Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Je rechten en plichten als werknemer

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 20 januari 2011, 13:40
Inkie_1972 Inkie_1972 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 januari 2011
Berichten: 2
Inkie_1972 is on a distinguished road
Angry Werkgever stelt dat ik ontslag genomen heb, maar dat is niet het geval

Beste Allemaal,

Nog geen uurtje geleden viel er een verbazingwekkende brief bij mij op de mat.
Ik zou naar Werkgevers eigen zegge, persoonlijk een ontslag brief hebben gestuurd en hun gaan akkoord met mijn aangeboden ontslag!

deze brief gedateerd dd 12 januari 2011, wijst mij naar mijn laatste werkdag welk 2 januari 2011 zou zijn.

Er zijn geheel geen voorvallen geweest., enkel dat ik sinds dec 2010 in ziektewet beland ben door overbelasting van mijn rug TIJDENS mijn werk, toen deze nog niet eens was hersteld diende zich probleem 2 aan, een operatie, nog herstellende van de operatie kreeg ik eind vorige week de nu enorm stevig heersende griep.
Deze dingen kon ikzelf niet voorzien, heb ze liever ook niet als wel, uiteraard!

Maar mooiste vind ik nog dat hun toestemming geven voor mijn ontslag NAME terwijl ik nog geen streep op papier gezet heb om uit dienst te WILLEN treden.
Niemand daar kan een ontslag brief van me hebben ontvangen en ik vraag me dus af welke stappen (vooral in welke volgorde) ik kan ondernemen om mijn recht hierin te behalen.
Want blijkbaar ontvang ik dus nu achteraf gezien ook sinds 2 januari geen ziektegeld en dat zonder ik hier zelf ook maar iets van af wist tot nu net de brief binnen kwam.
deels zit/zat ik in de ww, maar bij ontslag name kan ik ook naar mijn ww fluiten. Ik ben echt niet zo dom dat ik zelf ontslag ga nemen terwijl ik aangevuld word door ww.
Ik wil werken, maar me gezondheid ging op dit moment voor, wil niet zeggen dat ik dan met huidige werk toch stoppen wil???
Ik vind het maar een enorm vreemde omgang met personeel op deze manier en omdat ik de eer aan mijzelf wil houden noem ik de naam van het bedrijf in deze niet, gezien iedereen het bedrijf bij naam wel kent.

Wie heeft iets soortgelijks meegemaakt of wie kan mij opweg helpen hoe ik handelen moet? mijn contact persoon bij uwv heb ik net ingelicht via mail.

Mvg en bvd,

Inge ******
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan niet kiezen uit twee banen Miss Missy Loopbaanvragen 3 14 juli 2015 16:28
HBO-Verpleegkunde, ervaring van een student Lilmissindo Opleiding kiezen en volgen 11 27 november 2011 21:46
Ongelukkig door nieuwe baan selena24 Loopbaanvragen 3 16 oktober 2010 02:13
sollicitatiebrief operatieassistent stuud Sollicitatiebrief en cv 4 9 oktober 2009 15:48
Gewaagde sollicitatie? betreft een open sollicitatie Myriam Sollicitatiebrief en cv 5 13 november 2007 16:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon