Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 januari 2009, 15:31
Paola2 Paola2 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Berichten: 5
Paola2 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief receptioniste. Heel graag tips!

Ik wil gaan solliciteren naar de functie van receptioniste- werkplaatsreceptie bij een garage bedrijf. Ik heb een sollicitatiebrief geschreven en ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties, commentaar en tips.

Alvast hartelijk dank voor de genomen moeite!
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc carrieretijger5-jan 09.doc‎ (21,5 KB, 367x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 januari 2009, 23:36
gorielja11 gorielja11 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Berichten: 8
gorielja11 is on a distinguished road
Standaard Re: Mijn sollicitatiebrief. Heel graag tips!

Je eigen naam
Adres
Woonplaats


xxx, 5 januari 2009



Bedrijf
Naam
Adres


Betreft: sollicitatie receptioniste


Geachte heer, mevrouw, (geen mijnheer)

Je schrijft dat de functie je erg aanspreekt, maar daaruit moet men maar raden dat je naar die functie solliciteert.

Met veel interesse heb ik de functieomschrijving gelezen, (komma weglaten) betreffende de vacature Receptioniste-werkplaatsreceptie. Deze veelzijdige functie van ........ spreken mij erg aan.
De veelzijdigheid van de functie spreekt mij aan.

In 2000 heb ik ..........erkgevers in diverse branches erg veel uiteenlopende ervaringen opgedaan. (erg veel weglaten)

Een functie bij uw bedrijf spreekt mij erg aan. (dit heb je al eerder gezegd)

Deze branche en bedrijfscultuur richting techniek waarbij klantencontact en service een belangrijke rol spelen voel ik mij thuis. (deze zin loopt niet. Je voelt je thuis. Heb je eerder in die branche gewerkt?)
Dit werk geeft me (mij) veel voldoening omdat ik graag mensen te woord sta, zowel persoonlijk als via de telefoon. Mijn ervaringen zullen hierbij goed van pas komen.

Als persoon (beter klinkt: persoonlijk) ben ik spontaan en positief ingesteld, leergierig, kom mijn afspraken na en ga accuraat te werk.

In de bijgevoegde cv vindt u meer informatie over mijn werkervaring. Ik zou het bijzonder op prijs stellen als u mij wilt uitnodigen voor een persoonlijk kennismakingsgesprek, waarin ik mijn motivatie graag wil toelichten.


Met vriendelijke groet,
xxxxx



Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #3  
Oud 5 januari 2009, 00:30
Paola2 Paola2 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Berichten: 5
Paola2 is on a distinguished road
Standaard Re: Mijn sollicitatiebrief. Heel graag tips!

Bedankt voor je reactie! Heb je nog een tip voor onderstaand stukje, die zin loopt inderdaad niet goed.

Ik werk op dit moment in de technische sector, (dit is in mijn cv te lezen) vandaar dat ik iets wil noemen waaruit blijkt dat zo'n functie het helemaal is voor mij. Maar ik kan het niet leuk onder woorden brengen.


Deze branche en bedrijfscultuur richting techniek waarbij klantencontact en service een belangrijke rol spelen voel ik mij thuis. (deze zin loopt niet. Je voelt je thuis. Heb je eerder in die branche gewerkt?)
Dit werk geeft me (mij) veel voldoening omdat ik graag mensen te woord sta, zowel persoonlijk als via de telefoon. Mijn ervaringen zullen hierbij goed van pas komen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 5 januari 2009, 14:08
gorielja11 gorielja11 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Berichten: 8
gorielja11 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief receptioniste. Heel graag tips!

Ik werk op dit moment voor het uitzendbureau in de technische sector. In deze branche voel ik mij thuis. Het geeft mij veel voldoening om op een servicegerichte manier klanten te woord te staan en zo mijn steentje aan de klanttevredenheid bij te dragen. Deze functie is het helemaal voor mij.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 5 januari 2009, 17:08
Paola2 Paola2 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Berichten: 5
Paola2 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief receptioniste. Heel graag tips!

Mooie zin! Dank je wel!

Heeft iemand nog meer tips? Morgen ga ik de brief versturen.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Leerling IC verpleegkundige - Graag Advies, tips, feedback Ria Sollicitatiebrief en cv 2 6 december 2008 23:30
sollicitatiebrief KLPD. Graag commentaar e/o tips Victoria Sollicitatiebrief en cv 5 19 september 2007 22:20
Sollicitatiebrief Administrateur. heel erg graag commentaar sweety Sollicitatiebrief en cv 4 12 juni 2007 23:00
Sollicitatiebrief voor receptioniste, zeer graag een reactie merelflorence Sollicitatiebrief en cv 5 22 april 2007 15:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon