Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 april 2016, 11:52
Olinda Olinda is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2016
Berichten: 1
Olinda is on a distinguished road
Standaard Nederlands als tweede taal

Beste mensen, ik woon al ruim 15 jaar in Nederland maar ik maak nog steeds veel fouten in deze taal . Zouden jullie mijn brief kunnen corrigeren?
Ik wil me graag aanmelden als commissielid.
Hieronder is mijn korte sollicitatiebrief:

Op de Listserv las ik dat u op zoek bent naar nieuwe leden voor de RDA commissie en RDA klankboardgroep. Hiervoor wil ik me graag aanmelden.
Ik heb ruim tien jaar ervaring als catalogiseerder van de bibliotheek X, gevestigd op de campus van Universiteit. Bij het collcetieprofiel van X staan rubrieken van literatuur, geschiedenis, kunst en lokale publicaties. Door mijn opgedane kennis en ervaring heb ik inzicht op de ontwikkelingen van de bibliografische regelgeving en ontsluitingen in de bibliotheek wereld. Tevens ben ik zeer geďnteresseerd in wat het speelt op de internationale samenwerkingsverbanden op het gebied van RDA.

Ik zou graag aan deze groep van deskundigen willen deelnemen.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 juni 2016, 01:51
Werkenisleuk Werkenisleuk is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 juni 2016
Berichten: 66
Werkenisleuk is on a distinguished road
Standaard

Suggesties:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olinda Bekijk bericht
Beste mensen, ik woon al ruim 15 jaar in Nederland maar ik maak nog steeds veel fouten in deze taal . Zouden jullie mijn brief kunnen corrigeren?
Ik wil me graag aanmelden als commissielid.
Hieronder is mijn korte sollicitatiebrief:

Wat staat in de vacature: klankboardgroep? klankbordgroep of klankboordgroep? juiste toepassen. Denk klankbordgroep



Commissie X
T.a.v. Mevrouw A. Kaft
Boekenplank 1
1000 BZ Schap


Betreft: sollicitatie op functie 'lid RDA commissie en RDA klankbordgroep'


Den Haag, 20 juni 2016


Geachte mevrouw Kaft,

Met veel interesse las ik op Listerv dat u opzoek bent naar nieuwe leden voor de RDA commissie en RDA klankbordgroep.

Ik heb ruim tien jaar ervaring als Catalogiseerder in bibiotheek X. Deze is gevestigd op de campus van Universiteit Y. Door mijn opgedane (vak???)kennis en ervaring heb ik inzicht op de ontwikkelingen van de bibliografische regelgeving en ontsluitingen in de bibliotheek branch??? of... op bibliotheek gebied. Tevens ben ik zeer geďnteresseerd wat er speelt in internationale samenwerkingsverbanden op het gebied van Resource Description and Access.

Mijn passie/enthousiasme?? voor dit vak kan ik kwijt in mijn werk als Catalogiseerder. Hier haal ik veel voldoening uit omdat ..... bla bla bla

Uw zoektocht naar nieuwe leden spreekt mij aan, zodat ik mijn blikveld niet alleen in mijn werk maar ook in een commissie kan verruimen. Met mijn genoemde achtergronden en ervaringen denk ik de aangewezen kandidaat te zijn om een kans te maken deel te gaan uitmaken van uw commissie.

Ik zou graag als deskundige in deze commissie willen plaats nemen om bij te dragen ........... aan de uitbouw van kwaliteiten. meer diepgang te brengen, commissie breder inzetbaar te maken ... bla bla bla bla bla bla

In de bijlage treft u mijn curriculum vitae aan. Uiteraard ben ik bereid deze nader aan u toe te lichten en met u de vacature en mogelijkheden te bespreken.

Met vriendelijke groet,


................


Soort zoekt Soort


Bijlage: curriculum vitae


Op de Listserv las ik dat u op zoek bent naar nieuwe leden voor de RDA co Hiervoor wil ik me graag aanmelden.
Ik heb ruim tien jaar ervaring als catalogiseerder van de bibliotheek X, gevestigd op de campus van Universiteit. Bij het collcetieprofiel van X staan rubrieken van literatuur, geschiedenis, kunst en lokale publicaties. Door mijn opgedane kennis en ervaring heb ik inzicht op de ontwikkelingen van de bibliografische regelgeving en ontsluitingen in de bibliotheek wereld. Tevens ben ik zeer geďnteresseerd in wat het speelt op de internationale samenwerkingsverbanden op het gebied van RDA.

Ik zou graag aan deze groep van deskundigen willen deelnemen.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke studie als tweede keuze? MartijnvL Opleiding kiezen en volgen 3 9 januari 2014 16:54
Tweede taal op cv zetten? xiao Sollicitatiebrief en cv 4 18 april 2012 16:59
Sollicitatiebrief intercedent (Nederlands als 2e taal) rafjen Sollicitatiebrief en cv 9 13 april 2011 11:56
Onderzoek engels leren als tweede taal merel_w Opleiding kiezen en volgen 0 16 februari 2008 18:54
Sollicitatiebrief en cv Persoonlijke begeleider B thuiszorg Dana Sollicitatiebrief en cv 1 4 januari 2007 15:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon