Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 april 2007, 20:42
Arjo Arjo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2007
Berichten: 17
Arjo is on a distinguished road
Standaard Wat is wijsheid in mijn geval?

momenteel zit ik nogal met twijfels. Ik kom met gewoon solliciteren blijkbaar niet aan de bak. Op functies waar ik op voorgesteld word door het uitzendburo wordt ik afgewezen omdat ik geen werk ervaring heb. Nu krijg ik het aanbod om te gaan werken ergens bij iets dat aow uitkeringen checked ofzo. T heeft werkelijk helemaal niks met mijn opleiding te maken behalve dan dat ze hbo mensen zoeken. T spreekt mij absoluut niet aan. Tis niet meer dan een administratieve baan heb ik zo het idee. maar ik heb nu ook helemaal niks. behalve dan mn bijbaan in de supermarkt waar ik nu maar wat werk zodat ik niet thuis zit. Waarom is t zo moeilijk voor mij om aan een baan te komen? Ik dacht dat ze zaten te springen om hogeropgeleiden?
of stond er in de kleine lettertjes bij dat dat alleen bij ict-ers het geval is?
ik weet nu niet wat ik aanmoet met mijn 'loopbaan'. Moet ik maar tijdelijk dat werk als uitkeringen checker gaan doen en blijven solliciteren? k heb eerder zoiets geprobeerd, toen ben ik na 3 dagen gillend weg gerend (figuurlijk dan).
Ik wil graag werk, maar graag wel iets waar ik plezier in heb en wat me aanspreekt. Wat is nu wijsheid? Ik ben opgeleid als commercieel econoom en zou graag als marketeer aan de slag gaan. het liefst bij een bedrijf in de consumenten elektronica. ik doe wel werkervaring op, maar is dat nou relevante werkervaring?? ik heb zo mn twijfels en zou graag advies krijgen van iemand.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 april 2007, 20:55
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Wat is wijsheid in mijn geval?

Beste Arjo,

Heb je voor je studie ook stage gelopen en kun je ook bij je stagebedrijf aankloppen om te vragen of ze daar nog iemand nodig hebben?

Verder kun je bedrijven benaderen die werk hebben in de richting die je zoekt. Je zou kunnen vragen of je een dag mee mag lopen. Op die manier kom je mooi in een bedrijf binnen.

Ik zou je ook meer ideeën kunnen geven, maar dan wordt het een coaching. Dat kan wel maar niet via dit forum. Je kunt mijn site bekijken en dan een beslissing nemen of je dit wilt. Er hangt wel een prijskaartje aan. Dat kun je bij tarieven op mijn site vinden.

Hoor van je (per mail) als je belangstelling hebt.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 3 april 2007, 21:58
Arjo Arjo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2007
Berichten: 17
Arjo is on a distinguished road
Standaard Re: Wat is wijsheid in mijn geval?

Ik kan niet bij mijn stage en afstudeerbedrijf aankloppen voor werk. Dat hebben ze daar niet voor mij.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 4 april 2007, 12:07
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Wat is wijsheid in mijn geval?

Beste Arjo,

Om antwoorden te krijgen op al je vragen zou je ook een gesprek aan kunnen vragen met een Onafhankelijk Arbeidsadviseur. Deze gesprekken zijn kosteloos en vrijblijvend.
De Arbeidsadviseur kan met je meedenken, verstrekt informatie en advies waarmee je weer verder komt op weg naar werk.
De arbeidsadviseurs zijn te vinden in het hele land en zijn gevestigd in Bedrijfsverzamelgebouwen/CWI-vestigingen, of kijk op de website: www.onafhankelijkarbeidsadviseur.nl

Met vriendelijke groet,

Hennie
Met citaat reageren
  #5  
Oud 4 april 2007, 12:11
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Wat is wijsheid in mijn geval?

Dat deze mogelijkheid bestond wist ik niet. Leer ik ook weer iets op dit forum.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Te veel aan kennis, gebrek aan lef: eerste stapjes in arbeidsland Aardbei Loopbaanvragen 6 2 november 2010 15:52
Open sollicitatie MTV Deftone Sollicitatiebrief en cv 9 2 september 2008 18:13
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief voor administratief medewerkster? aat Sollicitatiebrief en cv 7 18 juni 2008 17:56
Sollicitatiebrief en cv Persoonlijke begeleider B thuiszorg Dana Sollicitatiebrief en cv 1 4 januari 2007 15:11
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief??? Ilsie Sollicitatiebrief en cv 1 3 mei 2006 10:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon