Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 januari 2012, 11:51
Isa Isa is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 januari 2012
Berichten: 1
Isa is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief jongerenbegeleider

Graag zou ik feedback willen hebben op de onderstaande sollicitatiebrief voor begeleider. Alvast bedankt!


Geachte mevrouw ******,

De vacature voor ****** met organisatietalent maakte bij mij meteen een gevoel van enthousiasme wakker. Waarom? Ik ben een kei in organiseren en de vacature sluit verder ook perfect aan bij mijn ambities en opleidingen.

Ik heb veel affiniteit met jongeren die een verstandelijke beperking en/of gedragsproblematiek hebben. Tijdens mijn studie ********** heb ik veel ervaring opgedaan in het werken met kinderen/jongeren met een gedragsproblematiek zoals autisme, adhd, odd en hechtingsproblematiek maar ook met kinderen/jongeren die een verstandelijke beperking hebben.
Ik lever graag een bijdrage om deze jongeren een goed perspectief te bieden.

Ik vind het belangrijk dat er gekeken wordt naar de mogelijkheden die iemand heeft en die verder uit te bouwen. Dit sluit aan bij het ********* werken.
Vanuit mijn studie ben ik bekend met het ********** werken ,ik zou me dan ook graag in de praktijk hier verder in willen ontwikkelen.

Door middel van mijn rustige benadering ben ik in staat om structuur en duidelijkheid te bieden. Daarnaast ben ik consequent, doelgericht en kan ik goed inspelen op nieuwe situaties. Tijdens mijn studie heb ik van meerder mensen de feedback gekregen dat ik een natuurlijke aanleg heb om mijn communicatie aan te passen aan de behoefte van de cliënt.

Ik heb zowel ervaring om in een (multidisciplinair) teamverband te werken als zelfstandig.
Reflecteren op mijn eigen handelen, kan ik goed, daarnaast ben ik kritisch, dit is terug te zien in de zorgvuldige manier waarop ik werk. Ik sta open voor feedback en om nieuwe vaardigheden te leren. Deze functie zie ik als een uitdaging waarbij ik mijn opgebouwde kennis en ervaring optimaal kan benutten en verder kan verbreden. Wat mijn ten slotte aantrekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid om een bijdrage te leveren aan de teamorganisatie.

Mijn capaciteiten en ervaring gecombineerd met mijn enthousiasme vormen, mijns inziens de basis om een waardevolle invulling te geven aan deze vacature. Voor meer informatie over mijn ervaring en werkzaamheden verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae.

Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie.

Met Vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 januari 2012, 13:12
Xana Xana is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2012
Berichten: 9
Xana is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Ik ben een kei in organiseren en de vacature sluit verder ook perfect aan bij mijn ambities en opleidingen.
Ik zou hier wat voorzichtiger mee zijn. Ik zou eerder zeggen dat het "goed"past bij je ervaring en motiveren waarom je goed bent in organiseren. Als je duidelijke en concrete voorbeelden geeft zijn ze eerder geboeid door jouw brief.

Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 januari 2012, 17:28
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isa Bekijk bericht
Graag zou ik feedback willen hebben op de onderstaande sollicitatiebrief voor begeleider. Alvast bedankt!


Geachte mevrouw ******,

De vacature voor ****** met organisatietalent maakte bij mij meteen een gevoel van enthousiasme wakker. een gevoel van enthousiasme wakker? ik zou het anders zeggenWaarom? Ik ben een kei in organiseren en de vacature sluit verder ook perfect aan bij mijn ambities en opleidingen.

Ik heb veel affiniteit met jongeren die een verstandelijke beperking en/of gedragsproblematiek hebben. Tijdens mijn studie ********** heb ik veel ervaring opgedaan opgedaan met ipv inhet werken met kinderen/jongeren met een gedragsproblematiek zoals autisme, adhd, odd en hechtingsproblematiek maar ook met kinderen/jongeren die een verstandelijke beperking hebben. kort aangeven dat deze ervaring goed van past komt voor de vacature
Ik lever graag een bijdrage om deze jongeren een goed perspectief te bieden.

Ik vind het belangrijk dat er gekeken wordt naar de mogelijkheden die iemand heeft en die verder uit te bouwenwaarom. Dit sluit aan bij het ********* werken.
Vanuit mijn studie ben ik bekend met het ********** werken ,ik zou me dan ook graag in de praktijk hier verder in willen ontwikkelen.

Door middel van mijn rustige benadering ben ik in staat om structuur en duidelijkheid te bieden. Daarnaast ben ik consequent, doelgericht en kan ik goed inspelen op nieuwe situatiesvoorbeelden geven en waarom dat bij deze functie handig is. Tijdens mijn studie heb ik van meerdere mensen de feedback gekregen dat ik een natuurlijke aanleg heb om mijn communicatie aan te passen aan de behoefte van de cliënt.

Ik heb zowel ervaring om in een (multidisciplinair) teamverband te werken als zelfstandig.
Reflecteren op mijn eigen handelen,komma weghalen kan ik goed,[B]punt ipv komma[/Bwaaruit blijkt dat je dit goed kan?daarnaast ben ik kritisch, dit is terug te zien in de zorgvuldige manier waarop ik werk. Ik sta open voor feedback en om nieuwe vaardigheden te leren. Deze functie zie ik als een uitdaging waarbij ik mijn opgebouwde kennis en ervaring optimaal kan benutten en verder kan verbreden. Wat mijn ten slotte aantrekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid om een bijdrage te leveren aan de teamorganisatie. wat trekt je hier in aan dan?

Mijn capaciteiten en ervaring gecombineerd met mijn enthousiasme vormen,komma weghalen mijns inziens de basis om een waardevolle invulling te geven aan deze vacature. Voor meer informatie over mijn ervaring en werkzaamheden verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae.

Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie.

Met Vriendelijke groet,
Het loopt nog niet echt heel lekker vind en daarnaast paar dingen waar je wat voorbeelden moet geven en de relevantie voor deze functie, nu is het meer een opsomming. Als je wat voorbeelden etc geeft dan is het ook meteen 'leuker' om te lezen!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 27 januari 2012, 03:53
RichWes RichWes is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 21 november 2011
Berichten: 89
RichWes is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar RichWes
Standaard

Beste Isa,

Als je eerst een paar keer inhoudelijk reageert binnen dit forum, heb je een grotere kans op feedback.

Zie ook de forumregels: http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23

Groet,

Richard
Met citaat reageren
  #5  
Oud 2 februari 2012, 12:39
Mark van der Linden Mark van der Linden is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 januari 2012
Berichten: 7
Mark van der Linden is on a distinguished road
Standaard

Hi Isa,

Ik vind het een goede brief. je met duidelijk en direct. Wel rekening houden dat het niet te direct wordt en wat mijn voorganger al schreef, ook wat opsommingen maken. Aangeven waarom dit je sterke kanten zijn met een voorbeeld zodat het meer een verhaal word.

maar verder zag het er zeer goed uit.

succes
Mark
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon