Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 juli 2012, 11:48
lucinda lucinda is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 juli 2012
Berichten: 2
lucinda is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Medewerker verkoop Sfeer & Interieur. Graag feedback!

Betreft: Medewerker verkoop Sfeer & Interieur.


Hoogerheide, 17 Juli 2012


Geachte mevrouw xxxxxx,

Bij het zien van uw vacature op uw website. was ik meteen enthousiast en kwamen de “verkoopkriebels” weer in mij op.

Na 9 jaar werkzaam geweest te zijn in een supermarkt heb ik in juli 2007 een carričre switch gemaakt van verkoopmedewerkster naar Servicedesk/baliemedewerkster. Momenteel ben ik in deze functie werkzaam bij xxxxxx

Mijn huidige werkzaamheden bestaan onder andere uit het beheren/bewaken van het computer systeem, het ontvangen van klanten en het beantwoorden van vragen via telefoon, e-mail en post. Omdat ik het verkopen/adviseren heel erg mis ben ik weer op zoek naar een nieuwe uitdaging in een winkel.

De functie binnen uw bedrijf spreekt me erg aan, omdat ik in mijn vrije tijd het heel leuk vind creatief bezig te zijn met interieur, bloemen en planten. Met mijn werkerervaring als verkoopmedewerkster weet ik hoe ik mensen kan helpen, aan moet spreken en me dienstbaar te maken, en tevens de verantwoording op me te nemen voor een mooie afdeling. Daarnaast beschik ik over goede sociale eigenschappen, ik ben goed in staat om zowel in een team als zelfstandig te werken.

Nieuwsgierig geworden? Graag maak ik een afspraak om nader kennis te maken. Ik ben namelijk ook heel nieuwsgierig naar jullie!


Met vriendelijke groet,


Lucinda Simons
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 juli 2012, 14:53
angelique1980 angelique1980 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2012
Berichten: 7
angelique1980 is on a distinguished road
Standaard

Ik ben zelf ook bezig met een brief te maken, deze vind ik kort maar krachtig.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 juli 2012, 03:27
RichWes RichWes is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 21 november 2011
Berichten: 89
RichWes is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar RichWes
Standaard

Hey Lucinda,

Welkom op dit forum. Lees de spelregels even door en dan met name punt twee: http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23.

Alvast twee spellingstips als schot voor de boeg: aantallen dienen altijd in letters te worden geschreven, dus 'negen jaar, i.p.v. '9 jaar' en 'carričreswitch' is EEN woord.

Groet,


Richard
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 juli 2012, 11:29
lucinda lucinda is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 juli 2012
Berichten: 2
lucinda is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RichWes Bekijk bericht
Hey Lucinda,

Welkom op dit forum. Lees de spelregels even door en dan met name punt twee: http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23.

Alvast twee spellingstips als schot voor de boeg: aantallen dienen altijd in letters te worden geschreven, dus 'negen jaar, i.p.v. '9 jaar' en 'carričreswitch' is EEN woord.

Groet,


Richard
Hey Richard,

Bedankt voor je spellingstips. Heb ze aangepast.

De spelregels heb ik doorgenomen.

Nogmaals bedankt.

Groet,

Lucinda
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief huishoudelijk medewerker, graag feedback elvira184 Sollicitatiebrief en cv 3 8 december 2011 00:01
Sollicitatiebrief Medewerker Onderwijs Office en CV graag feedback RBus Sollicitatiebrief en cv 4 22 februari 2011 12:55
Graag feedback; sollicitatiebrief administratief medewerker in het onderwijs Dorienn Sollicitatiebrief en cv 3 31 mei 2010 14:45
Sollicitatiebrief agogisch medewerker. Graag feedback! Mireille Sollicitatiebrief en cv 0 18 juni 2009 03:18
sollicitatiebrief pedagogische medewerker HBO, heel graag feedback! Ann1983 Sollicitatiebrief en cv 1 10 juni 2007 20:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon