Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 maart 2011, 13:29
black corolla black corolla is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 maart 2011
Berichten: 1
black corolla is on a distinguished road
Standaard CV voor opzichter woningstichting

Hallo leden,

Ik ben op dit moment werkzaam als bouwkundig onderhoudsinspecteur bij een adviesbureau.
Graag zou ik willen werken bij een woningstichting als mutatie opzichter of als bouwkundig medewerker voor renovatieplannen.
Ik heb een cv opgesteld om open sollicitaties te kunnen doen bij woningcorporaties.

Graag zou ik reacties ontvangen op mijn cv. Ik weet niet of mijn cv voldoet aan de eisen van deze tijd. Het is namelijk alweer een tijdje geleden dat ik gesolliciteerd heb.

Als ik leden kan helpen op het forum zal ik dat doen.

Alvast bedankt.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc CV-carrieretijger.doc‎ (49,5 KB, 517x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 maart 2011, 18:47
stijnhommes stijnhommes is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 198
stijnhommes is on a distinguished road
Standaard

Je cv ziet er gelikt uit.

Een paar puntjes:
  1. Je bent vergeten je talenkennis in je cv op te nemen.
  2. Ik denk wel dat sommige mensen kunnen worden afgeschrikt door de grote massa tekst over je werkzaamheden in je werkervaring. Kijk of je daar wat van kan afschaven om op de twee pagina's uit te komen. Hoe korter een cv, hoe sneller hij wordt gelezen. Ik weet natuurlijk niet hoe interessant deze info voor potentiële werkgevers is, dus ik weet niet hoeveel je werkelijk kan schrappen zonder jezelf te ondermijnen.
  3. Kijk eens of je de kopjes groter kan maken zodat ze er anders uitzien dan de tekst. Kopjes vallen zo beter op voor iemand die je cv snel doorleest. Misschien kan je ze een ander lettertype maken, maar ga niet "over the top".
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 maart 2011, 03:46
Pedagoog Pedagoog is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 maart 2011
Berichten: 3
Pedagoog is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Ik ben het eens met bovenstaande reactie. Ikzelf kom uit een heel ander werkveld, en misschien is het in jouw werkveld relevant om alle werkzaamheden zo uitgebreid neer te zetten. Wat me nu echter opvalt is dat er een grote hoeveelheid tekst op je CV staat, waarvan mijn inziens niet alles relevant is. Ik zou zo kort en concreet mogelijk de belangrijkste werkzaamheden omschrijven. Zo is: 'Opleveren van de werkzaamheden' iets wat logisch voortvloeit uit al het voorstaande.
Kijk goed wat voor de functie waarnaar je wilt solliciteren van pas kan komen en pas daar eventueel je cv op aan. Wat is relevant voor de functie? En wat voegt het toe?
Daarnaast zou ik bij je persoonlijke gegevens ipv naam/ voornaam/ roepnaam 1 kopje 'naam' zetten.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, veel succes met solliciteren!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag Feedback op cv Mandy81 Sollicitatiebrief en cv 1 9 februari 2011 08:55
Gat in m'n cv door zwangerschap en ontslag na reorganisatie maaikestrating Loopbaanvragen 7 16 november 2010 09:23
Herintreder met 'gat in cv': welk soort cv? tilly Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2009 18:09
Sollicitatiebrief en/of alleen cv? appie Sollicitatiebrief en cv 2 27 augustus 2008 22:56
CV hulp? Hoeveel details? knijtert Sollicitatiebrief en cv 1 3 februari 2007 20:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon