ik weer doen bij Ziggo. Tijdens niveau 1 heb daar ook al stage gelopen en waren ze zeer tevreden over me
Ik heb daar veel computer kennis opgedaan zoals: Netwerkbeheer, Computerbeheer, webdesign en flash programmering met Adobe Flash Professional.Tijdens mijn stage heb ik veel computerkennis opgedaan (etc)

Ik leef in het ICT wereld, ik leer programma's zelf thuis, maak/repareer computer en host een eigen website for voorinformatie over alles in het ICT wereld!
hoort bij je volgende stukjeMijn doel is om mijn mbo goed en snel **** afronden

Ik hoop dit doel mede te bereiken door toegelaten te worden op het versneld traject.
Ik wacht op nieuws van u en ik hoop dat u me zal uitnodigen voor een gesprek zodat ik u ervan kan overtuigen.


Hoogachtend
******
Ik hoop dat je er wat aan hebt
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MBO niveau 3 vooropleiding, nu MBO niveau 4 in 1 jaar marleenk Opleiding kiezen en volgen 4 8 maart 2015 16:45
Switchen van hbo SPH naar mbo SPW 4? krabje Opleiding kiezen en volgen 7 27 april 2013 14:39
Heb ICT-beheerder, mbo niveau 3. En nu? lvg10 Opleiding kiezen en volgen 0 10 februari 2010 09:58
Ervaringen (MBO ICT) -> HBO Informatica naar Bedrijfskundige Informatica Jacob Opleiding kiezen en volgen 2 24 januari 2010 23:20
Opleiding volgen met een MBO niveau 3 achtergrond?! Danielle Opleiding kiezen en volgen 3 3 juni 2008 23:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon