Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 november 2017, 19:45
Rauzer Rauzer is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 januari 2016
Berichten: 4
Rauzer is on a distinguished road
Standaard motivatiebrief order coordinator. Iedereen alvast bedankt voor de feedback

Hallo allemaal,

Wat vinden jullie van mijn brief ?
Zien jullie spelfouten in mijn brief
Alvast bedankt voor jullie reacties !

Rauzer 010
West Kruiskade 18
3000 AB Rotterdam

Lincks Personal Recruitment
T.a.v. mevrouw L. Volkers
Viltweg 1-L
3295KT ’s-Gravendeel


Rotterdam, 13 november 2017


Betreft: sollicitatie order coördinator

Beste mevrouw Volkers,

Naar aanleiding van telefoongesprek met uw collega, de heer Huisman, wil ik mij graag aan u voorstellen als kandidaat voor de functie, order coördinator. Hetgeen wat ik in de functieomschrijving heb gezien, sprak mij dusdanig aan dat ik denk dat vanwege mijn opleiding, ambities en kwaliteiten, de perfecte kandidaat te zijn voor de functie.

De functie voldoet aan de wensen die ik heb als het gaat om een vervolgstap in mijn carrière; een functie met veelvuldig klantcontact, een veelzijdig en afwisselend takenpakket en een internationale werkomgeving. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat de kennis en vaardigheden die ik heb opgedaan tijdens mijn opleiding goed kan gebruiken binnen de organisatie. Tevens ben ik bereid om aanvullende cursussen te volgen om me verder te ontwikkelen binnen de organisatie.

In mijn huidige functie heb ik aangetoond over sterke communicatieve eigenschappen te beschikken. Uit enquêtes is gebleken dat ik klanten op een professionele en prettige wijze te woord sta, ik word dan ook regelmatig met een tien beoordeeld door klanten. Tijdens verschillende functies, heb ik bewezen administratief werk zelfstandig, nauwkeurig en zorgvuldig te kunnen uitvoeren. Naast de Nederlandse en Engelse taal beheers ik ook Portugees en Spaans en kan ik goed omweg met verschillende computerprogramma’s zoals het Microsoft Officepakket.

U treft in mij iemand die goed in teamverband kan werken en met veel verantwoordelijkheidsgevoel die zich volledig inzet om toevertrouwde takken tot een goed einde te brengen. Tot mijn sterke kanten behoren flexibiliteit en stressbestendigheid. Tevens merk ik bij mijzelf ook een enorme honger naar meer kennis, kunde en om mijn vaardigheden te blijven verbeteren.

Door mijn motivatie, vaardigheden en persoonlijke eigenschappen geloof ik, dat ik een waardevolle aanwinst kan zijn.


Met vriendelijke groeten,



Rauzer
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 december 2017, 17:47
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Het enthousiasme spat er vanaf in ieder geval. Daar ligt het niet aan.

Maar het kon denk ik bondiger. Ben je trouwens aangenomen?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 december 2017, 13:31
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rauzer Bekijk bericht
Hetgeen wat ik in de functieomschrijving heb gezien, sprak mij dusdanig aan dat ik denk dat vanwege mijn opleiding, ambities en kwaliteiten, de perfecte kandidaat te zijn voor de functie.
Deze zin loopt niet goed. Ik zou het actiever zeggen, bijvoorbeeld:
Citaat:
De functieomschrijving sprak mij zeer aan en mijn opleiding, ambities en kwaliteiten sluiten goed aan op het profiel. Ik denk dat ik een uitstekende kandidaat zou zijn voor deze functie.
Citaat:
binnen de organisatie. Tevens ben ik bereid om aanvullende cursussen te volgen om me verder te ontwikkelen binnen de organisatie.
Herhaling van "binnen de organisatie". Varieer met "uw bedrijf", "uw organisatie".

Citaat:
Naast de Nederlandse en Engelse taal beheers ik ook Portugees en Spaans en kan ik goed omweg met verschillende computerprogramma’s zoals het Microsoft Officepakket.
Taalvaardigheid en ICT zou ik niet in 1 zin combineren. Maak er 2 zinnen van en probeer iets meer te noemen dan alleen het Officepakket.
__________________
René
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 december 2017, 13:32
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Oh, zie nu pas dat dit bericht ruim een maand oud is
__________________
René
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Motivatiebrief feedback - Optometrie Rebecca1995 Sollicitatiebrief en cv 0 28 januari 2016 22:02
Feedback Motivatiebrief HBO Priscilla- Sollicitatiebrief en cv 2 23 maart 2015 16:21
Feedback op motivatiebrief vacature Hostess Jacqueline30 Sollicitatiebrief en cv 1 22 april 2013 17:08
Feedback gevraagd op motivatiebrief advocaat-stagiaire kleine_rood Sollicitatiebrief en cv 3 23 oktober 2012 11:57
Feedback gevraagd (Engelse motivatiebrief voor toelating master) siri21 Sollicitatiebrief en cv 2 5 februari 2011 14:17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon