Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 maart 2010, 19:24
Siep Siep is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2010
Berichten: 5
Siep is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie teamleider

Graag zou ik reacties op onderstaande sollicitatiebrief ontvangen. Wat denken jullie, kan de brief zo de deur uit?



Betreft: Vacature Teamleider


Geachte mevrouw xxx,

Als jonge moeder weet ik als geen ander dat kinderopvang niet is weg te denken voor werkende ouders. xxx is een jonge, dynamische en snelgroeiende kinderopvangorganisatie die mede mogelijk maakt dat ouders hun kind(eren) naar een veilige en vertrouwde omgeving kunnen brengen terwijl zij werken. Ik zou graag als teamleider binnen deze organisatie hieraan mijn steentje willen bijdragen!

In eerdere functies ben ik verantwoordelijk geweest voor de coördinatie van een paramedische groep uit een universitair medisch centrum en voor de coördinatie van het eerste en tweede studiejaar van een hbo-opleiding. Hier heb ik geleerd effectief en helder te communiceren, prioriteiten te stellen en probleemoplossend te denken. Door mijn collega’s werd ik geprezen om mijn natuurlijk leiderschap, wat was gestoeld op wederzijds vertrouwen en respect. Ik heb een coachende houding en geef op tactvolle maar directe wijze feedback. Hierdoor weet ik draagvlak te creëren en medewerkers te motiveren.

Ik heb met veel plezier deze coördinerende taken uitgevoerd en ik zou mij hier graag verder in willen ontwikkelen (eventueel door middel van opleidingen op het gebied van operationeel leiderschap).

Als u op zoek bent naar iemand met leidinggevende kwaliteiten, goede sociale vaardigheden, doorzettingsvermogen, accuratesse en innovatieve kracht, dan ben ik degene die u zoekt. Ik zou u graag in een persoonlijk gesprek van deze uitspraak willen overtuigen!

Met vriendelijke groet,

xxxx


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 maart 2010, 21:46
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Thumbs up Re: Sollicitatie teamleider

Ik vind het een hele heldere brief ik heb me zelfs laten inspireren door jou voor mijn eigen brief.

Wellicht zou je de tweede zin kunnen veranderen, nu staat er iets wat zij al weten als het goed is. Misschien kun je beter vermelden waar XXXX voor jou voor staat en dat je daarom graag je steentje bij wil drage.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiegesprek teamleider in een verzorgingshuis jose69 Sollicitatiebrief en cv 3 22 februari 2010 20:05
sollicitatie teamleider graag reactie Elizabeth76 Sollicitatiebrief en cv 0 17 juni 2009 22:53
sollicitatie teamleider faruknl Sollicitatiebrief en cv 2 3 juli 2008 11:56
Sollicitatie teamleider moet vandaag nog weg!! zeekameel Sollicitatiebrief en cv 3 11 maart 2008 20:45
Sollicitatiebrief verpleegkundig teamleider Isis Sollicitatiebrief en cv 5 8 november 2007 16:41


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon