Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 februari 2007, 21:11
rbruins rbruins is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 februari 2007
Berichten: 1
rbruins is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief: startend constructeur

Naam bedrijf
t.a.v D
Afdeling P&O
Postbus
POSTCODE

Ing. Rbruins
ADRES
POSTCODE

Emmen, 6 februari 2007


Betreft: Vacature startend constructeur te A


Geachte heer D,

In uw advertentie in het KRANTNAAM van d.d. DATUM zoekt u een startend constructeur voor uw bureau in A. Deze functie lijkt mij een zeer interessante uitdaging en sluit naar mijn inzien goed aan bij mijn voorgaande ervaring.

Binnen afzienbare tijd zal ik afstuderen aan de TU/e, hierop zullen de eerste stappen in de praktijk zetten worden. De eerst stap is cruciaal en wil dit doen binnen een omgeving waar persoonlijke en professionele ontplooiing centraal staan. Hier staat Uw bedrijf om bekend.

Tijdens mijn studies Bouwkunde in Groningen en Eindhoven heb ik kennis en vaardigheden opgedaan in het construeren, ontwerpen en dimensioneren van constructies. Tijdens ontwerpprojecten zijn gebouwen ontworpen waarbij een integrale aanpak van zowel architectuur als constructies voorop hebben gestaan. Materialen kennis en de hierbij behorende aspecten waarbij vaardigheden van de mechanica toegepast dienen te worden zijn eveneens opgebouwd tot een solide basis. Deze basis is tijdens mijn afstuderen verder ontwikkeld tot de hoogte die benodigd is voor het uitvoeren van werkzaamheden binnen het constructeurschap.

Inzicht, creativiteit, doorzettingsvermogen en passie voor het vak maken mij tot een ambitieuze en gemotiveerde kracht. Waarbij vooral plezier en gedrevenheid in het uitvoeren van projecten voorop staan. Maar ook waar het persoonlijke doel ondergeschikt is aan het gezamenlijke.

Voor mijn persoonlijke, gegevens verwijs ik u naar bijgevoegd Curriculum Vitae. Ik hoop dat deze brief voor u aanleiding mag zijn mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.

Met veel belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.


Met vriendelijke groet,

Ing Rbruins

========================

Wat vinden jullie hiervan, aanwijzingen en verbeteringen zijn van harte welkom

Alvast bedankt
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 februari 2007, 11:49
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief: startend constructeur

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rbruins Bekijk bericht
Naam bedrijf
t.a.v D
Afdeling P&O
Postbus
POSTCODE

Ing. Rbruins
ADRES
POSTCODE

Emmen, 6 februari 2007


Betreft: vacature startend constructeur


Geachte heer D,

Uw advertentie, die ik las ik in het ......... spreekt mij zeer aan, omdat de functie mij een interessante uitdaging lijkt die naar mijn mening goed aansluit bij mijn werkervaring.

Tijdens mijn studies Bouwkunde heb ik kennis en vaardigheden opgedaan in het construeren, ontwerpen en dimensioneren van constructies. Tijdens ontwerpprojecten zijn gebouwen ontworpen waarbij een integrale aanpak van zowel architectuur als constructies voorop hebben gestaan. Materialen kennis en de hierbij behorende aspecten waarbij vaardigheden van de mechanica toegepast dienen te worden zijn eveneens opgebouwd tot een solide basis. Deze basis is tijdens mijn afstuderen verder ontwikkeld tot de hoogte die nodig is voor het uitvoeren van werkzaamheden binnen het constructeurschap.

Binnen afzienbare tijd zal ik afstuderen aan de TU/e en dan kan ik de eerste stappen in de praktijk gaan zetten. De eerst stap vind ik cruciaal en ik wil dit doen binnen een omgeving waar persoonlijke en professionele ontplooiing centraal staan. Ik kies voor uw bedrijf, omdat uw bedrijf hierom bekend staat.

Inzicht, creativiteit, doorzettingsvermogen en passie voor het vak maken mij tot een ambitieuze en gemotiveerde kracht. Waarbij vooral plezier en gedrevenheid in het uitvoeren van projecten voorop staan. Ook vind ik het belangrijk dat het persoonlijke doel ondergeschikt is aan het gezamenlijke.

Voor mijn persoonlijke, gegevens verwijs ik u naar mijn curriculum vitae. Ik hoop dat deze brief voor u aanleiding is om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.

Met veel belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.


Met vriendelijke groet,

Ing Rbruins

========================

Wat vinden jullie hiervan, aanwijzingen en verbeteringen zijn van harte welkom

Alvast bedankt
Zie mijn verbeteringen. Wat vind je nu van je brief?
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
sollicitatiebrief Marketing medewerker victory Sollicitatiebrief en cv 4 7 oktober 2005 15:53
Sollicitatiebrief constructeur, graag commentaar huigertje Sollicitatiebrief en cv 3 28 augustus 2005 19:22
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon