Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 april 2008, 17:20
meis
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatiebrief senior functie reclasseringswerker

Hallo,
Zou iemand mij tips willen geven om mijn brief de extra boost te geven die het waarschijnlijk nodig heeft.
Er mag zeker ook gelet worden op spelfouten en zinsopbouw!!!!
BVD
meis

Geachte mevrouw xxxx,

In navolging van de nieuwe ontwikkelingen betreffende het seniorschap wil ik mij, met veel enthousiasme, kandidaat stellen voor de functie van senior reclasseringswerker. Graag wil ik mijn huidige takenpakket op het gebied van jeugd verder uitbreiden en ontwikkelen. Dit ligt in de lijn van mijn ambities met betrekking tot mijn werk.

Binnen mijn huidige werkzaamheden als reclasseringswerker ben ik actief om de jeugd beter te begeleiden. Dit heb ik gedaan door deel te nemen aan het Tactus jeugdteam. Daarnaast heb ik samen met behandeling en begeleiding jeugd uit de stedendriehoek een samenwerkingsverband opgezet. Dit met als doel om de jeugd van de reclassering op een goede en effectieve manier te verwijzen naar behandeling.

Uit het voorgaande mag blijken dat ik mij in wil zetten en betrokken voel bij de doelgroep jeugd. Van mij mag verwacht worden dat ik samen kan werken, het netwerk op het gebied van jeugd verder zal uitbreiden en huidige projecten vorm zal geven.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek nader toelichting willen geven op mijn brief. Voor een overzicht van mijn persoonlijke gegevens en werkervaring verwijs ik naar het bijgaande curriculum vitae. Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,


xxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 april 2008, 23:44
H@ns's schermafbeelding
H@ns H@ns is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 180
H@ns is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief senior functie reclasseringswerker

Hoi Meis,

Ik heb een paar tips voor je op een rijtje gezet!

Citaat:
Binnen mijn huidige werkzaamheden als reclasseringswerker ben ik actief om de jeugd beter te begeleiden. Dit heb ik gedaan door deel te nemen aan het Tactus jeugdteam. Daarnaast heb ik samen met behandeling en begeleiding jeugd uit de stedendriehoek een samenwerkingsverband opgezet. Dit met als doel om de jeugd van de reclassering op een goede en effectieve manier te verwijzen naar behandeling.
Probeer hier met de zinnen te spelen zodat je in ieder geval één komma gebruikt ter onderbreking. Nu zijn het allemaal losse zinnen achter elkaar en dat valt op (negatief).

Citaat:
Uit het voorgaande mag blijken dat ik mij in wil zetten en betrokken voel bij de doelgroep jeugd. Van mij mag verwacht worden dat ik samen kan werken, het netwerk op het gebied van jeugd verder zal uitbreiden en huidige projecten vorm zal geven.
Dat zullen ze inderdaad verwachten, maar heb je het ook daadwerkelijk? Wees hier wat zekerder in en zeg dat jij die functies bezit en niet dat ze verwacht kunnen worden.

Citaat:
Graag zou ik in een persoonlijk gesprek nader toelichting willen geven op mijn brief.
nader zou moeten zijn nadere. Overigens zou ik deze zin sowieso niet gebruiken en kiezen voor bijvoorbeeld "(...)gesprek waarin ik mijn brief toe kan lichten"

Citaat:
Voor een overzicht van mijn persoonlijke gegevens en werkervaring verwijs ik naar het bijgaande curriculum vitae. Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.
Dit is geen logisch vervolg op de voorgaande zin. Hoe ik het in zou delen is als volgt:
1)verwijs naar CV
2)je motivatie licht je graag toe in een gesprek
3)je ziet een reactie tegemoet

Citaat:
Met vriendelijke groet,


xxxx
Vergeet hier je handtekening niet tussen te zetten, evenals beide adressen (van jou en van het bedrijf) bovenaan de brief alsmede een "Betreft"-regel.
__________________
Puts the tiger in career
Met citaat reageren
  #3  
Oud 9 april 2008, 15:21
Brigitte Brigitte is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2006
Berichten: 76
Brigitte is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief senior functie reclasseringswerker

Hoi! Goede brief!!! Heel veel succes!! groetjes Brigitte

Geachte mevrouw xxxx,

In navolging van de nieuwe ontwikkelingen betreffende (klinkt wel een beetje ouderwets) het seniorschap wil ik mij, met veel enthousiasme, kandidaat stellen voor de functie van senior reclasseringswerker. Graag wil ik mijn huidige takenpakket op het gebied van jeugd verder uitbreiden en ontwikkelen. Dit ligt in de lijn van mijn ambities met betrekking tot mijn werk.

Binnen mijn huidige werkzaamheden als reclasseringswerker ben ik actief om de jeugd beter te begeleiden. Dit heb ik gedaan door deel te nemen aan het Tactus jeugdteam. (wat heb je daar precies gedaan) Daarnaast heb ik samen met behandeling en begeleiding jeugd uit de stedendriehoek een samenwerkingsverband opgezet. Dit met als doel om de jeugd van de reclassering op een goede en effectieve manier te verwijzen naar behandeling.

Uit het voorgaande mag blijken dat ik mij in wil zetten en betrokken voel bij de doelgroep jeugd. Van mij mag verwacht worden (mag verwacht worden, maar klopt dat ook misschien mag je wel gewoon 'stellen' dat je deze capaciteiten bezit) dat ik samen kan werken, het netwerk op het gebied van jeugd verder zal uitbreiden en huidige projecten vorm zal geven.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek nader toelichting willen geven op mijn brief. Voor een overzicht van mijn persoonlijke gegevens en werkervaring verwijs ik naar het bijgaande curriculum vitae. Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief stagiaire basisschool Hayal Sollicitatiebrief en cv 7 2 april 2008 20:53
Sollicitatiebrief Leerling operatie assistent Verwijderd account Sollicitatiebrief en cv 4 24 maart 2008 19:34
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon