Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 7 mei 2010, 14:25
LianneN LianneN is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 9
LianneN is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie consultant, graag jullie feedback

hallo allemaal,

graag zou ik jullie feedback willen ontvangen over onderstaande sollicitatie.

groet, Lianne

XXX
XXX
XXX

XXX
XXX
XXX
XXX


Haarlem, 7 mei 2010

Betreft: sollicitatie Consultant

Geachte heer XXX,

“Ja, dat past bij mij!” dacht ik toen ik op 7 mei jl. op de site XXX de vacature Consultant zag staan. Graag vertel ik u waarom.

Mijn naam is XXX, ik ben 27 jaar oud en woonachtig in Haarlem.
Sinds 2007 werk ik bij XXX te Amsterdam. XXX is een forensisch behandelcentrum voor jongeren tussen de 12 en 21 jaar. Alle jongeren zijn hier door de kinderrechter geplaatst na (verdenking van) het plegen van een delict.
Iedereen heeft vragen en iedereen heeft bij sommige vragen hulp nodig. Ik vind het boeiend om de jongeren binnen XXX te ondersteunen en te begeleiden bij hun (hulp)vragen.
De laatste tijd merk ik echter dat mijn enthousiasme voor deze functie afneemt, omdat ik niet over de juiste middelen beschik om de jongeren optimaal te kunnen ondersteunen. Dit is voor mij reden geweest om op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging.

Bij XXX maakt men zich sterk voor iedereen die op zoek is naar werk. Mensen ondersteunen in hun persoonlijke groei, dat is wat me boeit. Als consultant ben je een spin in het web, je bemiddelt tussen werkzoekenden en werkgevers en bent dus continu op zoek naar oplossingen. Dit zijn aspecten die bij mij als persoon passen en waar ik mijzelf graag verder in wil ontwikkelen. Het lijkt mij een enorme uitdaging om uiteindelijk de juiste ‘match’ te kunnen maken!

Als persoon ben ik iemand die graag klaar staat voor mensen, in de breedste zin van het woord.
Mensen typeren mij vaak als enthousiast, creatief, gedreven en iemand die graag de handen uit de mouwen steekt. Ik beschik over goede organisatorische en sociale vaardigheden. Dit zijn eigenschappen die er, mijns inziens, voor zorgen dat ik het vak van consultant naar volle tevredenheid zal kunnen uitvoeren. Verder ben ik iemand die graag een nieuwe uitdaging aan gaat en open staat voor vernieuwing.

Graag zou ik u in een persoonlijk gesprek willen overtuigen van mijn kennis en capaciteiten en waarom ik de juiste persoon ben voor deze functie.

Met vriendelijke groet,



XXX

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie Centralist meldkamer dierenbescherming, graag nog wat feedback! helga1983 Sollicitatiebrief en cv 0 1 april 2010 16:40
Sollicitatie voor Intercedente. Graag jullie mening! LianneN Sollicitatiebrief en cv 3 11 maart 2010 21:33
Graag jullie feedback; sollicitatie leerling doktersassistente Paty Sollicitatiebrief en cv 4 2 januari 2009 21:37
Open sollicitatie - graag jullie commentaar Eva Sollicitatiebrief en cv 4 22 augustus 2007 16:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon