Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 november 2009, 11:28
Willies Willies is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 november 2009
Berichten: 2
Willies is on a distinguished road
Standaard Vooraf bellen maar wat te vragen?

Hallo mensen,

Ik heb even een vraagje. Ik ben recent WO afgestudeerd en nu dus op zoek naar een baan. Nu heb ik DE baan gezien waar ik mezelf al helemaal zie zitten.

hier is de functiebeschrijving:

Je informeert klanten over kansen op buitenlandse markten in Amerika en beantwoordt vragen met zowel eigen markt- en sectorkennis als met kennis uit interne bronnen en ons netwerk. Antwoorden die marktoverstijgend zijn, of meer begeleiding of een bredere afstemming vergen, draag je indien gewenst – met oog voor de belangen van de klant - in overleg over aan andere afdelingen.
Je werkt belangrijke ontwikkelingen voor ondernemers snel en accuraat om tot praktisch bruikbare informatie en je zorgt dat ons informatieaanbod aansluit op de vraag van onze internationaal opererende klanten. Je gebruikt veelvuldig elektronische systemen voor onder meer interactieve webcommunicatie via tags en forums.


Ik wil dus bellen om wat extra informatie in te winnen en mezelf bij diegene op de kaart te zetten. Na wat discussies op dit forum te hebben gelezen heb ik toch nog een paar vragen.

Ik wil vragen hoe een normale werkdag eruit ziet? en wanneer je in die functie succesvol bent?

is die laatste vraag niet te zwaar? ik bedoel eigenlijk dat je deze vraag mssn pas moet stellen tijdens het gesprek. wat vinden jullie?

weten jullie mssn nog een paar goede vragen? pls help me out.

thx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 november 2009, 01:13
judith67 judith67 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 september 2009
Berichten: 13
judith67 is on a distinguished road
Standaard Re: Vooraf bellen maar wat te vragen?

Als je vraagt hoe een werkdag eruitziet, zou het dan niet kunnen dat het lijkt alsof je niet weet wat voor soort werk het is?

Zou je niet beter kunnen vragen naar de verdeling van de taken? zo van, er wordt dat en dat verwacht. Waar ligt de nadruk op in tijd te besteden aan de bezigheden? Goed doorvragen en dan van daaruit kun je wel vragen naar invulling werkdag.

Ik vind de vraag naar: wanneer succesvol niet echt te zwaar.

Maar ja, dat is mijn gevoel he
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 november 2009, 10:45
Willies Willies is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 november 2009
Berichten: 2
Willies is on a distinguished road
Standaard Re: Vooraf bellen maar wat te vragen?

hoi judith

bedankt voor de tip!! ik vind het wel een goede vraag. Ik ga er zo f mee aan de slag.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 20 november 2009, 22:23
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Vooraf bellen maar wat te vragen?

Hoi,

Als je solliciteert op een functie op WO niveau mag je m.i. ook vragen waar jouw plaats is in het organigram en waar je bevoegdheden liggen. Eveneens kun je vragen waar ze de huidig geschikte kandidaat over 3 tot 5 jaar in hun organisatie zien zitten. (hier spreek je ook al je loyaliteit uit)

Kun je er iets mee?
Groet,
rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
Werk is één, maar wat wil ik nou echt? mai Loopbaanvragen 9 4 september 2012 22:51
Te veel aan kennis, gebrek aan lef: eerste stapjes in arbeidsland Aardbei Loopbaanvragen 6 2 november 2010 15:52
Wat moet ik nou! Kaatje Alle andere carrièreonderwerpen 6 6 oktober 2008 00:19
Deze baan is het niet, maar wat dan wel? Amber9 Loopbaanvragen 7 19 mei 2008 14:57


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon