Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 juli 2009, 15:12
Jordy Jordy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 juli 2009
Berichten: 1
Jordy is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie jeugdzorgmedewerker

Hallo,
zou iemand mijn brief eens kritisch willen bekijken?
Is de motivatie duidelijk? Overtuigend? Rare taalfouten gevonden?
Alle tips zijn welkom.
-------------------------------------------------------------------------
Mijn naam
Adres
Plaats

Naam instelling
t.a.v. naam
Adres
Plaats
Betreft: sollicitatie naar de functie van jeugdzorgmedewerker
Plaats, datum

Geachte <naam>,

Na een goede tip te hebben ontvangen van mevrouw<naam>, die werkzaam is bij <bedrijf>, als <beroep>, besloot ik met vol enthousiasme te solliciteren voor de functie jeugdzorgmedewerker zoals omschreven op uw website.

Wat mij in de functie als jeugdzorgmedewerker in het bijzonder aantrekt: de uitdaging om een zo optimaal mogelijk leefbaar klimaat te scheppen voor de jeugdigen en zijn omgeving. Wat ik hierin belangrijk vind is een goede relatie en communicatie met de ouders, zij moeten in de hulpverleningsproces een centrale rol spelen.

Ik heb in diverse organisaties gewerkt waarin de mens centraal staat. Dit heeft mij doen overtuigen
dat ik hier mijn werk van wil maken en dat daar mijn kwaliteiten liggen. Door mijn achtergrond heb ik meer inzicht in de Marokkaanse cultuur, leefstijl en identiteit, wat de hulpverlening aan bepaalde doelgroepen een stuk makkelijker maakt.

De hbo-opleiding Small Business die ik gevolgd heb, levert een bijdrage aan het goed functioneren als Casemanager. Ik heb hierin veel geleerd over goede luister en gesprekstechnieken. Hoe je een gesprek stuurt en beďnvloed. Analytisch inzicht heb ik mede gekregen door het schrijven van een strategisch marketingplan voor bemiddelingsbureau <bedrijf>.
Ervaring in de dienstverlening heb ik opgedaan tijdens mijn werkzaamheden bij <bedrijf>. Daar adviseerde ik klanten over diverse rijopleidingen en functioneerde als rijopleider. Deze werkervaring heeft mij er ook toe gebracht om integer goed te kunnen handelen en resultaatgericht werken.

Ik ben leergierig en meer dan bereid eventuele aanvullende opleidingen die nodig zijn om de functie te vervullen, te volgen.

Door mijn achtergrond, kwaliteiten en enthousiasme weet ik zeker dat ik uw team Casemanagers kan versterken. Ik kijk hoopvol uit naar een uitnodiging om u ervan te overtuigen.

Met vriendelijke groet,
<mijn naam>
Bijlage: cv
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 augustus 2009, 21:51
Jack Stemkens Jack Stemkens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 111
Jack Stemkens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie jeugdzorgmedewerker

Beste Jordy,

Ik heb je brief doorgenomen (hij is best goed) en wil je een aantal tips geven:

besloot ik met vol enthou.... zou ik wijzigen in: werd ik nog enthousiaster over de functie van jeugdzorgmedewerker. Graag stel ik mij dan ook beschikbaar voor deze vacature.

voor de jeugdigen en HUN omgeving.

Hoe je een gesprek stuurt en beinvloedT.

om integer te kunnen handelen...

zeker dat ik uw team JEUGDZORGMEDEWERKERS (denk ik) kan versterken.

Veel succes!
__________________


Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl
Sollicitatiebrieven en cv's op maat.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 17:34
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 22:04
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 09:40
open sollicitatie guusje Sollicitatiebrief en cv 3 9 augustus 2007 16:26
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 16:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon