Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 maart 2009, 16:08
iertje iertje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2009
Berichten: 8
iertje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie werkervaringsplaats. Alle opmerkingen zijn welkom!

Hoi,
Ik wil heel graag commentaar en suggesties op mijn brief, omdat ik deze baan erg graag wil. Zelf vind ik hem iets te lang dus suggesties tot inkorten hoor ik graag. Alvast heel erg bedankt!

XXX
XXX
XXX

Datum

Betreft: sollicitatie werkervaringsplaats XXX


Geachte mevrouw XX,

U bent op zoek naar een enthousiaste orthopedagoog voor een werkervaringsplaats. Mijn interesse was meteen gewekt en is versterkt door ons telefonisch contact van … j.l. In deze brief zal ik u vertellen waarom ik de geschikte kandidaat ben voor deze functie.

De afgelopen jaren heb ik kennis gemaakt met de jeugd- en gehandicaptenzorg door mijn studie en werk als praktisch ambulant hulpverlener en persoonlijk begeleider bij diverse instellingen. Momenteel ben ik werkzaam op een leefgroep voor jongeren met een lichamelijke en/of verstandelijke beperking met daarnaast vaak ook psychische of psychiatrische problematiek.

Tijdens mijn stage merkte ik dat het voor een orthopedagoog lastig is om adviezen aan teams te geven als je zelf niet weet hoe het is om op een leefgroep te werken. Dit stuitte vaak op conflicten tussen begeleiders en gedragskundigen. Om dit in mijn toekomstige baan als orthopedagoog te vermijden, heb ik er voor gekozen om ervaring op te doen als begeleider. Dit heb ik met veel plezier gedaan. Nu ben ik klaar om te gaan proeven aan het werk als orthopedagoog. Een werkervaringsplaats lijkt mij een unieke kans om mijn kennis en vaardigheden te gebruiken en om deze uit te breiden.

Wat mij een geschikte kandidaat maakt, is mijn enthousiasme, betrokkenheid en zelfstandigheid. In mijn werk ben ik gestructureerd en nauwkeurig en in de communicatie omschrijf ik mezelf als humoristisch en integer. Bovendien heb ik ervaring met een vergelijkbare werkomgeving waarin gewerkt wordt met jongeren met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking.

Als u voor uw werkervaringsplaats op zoek bent naar een gemotiveerde en leergierige orthopedagoog met hart voor haar werk, dan hoor ik graag van u. Uiteraard ben ik bereid mijn curriculum vitae en motivatie toe te lichten.

Met vriendelijke groet,


XXX

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Eerste open sollicitatie; alle tips zijn welkom! fs259 Sollicitatiebrief en cv 2 23 juni 2009 20:27
Sollicitatie voor marktonderzoeker - alle tips welkom! vooranneke Sollicitatiebrief en cv 7 23 juni 2009 20:24
Mijn sollicitatiebrief, Alle comentaar is welkom! appie Sollicitatiebrief en cv 18 14 januari 2009 22:57
Advies zéér welkom: Sollicitatie medewerker onderwijsadministratie nikje2000 Sollicitatiebrief en cv 1 13 maart 2008 22:53
Sollicitatiebrief voor (jr.) Benefits Consultant, alle commentaar is welkom Cuchulainn Sollicitatiebrief en cv 0 7 september 2006 13:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon