Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 februari 2007, 19:57
saron saron is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Berichten: 3
saron is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie stageplaats boekhoudkundig medewerker

beste mensen,
Graag vraag ik u hier bij een hulp voor een en verbetering van mijn sollicitatiebrief. Ik ben van plan een open sollicitatie te sturen en ook naar de bedrijven die al ik telefoonisch contact heb gezocht.




Betreft: Sollicitatie stageplaats boekhoudkundig medewerker

Geachte heer xxxxxx

a. Voor een open sollicitatie

1. In mijn zoektocht naar een geschikte stageplek las ik met belangstelling uw advertentie op de Website stagemarkt.nl waarin u aangeeft dat uw bedrijf een praktijkplaats beschikbaar heeft. Ik richt mij tot uw bureau met de vraag of een stageplaats bij uw organisatie tot de mogelijkheden behoort in de functie van boekhoudkundig administratie. In mijn stageperiode wil ik mij verdiepen om kennis te maken met alle facetten van het accountantsberoep. Ik ben per direct beschikbaar voor een werkweek van 24 uur.

b. Sollicitatie na telefonisch gespreek

2. Naar aanleiding van ons aangenaam telefoongesprek van gisteren waar we wat dieper zijn ingegaan op de functie van boekhoudkundig administratie, graag zou ik mijn capaciteiten willen inzetten en uitbreiden als een stagiaire bij uw firma. In mijn stageperiode wil ik mij verdiepen om kennis te maken met alle facetten van het vak. Ik ben per direct beschikbaar voor een werkweek van 24 uur.


Momenteel ben ik werkzaam als Parttime als xxxxxr voor de Stichting xxxxxx in xxxx. Ondertussen heb ik opleidingen gevolgd op het gebied van bedrijfsadministratie op MBA en SPD I niveau. Inmiddels heb ik een korte stage opgedaan als boekhoudkundige medewerker bij xxxxxx administratiekantoor te xxxx., In deze functie heb ik wel een basis kennis gemaakt met allerlei aspecten van het vak. Toch heb ik een behoefte om wat ik geleerd heb in praktijk te kunnen brengen en mijn kwaliteiten te verbreden. Door deze ervaring van mijn stage heb ik grote belangstelling gekregen mijn carričre verder uit te kunnen bouwen die liggen op het vlak van accountancy bij een administratiekantoor.

Ik hoop dat door mij bij te vervullen stage een bijdrage kan leveren aan het succes van uw bedrijf en voor mij persoonlijk bij zal dragen aan verdere beschikbaarheid voor uw firma.

Tijdens mijn werkzaamheden meen ik te hebben bewezen dat ik me snel kan aanpassen in een nieuwe materie. Mijn eigenschappen zijn dat ik graag wil werken en tevens leren om mezelf te blijven ontwikkelen. Naast klantgericht werken u mag van mij een enthousiaste, flexibel en gemotiveerde persoon verwachten.

In een oriënterend gesprek zou ik graag een en ander toe willen lichten over de invulling van de stageperiode en hoe ik een positieve bijdrage aan uw organisatie kan leveren. Ik wacht een reactie uwerzijds met belangstelling af.


Hoogachtend,

Saron



Bijlage: Curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie administratief medewerker Angel70 Sollicitatiebrief en cv 3 10 februari 2007 13:54
sollicitatie grafisch vormgever, medewerker na'ané Sollicitatiebrief en cv 4 4 september 2006 23:45
Sollicitatie voor een stageplaats cherry Sollicitatiebrief en cv 0 3 september 2006 16:54
sollicitatie bij oude stageplaats nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 2 12 juli 2006 18:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon