Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 februari 2015, 11:52
lobbes lobbes is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 februari 2015
Berichten: 2
lobbes is on a distinguished road
Standaard sollicitatie bbl opleiding verzorgende IG

Ik zou graag willen weten wat men van mijn brief vind. Voor deze functie zijn altijd vele sollicitanten dus het is moeilijk om er tussen te komen.
Tips en zijn dus van harte welkom.


Geachte heer/ mevrouw,

Op ***.net zag ik de vacature van Leerling verzorgende IG niveau 3 werkveld in de thuiszorg is voor mij een aanleiding om te solliciteren.
Met deze sollicitatiebrief wil ik u mijn motivatie overbrengen en u ervan overtuigen dat ik
die geschikt persoon ben die bij *** Opleidingen de BBL opleiding verzorgende IG wil volgen zodat ik dan al werkende kan leren in de thuiszorg.

Tot voor kort heb ik de B.B.L. opleiding gevolgd als verzorgende IG maar helaas niet geheel afgerond. Wel heb ik als leerling verzorgende IG mogen ervaren dat het werk als verzorgende IG in de thuiszorg echt bij mij als persoon past. Ik ben iemand met een groot empatisch vermogen die graag mijn bijdrage wil leveren aan een prettige woonomgeving met de juiste zorg en begeleiding. Bovendien vind ik het ook zeer afwisselend door de verschillende wensen, behoeften en knelpunten van ouderen. Dat maakt het werk in de ouderenzorg dan ook zeer belonend werk. U kunt van mij verwachten dat ik een zorgzaam, flexibel, collegiaal, geduldig persoon ben die goed zelfstandig en in teamverband kan werken.

Mijn voorkeur gaat naar *** omdat men kwalitatief hoogwaardige persoonlijke zorg levert met een groot verantwoordelijkheids gevoel en respect.
Ook spreekt mij bijzonder aan dat de opleidingen van *** dieper op de stof en vakkennis in gaan zodat je ook beter weet hoe men moet handelen in de verschillende situaties op de werkvloer. Ik hoop dat ik u met deze sollicitatiebrief heb kunnen overtuigen dat ik die leergierige hard werkende leerling ben om samen te werken aan een nieuwe toekomst. Uiteraard kom ik mijn motivatie graag toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 februari 2015, 19:22
valewegs valewegs is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 mei 2014
Berichten: 5
valewegs is on a distinguished road
Standaard

HIerbij enkele tips (naar mijn mening )Geachte heer / mevrouw (staat er een naam vermeld in de advertentie?, zoja, dan kan je ineens die naam erbij vermelden).
jouw eerste zin lijkt mij wat lang, ik zou die splitsen. bv. Met belangstellen heb ik uw personeelsadvertentie gelezen op ... Daarin staat dat u op zoek bent naar een leerlingverzorger (functie wat inkorten).
De rest van de 1e alinea zou ik weglaten of op een andere plaats zetten.
Ik zou ook negatieve (helaas), overbodige (bij mij ALS PERSOON) en passieve (mogen) woorden vermijden. Dat maakt het wat aantrekkelijker.
Bovendien vind ik DE FUNCTIE VAN LEERLINGENBEGELEIDER zeer afwisselend..
dat maakt het werk in de ... belonend (werk weglaten).
verantwoordelijkheidsgevoel: 1 woord

Start je eens met actiever taalgebruik en 1 idee per alinea? Dan kan er verder aan gebouwd worden.
Hopelijk heb je wat aan mijn bescheiden mening
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 februari 2015, 09:16
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Na geachte 2 x spatie, en tussen je slot en met vriendelijke groeten ook 2x spatie dacht ik
Met citaat reageren
  #4  
Oud 20 februari 2015, 09:18
Katrina Katrina is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 februari 2015
Berichten: 4
Katrina is on a distinguished road
Standaard

Na geachte 2 x spatie en ook tussen het slot en met vriendelijke groet dacht ik
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open Sollicitatie brief BBL Opleiding deniseee Sollicitatiebrief en cv 2 13 december 2011 21:17
Sollicitatiebrief bbl opleiding graag commentaar Nubia Sollicitatiebrief en cv 4 31 juli 2011 15:50
Sollicitatiebrief BBL opleiding Verzorgende (ig) check it of het goed is nsrn Sollicitatiebrief en cv 5 8 juli 2010 02:54
Sollicitatiebrief BBL verzorgende J.Post Sollicitatiebrief en cv 0 4 februari 2009 21:10
sollicitatiebrief voor een opleiding verzorgende bbl ray Sollicitatiebrief en cv 2 2 april 2008 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon